d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Slutt. Vi vant igjen 0-1 i Tromsø. Brukte de siste 3 minuttene til å drøye tia når vi hadde ballen. Meget bra resultat, selvom vi ikke spiller i nærheten av vårt beste i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 For et utrolig lag vi har!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 YEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer alle sammen fra England! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Det var rett og slett utrolig digg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Alan får prisen for årets største glis på en fotballbane. Deilig seier, selv om det ikke kom etter overbevisende spill. Tromsø var så dårlige i andreomgang at de fortjente ikke bedre. Serieleder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Noen andre som sliter med tv2sumo? bare stabæk kampen som ikke funker for meg. faen så irriterende Ringte tv2, var noen teknisk feil der sa de! Fikk kredittert litt av månedsbeløpet! jeg har ikke hatt noen problemer.. kommer ann på hvilken ISP du har. tipper du har telenor siden du ikke har problemer Ventelo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Fantastisk! Vi kan nå langt i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 24. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 24. Juni 2007 (endret) JA! Herlig seier, nydelig mål av Alan, leder serien, heia Viking - ihvertfall i noen timer. Nå er spørsmålet hvor mange i forsvaret er ute med karantene eller skade mot Strømsgodset? Tom er vel ute, hva med Bjørnar? Det var uansett beroligende å se Pontus på benken etter skaden for vi kan trenge ham. Endret 24. Juni 2007 av LittleBlueAlien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Tom er ikke ute, fikk sitt 4. Bjørnar og Veigar er begge oppe i 2 nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Dette var digg! Litt urolig når vi ikke klarte å putte nummer to.. To i stolpen på ett/to minutt(er) gjorde dette til en spennende match. Alt i alt en greit gjennomført bortekamp. Men det viktigste av alt.. Serieleder!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Vi viser styrke ved å ta tre poeng på en spillemessig dårlig da. Foreløpig tabelltopp. Vi går inn i sommeren med selvtillitten på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Utrolig sterk seier! 4. seieren på rad! 11. kampen uten tap!! Ubeseiret på bortebane!!! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Hva med å oppdatere tabellen på stabak.no? Dette er jo nesten historisk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Satt å så på fotball ekstra, kunne jo ikke dra til tromsø siden jeg hadde kamp mot faktisk Stabæk (bredde) jr fotball i dag.. Over til topic, satt å så på fotball ekstra og det virket som at Stabæk hadde tatt ufortjent seier, men etter å ha sett at vi hadde endel sjangser i 2 omg så var det vel greit Sykt at vi leder!! Men det er lang vei å gå enda!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicoloco 0 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Får stille meg i rekka av gratulanter da! Det er det hjemmetapet som svir minst i år! Håper dere benytter disse 3 poengene til å ta med medaljen av det blankeste slaget hjem til Nadderud i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Stusset litt over det JJ sa til Nettavisen. - Somen Tchoyi har spilt bedre kamper enn den han leverte i dag. Synes Somen var bedre i går enn han har vært de siste kampene, i førsteomgang var han vår eneste utespiller som presterte over middels. Han hadde kanskje en motsatt kamputvikling av han pleier, så JJ snakker muligens ut i fra korttidshukommelsen og det inntrykket han sitter igjen med fra de siste minuttene..? Noen annen forklaring finner jeg ikke, for om noen av våre kan være fornøyd med innsatsen og prestasjonene mot Tromsø, er det Somen. Få andre har grunn til å være det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Fikk Pontus gult kort for det...?? Ja det er helt utrolig. Svein O. Moen... Dommer med markeringsbehov... !!?? Kortet til Pontus var helt greit. Vil ikke si Moen hadde markeringsbehov. De tilfellene jeg er uenig med Moens avgjørelser i Tromsø-kampen går mer på at han la lista for høyt. Er ikke begeistret for Moen som dommer, men i går dømte han greit. Synes Bjørnar og Tom gjorde en fantastisk kamp. Full kontroll på flankene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Tom er ikke ute, fikk sitt 4. Bjørnar og Veigar er begge oppe i 2 nå Veigar har vel bare ett gult kort etter det jeg kan skjønne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Kortet til Pontus var helt greit. Vil ikke si Moen hadde markeringsbehov. De tilfellene jeg er uenig med Moens avgjørelser i Tromsø-kampen går mer på at han la lista for høyt. Er ikke begeistret for Moen som dommer, men i går dømte han greit. Synes egentlig det er litt merkelig at Stabæk vant kampen om gule kort, flere situasjoner der Tromsø-spillere burde hatt gule kort, så lenge våre gutter fikk kort. Tenker da spes på Bjørnar sitt kort, der vi hadde et par liknende situasjoner imot uten kortgivning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 25. Juni 2007 Del Skrevet 25. Juni 2007 Kortet til Pontus var helt greit. Vil ikke si Moen hadde markeringsbehov. De tilfellene jeg er uenig med Moens avgjørelser i Tromsø-kampen går mer på at han la lista for høyt. Er ikke begeistret for Moen som dommer, men i går dømte han greit. Synes egentlig det er litt merkelig at Stabæk vant kampen om gule kort, flere situasjoner der Tromsø-spillere burde hatt gule kort, så lenge våre gutter fikk kort. Tenker da spes på Bjørnar sitt kort, der vi hadde et par liknende situasjoner imot uten kortgivning. Synes kortet til Bjørnar var greit. Han protesterte heller ikke. Men jeg er enig i at det var noen situasjoner der Tromsø burde ha fått gult kort. Som sagt, det jeg har av innvendinger går på at moen la lista for høyt. Var et par taklinger på Alan som burde ha gitt gult kort i første hvertfall. Men når det er sagt, synes Moen var konsekvent på dette, og det er strengt tatt det som er viktig når det gjelder dommeren. Men når vi først er inne på Bjørnar, synes dette var en av hans beste kamper defensivt. Alan kom på rundens lag, men dette var langt fra hans beste kamp. Høgli på Tromsøs høyreback på rundens lag. Det er litt underlig at både tromsøs høyreback og stabæks venstrekant kom med på rundens lag, tatt i betraktning at de spiller direkte mot hverandre. Tom og Bjørnar gjennomførte en meget god kamp. Siden jeg ikke så de andre kampene er det vanskelig å si at Bjørnar burde være på rundens lag framfor Stefanutto, men Tom burde definitvt tatt plassen til Høgli på rundens lag. Det var på det defensive at Stabæk vant denne kampen. Veldig mye godt forsvarsspill. Da er det pussig at det likevel fokuseres på Alan. Fint mål, men det var forsvaret vårt som vant denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 For oss som var der oppe, kan vi glede oss over at denne karen har fått som fortjent. Hahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 For oss som var der oppe, kan vi glede oss over at denne karen har fått som fortjent. Hahaha! Eneste forskjellen på han og deg Joffen er at han har bart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 For oss som var der oppe, kan vi glede oss over at denne karen har fått som fortjent. Hahaha! du mener det helt ærlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. Oktober 2007 Del Skrevet 25. Oktober 2007 For oss som var der oppe, kan vi glede oss over at denne karen har fått som fortjent. Hahaha! Eneste forskjellen på han og deg Joffen er at han har bart. Det var ikke pent skrevet. Forøvrig er vel den fyren svensk også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 26. Oktober 2007 Del Skrevet 26. Oktober 2007 denne karen kan jo ikke ha ropt så høyt - fordi ingen her på forumet skrev om det da bortekampen fant sted. jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... klart, det finnes ting man ikke sier/skriker/roper under kampen. men at en blir lagt i håndjern og dømt til å betale en viss sum fordi han var - verbalt - skikkelig aktiv under en fotballkamp er pinlig. ok, det er flere ting vi ikke vet: har han kanskje fornærmet de som satt/stod rundt ham? har han gått til verbalt angrep mot denne familien som syntes han oppførte seg dårlig? har han skremmet barna? eller var han bare en veldig opphisset supporter? hva hadde skjedd hadde dette vært en av våre stabæk support medlemmer? hadde man da oppfattet hele historien på samme måte? ok, en familie syntes det han gjorde gikk over streken. men hvor ender det når man blir kastet ut av fotballarenaer fordi 1 familie synes man ikke oppfører seg skikkelig? hvor ender aktiv supporter tilværelse og hvor begynner hooliganism? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå