@ringo 22 148 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 Hepp, Leser i avisene at viking har økt budet på Rangvald Soma, men at en annen ukjent norsk klubb også har lagt inn et bud på Soma. Soma var også nevnt som mulig erstatter for Linderoth i sin tid. Når dette nå faller sammen med at ledelsen i Stabæk informerer om at de er i samtaler med 2 tippeligaspillere så blir jeg ganske nyskjerrig! Kan Soma være en mann for stabæk? @ringo Øst for Eden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 For mer enn tre millioner? Håper virkelig ikke det. Sansynligvis er det RævBK igjen, med mindre Røkke ikke har åpnet kranen igjen. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. August 2003 Del Skrevet 20. August 2003 viff??? Kjetil Rekdal trenger noen nye å krangle med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. August 2003 Del Skrevet 21. August 2003 Bosman....Helgi!? Samtlige Lillestrømspillere.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alessinho 0 Del Skrevet 22. August 2003 Del Skrevet 22. August 2003 Kan van Ankeren være en av spillerne Stabæk snakker med tro? Han er jo rette spillertypen hvertfall (men kanskje litt gammel)... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. August 2003 Del Skrevet 23. August 2003 Håper ikke det. Kanskje det er han toppscoreren til Bryne? Eller en god kanspiller med frat, - Storflor, Derek Sørensen? Ikke vet jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 Jeg for min del håper det er skeids rastafari Daniel B. Han hadde vi faen meg trengt. Å snappe opp han foran nesa til Rosenborg hadde vært en artig bonus, så kan de sitte der oppe å dra seg i barten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 in our collective, wet dreams...etter det de to danielene presterte mot enga er de nok priset eda lengre unna vår lommebok... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg