Tonje 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 DEn info jeg har er at billettene i første omgang er isalg i ca 14 dager.... Tur: Det er jo et problem når/om mange venter til siste liten med å melde seg på. Både fordi vi kan komme til å måtte avlyse turen dersom altfor få melder sin interesse innen rimelig tid. I motsatt fall så kan du risikere å ikke komme med på bussen fordi den har blitt full av de som har klart å melde seg på i god tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 greit, jeg får bare pröve å ordne det så fort jeg kan.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 Da blir det sas frem og tilbake på matchdagen for far og meg. Hvordan går det med antall påmeldte til bussturen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 7. Juli 2007 Del Skrevet 7. Juli 2007 Da blir det sas frem og tilbake på matchdagen for far og meg. Hvordan går det med antall påmeldte til bussturen? Det er fortsatt mange ledige plasser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 7. Juli 2007 Del Skrevet 7. Juli 2007 er nok godt mulig jeg blir med på bussturen opp, men da blir det iallefall ralling gitt, lenge siden sist det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Alle til Bergen den 22. juli! Jeg håper virkelig at Stabæk og Brann blir enige slik at Huseklepp er spilleklar til kampen. Han kan vente seg en massiv pipekonsert i 90 minutter, da passer det bra å avgjøre kampen med en scoring i siste spilleminutt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg har fortsatt ikke kommet igjennom på turtelefonen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg har fortsatt ikke kommet igjennom på turtelefonen.. Tur-tlf har vært sperret noen dager, i anledning at NetCom fant det smart å gjøre. Denne er nå åpnet, og det anbefales å bombe tursjefen vår med telefon i ettermiddag. Meld dere på nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Får ikke reist så tidlig som kl 0800 med bussen, men flybillett er nå innkjøpt fra Norwegian Bergen, here I come! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 95% sikkert at jeg kommer goså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Noen som vet om det fortsatt er billetter til kampen på stabækbutikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Noen som vet om det fortsatt er billetter til kampen på stabækbutikken? Det bør det være... jeg har ikke kjøpt enda ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Og der forsvant Bengt Sæternes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Noen som vet om det fortsatt er billetter til kampen på stabækbutikken? Det bør det være... jeg har ikke kjøpt enda ihvertfall. Men det har jeg! Dog har jeg enda ikke fått den tilsendt.. :/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Satser på at det er mulig å kjøpe billetter godt ut i neste uke, jeg har ikke mulighet for å dra innom på dagtid før til neste uke. Da åpner vel forresten også butikken etter oppussing? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Noen som vet om det fortsatt er billetter til kampen på stabækbutikken? Det bør det være... jeg har ikke kjøpt enda ihvertfall. kjøpte 6 billetter i går - fra en bunke det så ut til å være mange igjen i - ingen grunn til å vente....løp og kjøp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Og der forsvant Bengt Sæternes Sprengt Sæternes må jo være en av Brann sine mest oppskrytte spillere, for annet enn historie og det sentimentale kan ikke dette være store tapet for Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 11. Juli 2007 (endret) Og der forsvant Bengt Sæternes Sprengt Sæternes må jo være en av Brann sine mest oppskrytte spillere, for annet enn historie og det sentimentale kan ikke dette være store tapet for Brann. Nå ja. Han har startet åtte ganger og kommet inn to, han har satt inn like mange mål som Veigar (det inkluderer riktignok fire mål i en kamp) og han har tre assist. Det gjør ham til toer både på toppscorer og assistlista i Bergen. Poengmessig er han på 11.plass (i VG) og 6. plass (Dagbladet) hos Brann, og han topper lista over gule kort. Endret 11. Juli 2007 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Og der forsvant Bengt Sæternes Sprengt Sæternes må jo være en av Brann sine mest oppskrytte spillere, for annet enn historie og det sentimentale kan ikke dette være store tapet for Brann. Nå ja. Han har startet åtte ganger og kommet inn to, han har satt inn like mange mål som Veigar (det inkluderer riktignok fire mål i en kamp) og han har tre assist. Det gjør ham til toer både på toppscorer og assistlista i Bergen. Poengmessig er han på 11.plass (i VG) og 6. plass (Dagbladet) hos Brann, og han topper lista over gule kort. Nerd !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Og der forsvant Bengt Sæternes Sprengt Sæternes må jo være en av Brann sine mest oppskrytte spillere, for annet enn historie og det sentimentale kan ikke dette være store tapet for Brann. Nå ja. Han har startet åtte ganger og kommet inn to, han har satt inn like mange mål som Veigar (det inkluderer riktignok fire mål i en kamp) og han har tre assist. Det gjør ham til toer både på toppscorer og assistlista i Bergen. Poengmessig er han på 11.plass (i VG) og 6. plass (Dagbladet) hos Brann, og han topper lista over gule kort. Nerd !!!! Right on Pedagogen, right on. Men er du kommet hjem Albert, så ferieforum fylles av tørrvittige fakta og stats som viser at vi har rett og er best? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Nerd !!!! Right on Pedagogen, right on. Men er du kommet hjem Albert, så ferieforum fylles av tørrvittige fakta og stats som viser at vi har rett og er best? Det er mulig vi nå ligger i nærheten av det som medfører at en (annen) moderator kommer og advarer oss. Men ja, jeg er kommet hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Og der forsvant Bengt Sæternes Sprengt Sæternes må jo være en av Brann sine mest oppskrytte spillere, for annet enn historie og det sentimentale kan ikke dette være store tapet for Brann. Nå ja. Han har startet åtte ganger og kommet inn to, han har satt inn like mange mål som Veigar (det inkluderer riktignok fire mål i en kamp) og han har tre assist. Det gjør ham til toer både på toppscorer og assistlista i Bergen. Poengmessig er han på 11.plass (i VG) og 6. plass (Dagbladet) hos Brann, og han topper lista over gule kort. Fakta og stats taler for seg selv.. Velkommen tilbake til forumet Albert.. ! Ja til et faktabasert forum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 Sies at det alltid må kjøpes billetter på forhånd til enkelte kamper. Men det er vell sikkert mulig å få kjøpt der oppe. Er alltid det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 13. Juli 2007 Del Skrevet 13. Juli 2007 Hvor kan jeg få tak i biletter til kampen? Er det mulig å få tak i de i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. Juli 2007 Del Skrevet 13. Juli 2007 Hvor kan jeg få tak i biletter til kampen? Er det mulig å få tak i de i dag? Sjekk forsiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. Juli 2007 Del Skrevet 13. Juli 2007 Nå vil også Winters bli solgt Med så stor uro i spillergruppen som det er nå, bare må det gå vår vei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juli 2007 Del Skrevet 13. Juli 2007 Pass på. Kan være at de later som det er mye uro for at vi skal ta lett på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 13. Juli 2007 Del Skrevet 13. Juli 2007 Nå vil også Winters bli solgtMed så stor uro i spillergruppen som det er nå, bare må det gå vår vei Igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Pass på. Kan være at de later som det er mye uro for at vi skal ta lett på det. Uansett stemning i Bergen er det bare å huske 0-1 tapet på Nadderud = HEVN Noen som har hørt når IA er klar igjenn??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 Sto i Aftenposten igår (?) at han var på vei tilbake, tolker vel det til at han ikke er helt i orden enda? Noen som vet noe mer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg