Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Brann spiller nå treningskamp mot Aalesund med Huskeklepp i startelleveren. Håper det ender uavgjort i en kjedelig kamp slik at de ikke helt vet hvorledes formen er. Dette fordi en seier gir selvtillit og et tap gir noe å hevne .. ;)

EDIT: Kampen kan følges her: http://fotball.bt.no/stat/index.jsp?servic...lt&vm=false

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står nå 1-0 til Aalesund i treningskampen... Så ikke hvem som fikk målet

Pause 0-2

Tydellig spillestil Brann har, dobler på kant for innlegg, supert å selge Bengt da:)

Virker som om Brann gutta ikke har respekt for Mjelde i det hele tatt, de bare lunker rundt på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann spiller nå treningskamp mot Aalesund med Huskeklepp i startelleveren. Håper det ender uavgjort i en kjedelig kamp slik at de ikke helt vet hvorledes formen er. Dette fordi en seier gir selvtillit og et tap gir noe å hevne .. ;)

Spennende teori. Eller kanskje et tap gir dårlig selvtillitt og en seier gir for mye selvtilfredshet og slapp trening frem mot kampen mot oss?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende teori. Eller kanskje et tap gir dårlig selvtillitt og en seier gir for mye selvtilfredshet og slapp trening frem mot kampen mot oss?

Etter stortap kommer seier (det slår veldig ofte til om tapet er med 4-5 mål eller mer.. ). Om det er en tilsvarende storseier kan kanskje selvtilfredsheten du nevner slå til. Vi får hente inn en psykolog som også er god på fotballstatistikk og finne korrelasjonen mellom disse resultater og påfølgende kamper ;)

Uansett: Mjelde har åpenbart tillitt til Huskeklepp og lar han fortsette også etter pause ..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter stortap kommer seier (det slår veldig ofte til om tapet er med 4-5 mål eller mer.. ). Om det er en tilsvarende storseier kan kanskje selvtilfredsheten du nevner slå til. Vi får hente inn en psykolog som også er god på fotballstatistikk og finne korrelasjonen mellom disse resultater og påfølgende kamper ;)

Nå har vel Brann en kamp på Torsdag også så de får ta ut 0-3 tapet på dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så endte det med 3 til Aafk og 0 til Brann...

Vanskelig å si hva det vil gjøre med Søndagen.... Får bare vente og se

EDIT: Var litt sent ute der, men dog ;)

Endret av J0han
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke den beste oppladningen til seriefinalen på søndag.

br.gif

Du tenker på at når Brannspillerene blir rundingsbøyer øker aggresjonen og de vil forandre seg til 11 grønne store muskelbunter? :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en oversikt over hvor mange billetter som er solgt på stabækfeltet nå? (inkludert min! ;) ) Ser at det er så godt som utsolgt på hjemmelagets felt..

Uansett om det blir fullt på stadion ellers eller ikke, så er bergenspublikummet såpass "lojale" at de fort kan ende opp med å pipe ut sitt eget lag dersom de ikke presterer. Jeg har faktisk troen på denne kampen, merker godfølelsen begynner å komme snikende. Brann er på vei ned, vi er på vei opp (strengt tatt har vi vært på topp en stund nå da).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har faktisk troen på denne kampen, merker godfølelsen begynner å komme snikende. Brann er på vei ned, vi er på vei opp (strengt tatt har vi vært på topp en stund nå da).

Gjør jo heller ikke noe at Brann har en uefa-cup kamp borte mot et walisisk lag på torsdag... Reise og restitusjon på fredag gjør ikke akkurat at de får en opptimal oppvarming før kampen på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gode nyheten er at det ikke er none konflikt i Brann.  Eller kanskje det er en konflikt om hvorvidt det er en konflikt?  Eller kanskje det ikke er konflikt mellom Mjelde og Martin fordi det er så mange andre konflikter?

Om noen ønskes å forvirres ytterligere kan man lese Aftenposten.

Hva skjuler denne billedteksten?

Og verden faller ikke sammen verken om Martin Andresen velger å reise, eller om han blir
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører over med bil, nok en gang passer det med en bortekamp i sommerferien! Var innom og kjøpte billett i dag, og damen som stod i butikken (hun var forøvrig fra Bergen!), uttrykte en viss bekymring for at Bergensere benytter sine bekjentskaper på østlandet til å få kjøpt billett på Stabæk-feltet. Stadion er vel utsolgt bortsett fra våre billetter, jeg fant én ledig billett når jeg sjekket billettluka.no i stad!

Men jeg regner med at arrangørene er like flinke til å bortvise brannsupportere på stabæk-tribunen, som de er til å bortvise bortelagssupportere på resten av tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere enn meg som tenker å kjøre kortesje inn i Bergen by med Stabækbiler pluss bussen?

gjerne - vi kommer med bil - hvordan organiseres det ? Oppmøte tid + sted evt kan vi det legges ut et tlf nr til noen på bussen vi kan ringe ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere enn meg som tenker å kjøre kortesje inn i Bergen by med Stabækbiler pluss bussen?

gjerne - vi kommer med bil - hvordan organiseres det ? Oppmøte tid + sted evt kan vi det legges ut et tlf nr til noen på bussen vi kan ringe ?

Jeg er med.  Bil.  Riktignok ikke Stabækedition.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må overnatte et sted, tenkte litt på en evt campingplass utenfor siden det er billig. Men hvordan tenker folk om tidspunkt fr ankomst? Vi vil jo være der på lørdagen, men vi kan møtes utenfor på søndagen for å kjøre inn igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må overnatte et sted, tenkte litt på en evt campingplass utenfor siden det er billig. Men hvordan tenker folk om tidspunkt fr ankomst? Vi vil jo være der på lørdagen, men vi kan møtes utenfor på søndagen for å kjøre inn igjen.

Dere kan jo vurdere Montana Vandrehjem, ligger i gangavstand til både Stadion og byen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...