Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi må overnatte et sted, tenkte litt på en evt campingplass utenfor siden det er billig. Men hvordan tenker folk om tidspunkt fr ankomst? Vi vil jo være der på lørdagen, men vi kan møtes utenfor på søndagen for å kjøre inn igjen.

Dere kan jo vurdere Montana Vandrehjem, ligger i gangavstand til både Stadion og byen

Lykke til med å gå fra Montana til byen, det er 6 km å gå til Fotballpuben..

Edit: Montana er også halvveis opp Ulriken, noe som gjenspeiles i antall oppoverbakker (som egentlig bare er en, men den er 6 km lang)

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4 mann :) drar fredag og hjem mandag. har leilighet i bergen så vi bor nok der:) magisk!

noen fra stabækbutikken som har oversikt over antall solgte billetter? jeg glemte å spørre i farta

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Montana er også halvveis opp Ulriken, noe som gjenspeiles i antall oppoverbakker (som egentlig bare er en, men den er 6 km lang)

Men er det ikke sånne fløybaner i Bergen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ikke sånne fløybaner i Bergen?

Jo, fløybanen går opp til Fløyen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor treffer jeg likesinnede i blaa drakt i timene før kampstart i Bergen? Jeg tar fly, antar at det blir samling på en eller annen pøbb? Hvilken og hvor? Regner med at det postes her når "noen" har bestemt seg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor treffer jeg likesinnede i blaa drakt i timene før kampstart i Bergen? Jeg tar fly, antar at det blir samling på en eller annen pøbb? Hvilken og hvor? Regner med at det postes her når "noen" har bestemt seg?

En ting jeg tenkte på da jeg gikk forbi fotballpuben i går er i alle fall at det blir jævlig trangt der om både Brann og Stabæk skal samles der, sånn som i fjor.

Personlig er jeg keen på å drikke øl med blaa supportere så tidlig som mulig, gjerne fra 11-12 tiden.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg tenkte på da jeg gikk forbi fotballpuben i går er i alle fall at det blir jævlig trangt der om både Brann og Stabæk skal samles der, sånn som i fjor.

Personlig er jeg keen på å drikke øl med blaa supportere så tidlig som mulig, gjerne fra 11-12 tiden.

Hva med Bosman Pub? Aldri vært der selv, men veldig bra navn, forresten. Kanskje Erik og Martin kommer? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

egen pub for de blaa, gidder ikke henge med brann.....

Det er ikke sånn at alle puber i Bergen tar i mot supportere generellt eller langt mindre gjestende lags.

hdaniels, du som bor i Bergen, hvis du vet om andre steder enn Fotballpuben som tar imot gjestende supportere, kan du kontakte turansvarlig på turtelefonen også kan hun eller du kontakte den aktuelle pub....? Fint

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Bosman Pub? Aldri vært der selv, men veldig bra navn, forresten. Kanskje Erik og Martin kommer? ;)

Liten pub, men tror de har uteservering (satser selvfølgelig på fint vær). Ligger en del andre steder bortover der man kan flykte til om det blir for ille/for lite. I tillegg er det 5 min å gå hjemmefra for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjelde bytter UEFA-strategi

- Huseklepp er en spiller i form og har vist hvilke kvaliteter han har. Han er en spiller som er hyperaktuell fra start både til torsdagens kamp og muligens til søndag også, skryter Mjelde, som også roser spillerens innstilling om å gjøre sitt beste for klubben ut kontraktstiden

Dette tyder vel på at han kommer til å kjøre på med flere av sine beste spillere. Håper det gir seg utslag i at de er slitne på søndag, og at vi løper de i senk med vårt raske, vakre offensive spill.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som er med på å kjøre kortesje inn i Bergen by, kan sende meg en melding på 93 28 91 58.Vi har nå 2 biler med totalt fire personer, det er jo nesten et tog. Håper dog det er interesse for flere, bare en 5-6 biler pluss bussen burde lage bra liv. Tut og hoi!

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra! Det bør borge for bra synging, selv om Brann er noen fler...

Forøvrig har Brann nettopp lagt ut over 200 billetter til salg på felt R/S (samme felt som vi har billetter på), så det betyr vel at vi har returnert billettene til det ene feltet, og må klare oss med ett felt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom og kjøpte billetter istad, og kan melde om 254 solgte (mot 50 i fjor)! Dette kommer til å bli dritbra!

Det er kanon! :)

Finnes det et seriøst anslag på hvor mange her som ikke har kjøpt men som kommer til å kjøpe billett? Er det mulig å bikke 300? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom og kjøpte billetter istad, og kan melde om 254 solgte (mot 50 i fjor)! Dette kommer til å bli dritbra!

Det er kanon! :)

Finnes det et seriøst anslag på hvor mange her som ikke har kjøpt men som kommer til å kjøpe billett? Er det mulig å bikke 300? ;)

med så mange dager igjen og erfaring fra at fok alltid er ute i siste liten så tror jeg det ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig har Brann nettopp lagt ut over 200 billetter til salg på felt R/S (samme felt som vi har billetter på), så det betyr vel at vi har returnert billettene til det ene feltet, og må klare oss med ett felt.

Betyr det da at vi skal stå på felt S? Ser ut som det er ledige billetter til felt R.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betyr det da at vi skal stå på felt S? Ser ut som det er ledige billetter til felt R.

Ja, det kan se sånn ut. Spørsmålet er da hvor mange det er plass til på felt S totalt. Håper at evt. etternølere som satser på å kjøpe billetter i Bergen ikke blir møtt med "utsolgt"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn går det når man har mer penger enn vett og henter inn middelmådige midtbanespillere for et tosifret millionbeløp samtidig som man skyver den spilleren man har hatt i troppen hele tiden og som er den beste løsningen for både Martin Andresen og laget som helhet lenger og lenger ut på benken, med det resultat at han til slutt blir lei og drar til Tromsø. Egentlig litt synd at vi ikke fikk gjort en dobbelhandel med Brann.

Man kan nesten mistenke Mjelde for å flytte Solli inn sentralt kun for å gi Huseklepp nok spilletid på høyrekanten til at han ombestemmer seg og ikke skriver under for oss likevel. Eller i det minste for å komme bedre ut av situasjonen selv. "Hva var det jeg sa? Han skulle vært mer tålmodig så ville han fått masse spilletid fra start."

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler alle å dra til fotballpuben (der vi var i fjor) sammen med Brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registrer at Helstad (2) og Winters (3) spiller på seg selvtillitt i Wales i dag i kveldens første omgang. Får håpe de blir selvgode og ikke er helt på topp på søndag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Registrer at Helstad (2) og Winters (3) spiller på seg selvtillitt i Wales i dag i kveldens første omgang. Får håpe de blir selvgode og ikke er helt på topp på søndag

satser på at de er litt slitene i beina på søndag :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du leste om motstanderen så du at manageren måtte jobbe overtid på posten i går for å kunne avspasere til kampen, at andre spillere kom rett fra jobb og andre måtte rett på jobb etter kampen. Med andre ord er det ikke et kvalitetslag de spiller mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var arrangementet på forsiden. Det jeg ser for meg er at vi møter litt utenfor byen, for så å samles opp og kjøre inn. Jeg er ikke kjent med hvilke muligheter vi har der, men i første omgang har jeg vært litt på Gulesider.no.

bergen.jpg

Dersom vi kjører av E-39/E-16 ved Åsaneveien, vil vi komme til Thon Hotel Sandviken Brygge. Jeg gjetter bare på at de har en stor parkeringsplass, jeg søkte på "camping". Derfra vil vi også komme inn i byen nordfra, og dersom noen (helst noen som er kjent i byen) kan lede an kan vi ta Bergen med storm.

Andre/flere forslag?

Vi er nå komprimert ned i en liten Golf. Dersom noen trenger skyss utenom bussen og er med på bensinpenger, kan vi gå gjennom mulighetene for å låne en bil til. (Altså vaske badet til Alltidblaa. Jeg kødder ikke!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var arrangementet på forsiden. Det jeg ser for meg er at vi møter litt utenfor byen, for så å samles opp og kjøre inn. Jeg er ikke kjent med hvilke muligheter vi har der, men i første omgang har jeg vært litt på Gulesider.no.

Dersom vi kjører av E-39/E-16 ved Åsaneveien, vil vi komme til Thon Hotel Sandviken Brygge. Jeg gjetter bare på at de har en stor parkeringsplass, jeg søkte på "camping". Derfra vil vi også komme inn i byen nordfra, og dersom noen (helst noen som er kjent i byen) kan lede an kan vi ta Bergen med storm.

Andre/flere forslag?

Vi er nå komprimert ned i en liten Golf. Dersom noen trenger skyss utenom bussen og er med på bensinpenger, kan vi gå gjennom mulighetene for å låne en bil til. (Altså vaske badet til Alltidblaa. Jeg kødder ikke!)

Når regner dere med å være i Bergen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi 3 drar lørdag morgen, har ikke helt bestemt oss for om vi kommer samme dag eller slår opp teltet på veien (som mot rbk i fjor). Du er vel godt kjent der, er du ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...