Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi 3 drar lørdag morgen, har ikke helt bestemt oss for om vi kommer samme dag eller slår opp teltet på veien (som mot rbk i fjor). Du er vel godt kjent der, er du ikke?

Kjent i Bergen jo, ikke kjent på veien til RBK..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi 3 drar lørdag morgen, har ikke helt bestemt oss for om vi kommer samme dag eller slår opp teltet på veien (som mot rbk i fjor). Du er vel godt kjent der, er du ikke?

Ja, tror du Thon Hotel er en grei oppsamlingsplass for biler og busser?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro ja. Ligger vel 5 min unna Bergen sentrum, rett ved siden av hovedveien som fører til byen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke dra på kampen, og har heller ikke tv2 sport.. er det mulighet for at du noen kan legge ut en streaming link?!

Det er ikke tillatt å legge ut slike linker på våre sider.  Kjøp deg TV2Sport eller bruk TV2 Sumo hvopr du kan betale pr kamp.

Eller du kan se kampen på Onkel Blaa.  Der trenger du bare betale inngangspenger omtrent tilsvarende en halvliter (og du får en halvliter e.l på inngangsbilletten).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hi My naeme is Stoyan Georgiev from Bulgaria.

STABAEK is my favorite team since 2001 .

Good luck STABAEK !!! ;)

I'm sure :ph34r: You Win vs. Brann 4:2 :lol:

...And Nannskog hat-trick

Thank you!  Good to learn that we have supporters in Bulgaria too.

Please inform us when you are coming to Norway for watching your favourite team live.  Then I'll buy you a beer at Onkel Blaa (our pub).

(I have published your message on our web-side www.stabaek.no)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro ja. Ligger vel 5 min unna Bergen sentrum, rett ved siden av hovedveien som fører til byen.

Flott, da kaller vi der offisielt oppsamlingssted, skal ta kontakt med dem senere i fall det er nødvendig. Fint om SMS-ansvarlig kan sende en siste dytt ut til våre medlemmer om å bli med på turen, samt info om Den Blaa Kolonne og oppmøtested! Jeg vil tro det er kjekt å være der samtidig med bussen, så kan folk gå i veien rundt bilene og holde Kolonnen nede i gangfart. Dessuten, det blir bedre å synge slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, da kaller vi der offisielt oppsamlingssted, skal ta kontakt med dem senere i fall det er nødvendig. Fint om SMS-ansvarlig kan sende en siste dytt ut til våre medlemmer om å bli med på turen, samt info om Den Blaa Kolonne og oppmøtested! Jeg vil tro det er kjekt å være der samtidig med bussen, så kan folk gå i veien rundt bilene og holde Kolonnen nede i gangfart. Dessuten, det blir bedre å synge slik.

Skal vi gå?? Da er jeg LETT med! Ja til gående kolonne med flagg, sang og moro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om de lokale avisene får nyss i dette regner jeg det som rimelig sikkert at vi får en god porsjon fet medieomtale..

Kan buekorpsene gå i tog midt i veien, kan for faen vi det og!

Edit: Om det er stemning for noe øl tidlig på dagen er det bare til å slå på tråden, jeg er her fra sommeren 2005 og utover. Tlf har jeg ikke lenger fordi jeg er konstant ur og når jeg har fylleangst så googler jeg mitt eget nummer. Luuugnt

Endret av Mortimer
fylleangsten til daniels.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har tilgang på røykbomber og bluss + kasteruller etc, ta det med. Livet vi ikke får lage på stadion kan vi lage i gatene.

Det er ikke noe mer lovlig mer fyrverkeri i gatene enn på stadion... men jeg er med - hadde det ikke vært for at jeg sikkert ikke får med meg blussene mine på flyet.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har tilgang på røykbomber og bluss + kasteruller etc, ta det med. Livet vi ikke får lage på stadion kan vi lage i gatene.

Det er ikke noe mer lovlig mer fyrverkeri i gatene enn på stadion... men jeg er med - hadde det ikke vært for at jeg sikkert ikke får med meg blussene mine på flyet.

Sende de med noen som skal ta bussen....?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lang tid tar det å gå dit da? og når er det vi skal møte der? skal vi gå til stadion eller fotballpuben? elelrs jævlig med kortesje med bluss o.l :D noen som vet hvor man kan kjøpe bluss, kasteruller e.l?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lang tid tar det å gå dit da? og når er det vi skal møte der? skal vi gå til stadion eller fotballpuben? elelrs jævlig med kortesje med bluss o.l :D noen som vet hvor man kan kjøpe bluss, kasteruller e.l?

Er faktisk et godt stykke å gå fra Thon Hotel til Fotballpuben.. Nærmere 4 km

Om jeg kan tillate meg å komme med et annet forslag ligger kaien til danskebåten i enden av Bryggen, rett rundt en sving. Vil tro det er plass til å organisere oss der.

Da slipper vi unna med ca 2 km..

De 2km vi sparer er hovedsakelig kontorer, industri og irriterende lange strekninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk et godt stykke å gå fra Thon Hotel til Fotballpuben.. Nærmere 4 km

Om jeg kan tillate meg å komme med et annet forslag ligger kaien til danskebåten i enden av Bryggen, rett rundt en sving. Vil tro det er plass til å organisere oss der.

Da slipper vi unna med ca 2 km..

De 2km vi sparer er hovedsakelig kontorer, industri og irriterende lange strekninger.

la oss heller gjøre det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Potter, ring meg nå på 93 28 91 58, vi kjører og henter blussene dine i kveld og kjører dem til Bergen!

Jævlig bra rute hdaniels, den er jeg med på. Ringer turansvarlig og avtaler. Bussen stopper altså der, og alle stiger av og marsjerer gjennom gatene. Vi bygger et banner nå.

Posse

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Potter, ring meg nå på 93 28 91 58, vi kjører og henter blussene dine i kveld og kjører dem til Bergen!

Jævlig bra rute hdaniels, den er jeg med på. Ringer turansvarlig og avtaler. Bussen stopper altså der, og alle stiger av og marsjerer gjennom gatene. Vi bygger et banner nå.

Posse

Fin-fint. Da skal jeg se om jeg får fikset et to-stangs i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, båtbutikker. Ca. pris pr stykk for de? Er det noe åpent i Bærum i morra kl 9-10?

Hva som er åpent i Bærum har jeg ikke aning om, men de ligger rundt 100kr stk mener jeg.

EDIT: http://www.fritid-senteret.no på Vøyenenga åpner 10

Swang på CC-vest kan være ett alternativ. Åpner vel kl 10 sammen med resten av senteret tenker jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er stemning for det kan jeg ta ansvar og bestille en felles blusspakke fra italia. Ca 25-30 kr stk avhengig av hvor mange vi bestiller.

Jeg oppfordrer selvfølgelig alle til å kun bruke disse på nyttårsaften.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...