Chri$ 0 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Synes dere er vel kritiske til eget lag her, er storfornøyd siden jeg bor i Bergen og er Brannsupporter..., men vi har vel ikke blitt så rævkjørt av noen på lenge, fra 30 til 65 minutter så det ut som power play fra ishockeyen! Det ble vel gjerne mye Alanzhino etterhvert, men tidvis var det VAKKERT spill langs bakken. Egentlig bare ett kjempeminus, filmingen til Alanzhino var latterlig. En så god spiller burde heller gitt pedal og sentret. Håper vi vinner serien, men kjekt å se ett lag som SPILLER fotball mye langs bakken. Så en slags skryt fra Bergen her. Takk for noen fine ord.. men når han soppen prøver å holde Alan og det er i hvertfall kontakt, så er det ikke noe å si på at han faller, spillet var til tider bra, med marginene på vår side hadde det gått veien.. men sånn er fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 jeje, jeg sa tidligere i denne tråden at selv om resultatet kanskje gikk til helvete så er det viktigste at vi spilte god fotball, noe vi tidvis også gjorde. Helt greit at Brann vinner, men 3-0 var passe drøyt... Holmvik og Keller gjør feil på feil og en IA i toppform og Stenvoll på venstre tror jeg ville vært gull. Det er ikke første gang Holmvik er rundingsbøye... Men det spillet gutta viste hvertfall i starten av 2.omgang viser at de ikke har glemt hva som var så bra i vårsesongen. Få Somen i toppform og vi vil hvertfall komme foran Brann. Vi har marginene imot, men bedre å ha det borte mot Brann enn hjemme mot Vålerenga.Måtte gutta bli fandenivoldske revansjesugne mot Vålerenga, DE SKAL KNUSES. helt enig ang holmvik o keller. men tyckte även det såg ut som Skjønsberg låg helt fel på de två första målen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Nå synes jeg vi er der; back to basics. MMS - Mike - IA - Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Mye blaatt i Bergen i dag. Det gjør godt for en eksil bæring å se rette farger og høre skikkelig norsk Min sønn , som har en brannfan til mor, sang stabæksanger hele veien hjem og gikk til sengs med stabæk skjerfet. Et skår i gleden, foruten resultatet, er Stabæksupporteren som gikk ned for telling etter at noe ble kastet (?) fra brannfeltet over. Noen som vet hvorledes situasjonen er for han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Ble det kastet ting ned på SS ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Nå synes jeg vi er der; back to basics. MMS - Mike - IA - Tom tror heller vi sier MMS-Pontus-IA-Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Er vel egentlig enig i det meste her, hadde de to stolpe skuddene gått inn så hadde kampen endt anderledes.. Men samtidig så var det MANGE individuelle feil i dag og forsvaret stod dårlig plassert.. Syntes det er godt vi kom litt ned på jorden igjen og at media snakker mindre om oss så vi kan fortsette med det gode spillet uten mye press fra media:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Et skår i gleden, foruten resultatet, er Stabæksupporteren som gikk ned for telling etter at noe ble kastet (?) fra brannfeltet over. Noen som vet hvorledes situasjonen er for han? Hva faen var det for noe egentlig? Hva skjedde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alexinho 0 Del Skrevet 22. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2007 (endret) Pontus har i hvertfall ikke spilt seg ut, syns Morten bør vike ut til høyre igjen dog. Nå må vel Pontus stå over mot enga uansett, så da blir det spennende å se hvordan fireren blir, om det er kun IA som kommer inn. For Pontus fikk vel gult i dag? Endret 22. Juli 2007 av Alexinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Nå synes jeg vi er der; back to basics. MMS - Mike - IA - Tom tror heller vi sier MMS-Pontus-IA-Tom Vi burde hvertfall få IA tilbake på banen, slik at MMS kan stikke ut på kanten der han er best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Forbanna irriterende å stange og stange så lenge! Men det måtte komme ett tap, og da er det greit at det kom for det nest beste laget (etter neste runde er vi på topp igjen hvis brann avgir poeng). Nå skal Enga knuses og sendes tilbake ett steg nærmere hvor de hører hjemme, Adeccoligaen. Ill be there Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 JA helt klart=/ Vif som gjelder nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Om noen lurer: Ja - arbeidsplassen min er bombet med Brannlogoer og bilder av Torstein Helstad samt en rekke spørsmål om helgens resultater og tabellen.. Men som det er sagt - vi ligger 1 poeng nærmere toppen etter første høstrunde i forhold til første vårrunde. De neste tolvkampene gjorde at vi hadde ledelsen med 2 poeng... Om resultatene holder seg like vil vi altså vinne med 4 poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Vi har ikke flaks i år..... Vi har hatt masse flaks i år. Ta bare FFK-kampen f eks. Der var det bare såvidt det ikke ble 2-2. Med unntak av Aalesund-kampen har alle våre seire kommet etter at dommeren har blåst av mens vi har vært hardt presset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Vi har ikke flaks i år..... Vi har hatt masse flaks i år. Ta bare FFK-kampen f eks. Der var det bare såvidt det ikke ble 2-2. Med unntak av Aalesund-kampen har alle våre seire kommet etter at dommeren har blåst av mens vi har vært hardt presset. Tull og tøys! Rett og slett. Du tar ett eksempel. La meg ta ett; Start borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 jeje, jeg sa tidligere i denne tråden at selv om resultatet kanskje gikk til helvete så er det viktigste at vi spilte god fotball, noe vi tidvis også gjorde. Helt greit at Brann vinner, men 3-0 var passe drøyt... Holmvik og Keller gjør feil på feil og en IA i toppform og Stenvoll på venstre tror jeg ville vært gull. Det er ikke første gang Holmvik er rundingsbøye... Men det spillet gutta viste hvertfall i starten av 2.omgang viser at de ikke har glemt hva som var så bra i vårsesongen. Få Somen i toppform og vi vil hvertfall komme foran Brann. Vi har marginene imot, men bedre å ha det borte mot Brann enn hjemme mot Vålerenga.Måtte gutta bli fandenivoldske revansjesugne mot Vålerenga, DE SKAL KNUSES. jaja... møkkakamp.. Ville seg liksom ikke. Holmvik var svak, men har vært veldig grei i det siste.. Ung og lovende så la gutten få sjanser videre. Verre med Keller han mistet faen meg ballen nesten hver gang han kom borti den.. Holmvik hadde en del meget pene oppspill, og beviste etter min mening atter en gang at han er klart bedre på kant enn som back. Jeg var overrasket over at de ikke satt inn Mike ved siden av Pontus, Morten ut på høyre og Tom over på venstre. Da hadde vi også hatt Bjørnar på benken og kunne satt inn ham for Alan... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Vi har ikke flaks i år..... Vi har hatt masse flaks i år. Ta bare FFK-kampen f eks. Der var det bare såvidt det ikke ble 2-2. Med unntak av Aalesund-kampen har alle våre seire kommet etter at dommeren har blåst av mens vi har vært hardt presset. Tull og tøys! Rett og slett. Du tar ett eksempel. La meg ta ett; Start borte. Start borte hadde vi uflaks ja, helt enig. Det kom kanskje litt feil ut. Jeg mener ikke at det er flaks som har gjort at Stabæk lå på topp til ferien. Det er selvsagt dyktighet. Men vi har også hatt marginer. Blir litt feil å si at vi ikke har hatt flaks i år. Å si at noen har mye flaks er en negativ måte å si at noen er gode på, og å si at noen har mye uflaks er en optimistisk måte å forklare dårlige prestasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 jeje, jeg sa tidligere i denne tråden at selv om resultatet kanskje gikk til helvete så er det viktigste at vi spilte god fotball, noe vi tidvis også gjorde. Helt greit at Brann vinner, men 3-0 var passe drøyt... Holmvik og Keller gjør feil på feil og en IA i toppform og Stenvoll på venstre tror jeg ville vært gull. Det er ikke første gang Holmvik er rundingsbøye... Men det spillet gutta viste hvertfall i starten av 2.omgang viser at de ikke har glemt hva som var så bra i vårsesongen. Få Somen i toppform og vi vil hvertfall komme foran Brann. Vi har marginene imot, men bedre å ha det borte mot Brann enn hjemme mot Vålerenga.Måtte gutta bli fandenivoldske revansjesugne mot Vålerenga, DE SKAL KNUSES. jaja... møkkakamp.. Ville seg liksom ikke. Holmvik var svak, men har vært veldig grei i det siste.. Ung og lovende så la gutten få sjanser videre. Verre med Keller han mistet faen meg ballen nesten hver gang han kom borti den.. Holmvik hadde en del meget pene oppspill, og beviste etter min mening atter en gang at han er klart bedre på kant enn som back. Jeg var overrasket over at de ikke satt inn Mike ved siden av Pontus, Morten ut på høyre og Tom over på venstre. Da hadde vi også hatt Bjørnar på benken og kunne satt inn ham for Alan... Synes BH viser glimt av kommende storhet titt og ofte jeg, han er vel klart best ofensivt, men synes ikke han er saa vaerst defensivt heller. Tror han kan vokse mye hvis han bare fortsetter aa faaden tillitten han har faatt hittil, og muligens passer han kanskje bedre i en kantrolle... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Et skår i gleden, foruten resultatet, er Stabæksupporteren som gikk ned for telling etter at noe ble kastet (?) fra brannfeltet over. Noen som vet hvorledes situasjonen er for han? Hva faen var det for noe egentlig? Hva skjedde? Det ble kastet ting på oss ja, men det hadde ikke noe med det der å gjøre. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal si om den saken, men personlig synes jeg det er én blant oss som bør ta seg noen kampers pause. Men regner med Styret vet hva som er best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Ingenting ble kastet som gjorde det farlig. Politiet og vakter var egentlig ganske proffe med tanke på hvor stort arrangementet er. De få Brannsupporterne som hadde sneket seg inn hos oss ble faktistk kastet ut når de ble oppdaget. Vil heller rette en bitteliten pekefinger mot oss selv. Det er ikke noe vits i å sparke i gjerder, vise fingern til politiet og rope horeunge til vakter. De er der for å gjøre en jobb, og den jobben er å sørge for at vi får sett kampen. Det eneste irriterende var den gjengen med trommer over oss. Det saboterte endel av syngingen fra vårt felt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Proffe my ass.. 1. de frivillige vaktene, samt en politimann jubler på branns første mål 2. resten av kampen står han politikødden i svart og følger med på storskjermen og kampen på målet bak seg, var jo derfor det tok så jævelig lang tid til å få hjelp med han som ble skadet. 3. Andre målet til brann løper en stygg guttunge inn på banen ved hjørneflagget og står og jubler og hoverer mot feltet vårt - men neeida.. det er heeelt greit. De er der for å gjøre en jobb, ja, og de strøk med glans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Proffe my ass.. 1. de frivillige vaktene, samt en politimann jubler på branns første mål 2. resten av kampen står han politikødden i svart og følger med på storskjermen og kampen på målet bak seg, var jo derfor det tok så jævelig lang tid til å få hjelp med han som ble skadet. 3. Andre målet til brann løper en stygg guttunge inn på banen ved hjørneflagget og står og jubler og hoverer mot feltet vårt - men neeida.. det er heeelt greit. De er der for å gjøre en jobb, ja, og de strøk med glans 1. Hva så? 3. Hva synes du politiet skal gjøre ovenfor en liten gutt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Proffe my ass.. 1. de frivillige vaktene, samt en politimann jubler på branns første mål 2. resten av kampen står han politikødden i svart og følger med på storskjermen og kampen på målet bak seg, var jo derfor det tok så jævelig lang tid til å få hjelp med han som ble skadet. 3. Andre målet til brann løper en stygg guttunge inn på banen ved hjørneflagget og står og jubler og hoverer mot feltet vårt - men neeida.. det er heeelt greit. De er der for å gjøre en jobb, ja, og de strøk med glans 1. Hva så? 3. Hva synes du politiet skal gjøre ovenfor en liten gutt? Denne lille snørrvalpen var vel også rimelig kjapp tilbake på feltet sitt når politimannen snudde seg og gikk mot han/tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Denne lille snørrvalpen var vel også rimelig kjapp tilbake på feltet sitt når politimannen snudde seg og gikk mot han/tribunen. Så da gjorde politimannen jobben sin likevel. Var ikke i Bergen, er ikke kjent med disse episodene, men det høres ut som sutring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Gsk mente de var proffe, og jeg forklarte nå nettopp at de ikke var proffe.. ehhhh.. ikke no mer enn det..! Og hvis du syns det er greit at vakter som i utgangspunktet skal være nøytrale kan stå foran bortefeltet og juble er greit.. ja da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Denne lille snørrvalpen var vel også rimelig kjapp tilbake på feltet sitt når politimannen snudde seg og gikk mot han/tribunen. Så da gjorde politimannen jobben sin likevel. Var ikke i Bergen, er ikke kjent med disse episodene, men det høres ut som sutring. Nei det er åpenbart, så ikke uttal deg som om du vet noe om det da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Gsk mente de var proffe, og jeg forklarte nå nettopp at de ikke var proffe.. ehhhh.. ikke no mer enn det..! Og hvis du syns det er greit at vakter som i utgangspunktet skal være nøytrale kan stå foran bortefeltet og juble er greit.. ja da.. Stadionvakter er typisk frivillige fra hjemmelagets side. Jeg tar dem for det de er og synes det er flott at det finnes folk som stiller opp for laget sitt på frivillig basis. At de også heier på laget sitt kan jeg leve med. Stadionvaktene skal bidra til sikkerheten på stadion. Om de feirerer hjemmemål eller ikke er irrelevant, med mindre de opplagt prøver å provosere bortelagets supportere. Stod de vendt mot dere og feiret og hoverte? Jeg skal ikke gå så veldig i dybden over hos hvem problemet ligger når voksne folk lar seg provosere av småunger som heier på laget sitt, men nøyer meg med å si at jeg finner dette litt sutrete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Denne lille snørrvalpen var vel også rimelig kjapp tilbake på feltet sitt når politimannen snudde seg og gikk mot han/tribunen. Så da gjorde politimannen jobben sin likevel. Var ikke i Bergen, er ikke kjent med disse episodene, men det høres ut som sutring. Nei det er åpenbart, så ikke uttal deg som om du vet noe om det da.. hehe, såså, ikke sett youghurten i halsen nå. At snut fra Bergen har et soft-spot for Brann gir deg kanskje ikke Nobelprisen. Sto selv utenfor inngangen i noen minutter og snakket med vaktene før jeg gikk inn. Det var helt klart at de hadde sitt svare strev med å sile de som skulle inn på vårt felt. Mange prøvde å komme inn, som åpenbart ikke skulle vært der. Når det er sagt så mener jeg det jeg sa, hadde vi vært i Sandefjord, og 10-15 av våre hadde vist fingeren til politiet hadde det blitt månelyst på stadion. Der var de fascister. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Etter å ha sett bildene fra Fotball X-tra i går, mener jeg vi burde hatt straffe. Tror det var Daniel som kom igjennom forsvaret til Brann og blir felt rett utnefor 5-meteren. Men dommeren blåser for offisde, noe som TV-bildene viste at var helt på jordet. VI burde vunnet 4-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 23. Juli 2007 Del Skrevet 23. Juli 2007 Etter å ha sett bildene fra Fotball X-tra i går, mener jeg vi burde hatt straffe. Tror det var Daniel som kom igjennom forsvaret til Brann og blir felt rett utnefor 5-meteren. Men dommeren blåser for offisde, noe som TV-bildene viste at var helt på jordet. VI burde vunnet 4-1. Den offsiden var feil ja. Muligens skulle vi hatt straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg