sauen 131 Del Skrevet 20. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2007 (endret) Hvis det er stemning for det kan jeg ta ansvar og bestille en felles blusspakke fra italia. Ca 25-30 kr stk avhengig av hvor mange vi bestiller. Jeg oppfordrer selvfølgelig alle til å kun bruke disse på nyttårsaften. Det er klart - kun nyttårsfeiringen vi tenker på vandringen gjennom Bergen.. EDIT: Jeg ser forøvrig at bussen har avgang 08.00 og at det er oppmøte på danskebåtkaien fra kl 15.00 .. . det må være en ganske sprek buss .. EDIT 2: Bergensværet skifter fort og det gjør også værmeldingen her. Dagens værmelding ser mye bedre ut enn gårsdagens.. http://munin.storm.no/vgnett/vaer.aspx?utm...amp;sted=Bergen Endret 20. Juli 2007 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 20. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2007 (endret) Vi kommer ihvertfall til å være der kl 15, om vi tar fram minigrill mens vi venter på bussen får vi se på. Men i alle tilfeller, vi møtes så mange som mulig før vi går. Potter, vi (jeg og alltidblaa) er med på spleiselaget. Hvordan er det med røykbomber? Pris etc? Vi ska selvfølgelig bare bruke dem på nyttårsaften. Endret 20. Juli 2007 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 20. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 20. Juli 2007 (endret) jeg er også med på å spleise. hvor mye må vi spytte inn hver? i kortesjen hva med å ha et par vifteflagg også? synspunkter? mange lag har et banner foran hele mengden da, for eks et eller annet svensk lag hadde : hata hata stokholm by. noe sånt hadde vært bra med slokk brann eller hjerte i brann gir røyk i hodet o.l Endret 21. Juli 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 20. Juli 2007 Del Skrevet 20. Juli 2007 Hva med å ta planleggingen av nyttårsaktiviteter på PM? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=8916 står at kampstart er 19 :s er rimelig sikekr på at det var 18.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Vi har laget et banner til å ha foran i Kolonnen, det får dere så når vi er i Bergen. I tillegg vil vi ta ut de store flaggene når bussen kommer, og bruke dem inn i byen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 BA melder med stort oppslag på sistesiden at Stabæk og Nannskog planlegger å bruke Bergenspublikummet mot Brann. BA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Veldig morro at det er mange som tar turen til Bergen. Stabæk gutta fortjener stort oppmøte av blaa på tribunen, men pass på at det blir det! Stort antall Blaa i arresten i Bergen er ikke noe vi trenger. Bergen er sn stor by, med politi som er vant til å hanskes med supportere og supporteropptøyer, jeg vil nødig se dere på forsiden av VG-nett søndag, før kampen, i håndjern. Bluss er en provokasjon og hvis det er provosere Bergenspublikumet dere ønsker så ta for al del med dere det. Bergensere aksepterer ikke slik attitude i sin by og responderer på det. Dere fyrer nå opp under til bråk og jeg tro egentlig ikke det er det dere vil. Husk at deter VI som er gjester, vi bør oppføre oss som gjester. Ikke forvent at alle bergens utesteder tar dere vel i mot i klubbfarger. AKspter et nei for et nei. Husk at i drakt er du en del av oss alle og det DU gjør faller tilbake på oss. Bluss, opptøyer o.l. sørger for full kroppsvisiterin g når vi andre kommer på stadion, sure miner og evt utestengelse fra puber. Ta til vettet, det er lov å bruke hodet selv om man er serieleder noen uker. Jeg vet noen av dere ikke får lest dette så jeg ber den/de av dere som ikke har gått av nett om å bringe dette videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 MMS synes det er moro å ligge på topp: http://fotball.bt.no/forstediv/article85930.ece (på tide å poste litt mediaomtale som maner til ihvertfall litt dempet optimisme) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Veldig morro at det er mange som tar turen til Bergen. Stabæk gutta fortjener stort oppmøte av blaa på tribunen, men pass på at det blir det! Stort antall Blaa i arresten i Bergen er ikke noe vi trenger. Bergen er sn stor by, med politi som er vant til å hanskes med supportere og supporteropptøyer, jeg vil nødig se dere på forsiden av VG-nett søndag, før kampen, i håndjern. Bluss er en provokasjon og hvis det er provosere Bergenspublikumet dere ønsker så ta for al del med dere det. Bergensere aksepterer ikke slik attitude i sin by og responderer på det. Dere fyrer nå opp under til bråk og jeg tro egentlig ikke det er det dere vil. Husk at deter VI som er gjester, vi bør oppføre oss som gjester. Ikke forvent at alle bergens utesteder tar dere vel i mot i klubbfarger. AKspter et nei for et nei. Husk at i drakt er du en del av oss alle og det DU gjør faller tilbake på oss. Bluss, opptøyer o.l. sørger for full kroppsvisiterin g når vi andre kommer på stadion, sure miner og evt utestengelse fra puber. Ta til vettet, det er lov å bruke hodet selv om man er serieleder noen uker. Jeg vet noen av dere ikke får lest dette så jeg ber den/de av dere som ikke har gått av nett om å bringe dette videre. Dette kan absolutt skje, og dette må dere være klar over. Bruk hodet, syng noen positive sanger... husk at bergenserne kanskje er litt grinete mtp spillere som forsvinner osv. Dere ender ikke i arresten for blussing, men vær samarbeidsvillige hvis politiet gidder å bry seg. GOD TUR! Vi sees i bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Husk at deter VI som er gjester, vi bør oppføre oss som gjester. Endelig en med vett i skallen. Mange av innleggene i denne tråden så langt virker jo å være skrevet av folk med et stort ønske om å bli oppfattet som totalt uspiselige. Er det "alle skal hate oss, når vi feirer stabækgullet" som slår til igjen? Hvorfor ikke prøve den litt mer ydmyke stilen? Litt som Stormen. Det må vel være en grunn til at de blir tatt godt i mot over hele landet, og vi supportere gleder oss til turer til Ålesund? Stabæk har gjennom spillestil og artisteri blitt et lag veldig mange i Norge faktisk liker. Kan ikke dere som har lyst å dra rundt å vise frem deres klysete sider heller dra til Kragerø og pisse på politifolk eller Hemsedal og trashe hytter. Vi andre vil gjerne fortsatt kunne være stolte av Stabæk og Bærum (ikke SK..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Helt enig, AndersBlaa! Keep it cool, folkens så blir det bra! Ha det morro! Drit i bluss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Dere ender ikke i arresten for blussing, men vær samarbeidsvillige hvis politiet gidder å bry seg. GOD TUR! Vi sees i bergen. men den brannfarlige Bryggen er kanskje ikke stedet å drive blussing Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Det blir ikke blussing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Ha det gøy folkens Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Litt statistikk før kampen: Hittil i år har Stabæk scoret på 34% av sjansene, og sluppen inn mål på 29% av sjansene i mot. (VG) Stabæk har i snitt på 5 målsjanser pr kampt, og slipper motstanderene i snitt til 3,5 sjanser pr kamp. (VG) Opprettholder vi denne statistikken, klarer vi minst U mot Brann, men med stor sannsynlighet for å vinne. Brann har scoret 8 mål på dødball, 6 på heading, 16 på skudd i og 3 på skudd utenfor 16m. (Dagbla) Brann harbest i første 30 min i 2. omg, og taper vanligvis siste 1/3 av begge omganger. Med andre ord, må gutta være svært sjerpet når de entrer banen i 2. omg. Det er 5 kamper siden Brann sist vant 2 på rad. (Dagbla) Våre gutter har positiv målforskjell med unntak av 2. kvarter i 1. omg. (Dagbla) Vi har flere avslutninger (196 mot 146), flere avslutninger på mål (98 mot 75) og litt flere målsjanser (69 mot 67). Brann er mer effektive (37% mot 32 %) og scorer flere mål (25 mot 22) (Dagbla) Brann lager i snitt 5 sjanser pr kamp, og man kan da forvente 2 scorede mål. Stabæk lager i snitt 5 sjaner pr kamp, og kan forvente 1,5 scorede mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Anders C og jeg drar med toget i morgen 06.35. Dette blir så jævlig bra folkens! Vi tar med noen to-stangs forresten.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 21. Juli 2007 Del Skrevet 21. Juli 2007 Anders C og jeg drar med toget i morgen 06.35. Dette blir så jævlig bra folkens! Vi tar med noen to-stangs forresten.. Men kampen spilles jo i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Anders C og jeg drar med toget i morgen 06.35. Dette blir så jævlig bra folkens! Vi tar med noen to-stangs forresten.. Men kampen spilles jo i dag Det er vel ikke så lett å huske at man passerer midnatt Forøvrig ser jeg på billettluka.no at det kun er 59 plasser igjen på ståfeltet til Brann. Alt annet er fullt. Blir en god ramme rundt kampen og jeg gleder meg stort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 ifølge tv2 nettavisen kan vi i dag tangere vår rekord på seks strake seire faen! timene frem til kampen kommer til å være lidelig spennende!! håper jønsson bruker magien sin i dag, for nå trenger vi den virkelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 ifølge tv2 nettavisen kan vi i dag tangere vår rekord på seks strake seire faen! timene frem til kampen kommer til å være lidelig spennende!! håper jønsson bruker magien sin i dag, for nå trenger vi den virkelig Absolutt. Dette er en av kampene det er umulig å spå på forhånd. Jeg måtte faktisk ut med en helgardering på tippekupongen. Nå er det snart påtide å ta bussen inn til Bergen og slutte seg til de Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Somen kan spise Martin levende, mener IA. Tar vi litt av...? Drar fra Sunnhordaland mot Bergen nå. Nydelig vær. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Noen som har URL-adressen til kampen? Får ikke dratt til Bergen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 www.tv2.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Noen som har URL-adressen til kampen? Får ikke dratt til Bergen! Skal ligge i forumet her ett sted- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Vises kampen på Onkel B? Tar det nesten for gitt, men kjører ikke ut dit fra Oslo forgjeves... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 Somen kan spise Martin levende, mener IA. Tar vi litt av...? Drar fra Sunnhordaland mot Bergen nå. Nydelig vær. jepp det virker som om vi tar litt vel mye av her!! :angry: gutta må skjepre skjerpe og håper for guds skyld de ikke leser alt dette selvskrytet som har kommet ut i det siste. HUSK: jo høyere man er oppe, jo lengere faller man! vi kan risikere og virkelig gå på trynet her og når gutta sier sånn som det her er det jo rett og slett driti ut etterpå. Nei, la føttene snakke, ikke kjeften. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 tenkte jeg skulle se kampen på nett, men er det virkelig sånn at jeg må tegne abbonement på tv2 sumo bare for å se én kamp? Jeg trodde man kunne betale 50 kr eller noe for en kamp, ut en å binde seg til noe mer.. noen som vet noe om dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 tenkte jeg skulle se kampen på nett, men er det virkelig sånn at jeg må tegne abbonement på tv2 sumo bare for å se én kamp? Jeg trodde man kunne betale 50 kr eller noe for en kamp, ut en å binde seg til noe mer.. noen som vet noe om dette? Det koster 99 kr for en kamp og 149 for en måned. Velger du måned kan du se alle kamper i reprise osv. Pass bare på at de forlenger abonnementet automatisk så gå inn på din side etter at du er registrert og annuler videre abonnement hvis det er det du vil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. Juli 2007 Del Skrevet 22. Juli 2007 I følge Semb er Brann såvidt bedre når han har vurdert keeper, forsvar, midtbane, angrep og benk. Merkelig nok unnlot han å sette terningkast på trenerene, men mulig pga lojalitet i forhold til medlemmer av trenerforeningen? Tar vi med treneren er det ingen tvil om at Stabæk er bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg