Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I følge VG, er både IA og Kjølø plassert på benken. MAO Stenvoll, Skjønsberg, Segerstrôm, Holmvik...

Synes egentlig det var litt merkelig... Ville trodd at Holmvik måtte vike. Men men, "never change a winning" etc...

Pokker - nå er jeg spent ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

F**n, av en eller annen merkelig grunn har jeg elendig mottak på tv2sport2. Alle de andre er helt bra, mens på 2 så er signalstyrken av og til nede i 0. Kundeservice er selvsagt stengt på en Søndag så dette kommer til å bli en prøvelse.

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann leder 1-0 til pause, men vi er helt med i kampen. Brann sitt spill skremmer meg ikke og med en god andre omgang tror jeg vi fort kan ro i land alle poengene.

Keller har vært direkte dårlig idag, synd at Huseklepp råtner på benken til brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk spiller veldig bra selvom de ligger under .. De har jo hentet inn mer enn dette før .. Som mot Lyn da de var helt overlegne

Det er bare uflaks for Stabæk at Brann klarte å åpne så sterkt med en scoring

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F**n, av en eller annen merkelig grunn har jeg elendig mottak på tv2sport2. Alle de andre er helt bra, mens på 2 så er signalstyrken av og til nede i 0. Kundeservice er selvsagt stengt på en Søndag så dette kommer til å bli en prøvelse.

Ring 02220 .. Jeg hadde samme problemet istad men de fikset det fort opp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja jeg fikk vel med meg to ting fra første omgangen. Martin med kvelertak på Veigar igjen og at dommeren var dårlig, det siste så Jönsson også ut til å være enig i. Jeg ber om klarvær slik at signalet på Canal Digital dritten blir bedre, samt to blå mål. Jeg har jo betalt skatt for svingende, nå må noen.....   :lol::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tv2? Det er vil ikke de som styrer signalet hit? Uansett, jeg kom til en telefonsvarer, hvilket valg tar jeg videre. Jeg gidder ikke å høre på de forklare valgene i en evighet.

Edit: Ja jeg fikk snakket med en som oppdaterte signalet, men da må jeg nullstille dekoderen, og sist jeg gjorde det så skåret Brann mens den søkte. Ikke f*** om jeg rører den kampen før etterpå. Dessverre. :(

Edit2: Takk for hjelpen i det minste.

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tv2? Det er vil ikke de som styrer signalet hit? Uansett, jeg kom til en telefonsvarer, hvilket valg tar jeg videre. Jeg gidder ikke å høre på de forklare valgene i en evighet.

Edit: Ja jeg fikk snakket med en som oppdaterte signalet, men da må jeg nullstille dekoderen, og sist jeg gjorde det så skåret Brann mens den søkte. Ikke f*** om jeg rører den kampen før etterpå. Dessverre. :(

Alle valgene som du får høre er leverandører ..;o Jeg ville ikke rørt dekodern før etter kampen .. de er litt for følsome

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to siste målene kommer vel egentlig som et resultat av at gutta VIL ha poeng. Brann var heldige som scoret tidlig. Resultatet er flatterende (med mulig unntak av siste 15 min, da trassungen bestemte at pappa skulle legge han i dag.) Synes det er bra at gutta har banespillet i store perioder i kampen (men igjen et resultat av tidlig mål). Gutta har problemer med å avslutte angrepene i første omgang, det er viktig for å unnga kontringer i mot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

var jo ett tøft valg da.. forsvaret har jo vært påtte tett i vår... ia hadde lite eller ingen kamtrening.. kan skjønne at han valgte å benke ia. men men.. synes dette er bra jeg.. så kan brann svette litt på toppen:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja da er vi ett poeng bak Brann, noe som er to mindre enn etter tilsvarende kamp i vårsesongen, ergo vi slår i det minste Brann med fire poeng til slutt. En gang måtte vi bli "knust", men heldigvis ble vi bare knust i mål noe vi burde kunne ha gjort noe med på egenhånd, så alt i alt er det ingen grunn til å ta dette for tungt.

Videre, kommer ikke Huseklepp til syvende og sist til Stabæk må noen gå. Ta tak i ham og ikke slipp taket Lars!

Vi var best, (noe Hel(vete)stad var enig ikke at jeg bryr meg,) men de vant. Sånn er dessverre fotball. Poengtapet tar vi igjen mot engen.

Alltid Optimist Uansett Stolt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke fornøyd med 1omgang, mye slurv og feil og altfor mye vanskelige løsninger..

åpnet 2 omgang veldig bra, nesten et annet lag på banen.

Holmviks og Kellers innsats idag kan vel diskuteres..

bare å bite tennene sammen, og se frem til neste kamp mot enga, der gutta skal knuse enga!

Endret av Mr.Stabæk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeje, jeg sa tidligere i denne tråden at selv om resultatet kanskje gikk til helvete så er det viktigste at vi spilte god fotball, noe vi tidvis også gjorde. Helt greit at Brann vinner, men 3-0 var passe drøyt... Holmvik og Keller gjør feil på feil og en IA i toppform og Stenvoll på venstre tror jeg ville vært gull. Det er ikke første gang Holmvik er rundingsbøye... Men det spillet gutta viste hvertfall i starten av 2.omgang viser at de ikke har glemt hva som var så bra i vårsesongen. Få Somen i toppform og vi vil hvertfall komme foran Brann. Vi har marginene imot, men bedre å ha det borte mot Brann enn hjemme mot Vålerenga.

Måtte gutta bli fandenivoldske revansjesugne mot Vålerenga, DE SKAL KNUSES.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeje, jeg sa tidligere i denne tråden at selv om resultatet kanskje gikk til helvete så er det viktigste at vi spilte god fotball, noe vi tidvis også gjorde. Helt greit at Brann vinner, men 3-0 var passe drøyt... Holmvik og Keller gjør feil på feil og en IA i toppform og Stenvoll på venstre tror jeg ville vært gull. Det er ikke første gang Holmvik er rundingsbøye... Men det spillet gutta viste hvertfall i starten av 2.omgang viser at de ikke har glemt hva som var så bra i vårsesongen. Få Somen i toppform og vi vil hvertfall komme foran Brann. Vi har marginene imot, men bedre å ha det borte mot Brann enn hjemme mot Vålerenga.

Måtte gutta bli fandenivoldske revansjesugne mot Vålerenga, DE SKAL KNUSES.

jaja... møkkakamp.. Ville seg liksom ikke. Holmvik var svak, men har vært veldig grei i det siste.. Ung og lovende så la gutten få sjanser videre. Verre med Keller han mistet faen meg ballen nesten hver gang han kom borti den..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dere er vel kritiske til eget lag her, er storfornøyd siden jeg bor i Bergen og er Brannsupporter..., men vi har vel ikke blitt så rævkjørt av noen på lenge, fra 30 til 65 minutter så det ut som power play fra ishockeyen! Det ble vel gjerne mye Alanzhino etterhvert, men tidvis var det VAKKERT spill langs bakken.

Egentlig bare ett kjempeminus, filmingen til Alanzhino var latterlig. En så god spiller burde heller gitt pedal og sentret.

Håper vi vinner serien, men kjekt å se ett lag som SPILLER fotball mye langs bakken. Så en slags skryt fra Bergen her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...