Randers 40 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 Vi leder serien, vi møter Godset. Vinner vi denne, så har vi 5 seiere på rad. Har det skjedd før? Ingen bortetap på første halvdel av sesongen, det HAR aldri skjedd før. Blir spennende å se hva vi kan gjøre mot gamle helter. Så at Samir scoret i dag. Ja ja, dette blir knall uansett. Men om jeg har trua på seier..... nei. Har ikke hatt det i hele år, og se hvordan det har gått... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 24. Juni 2007 Del Skrevet 24. Juni 2007 http://www.stabaek.no/content/view/215/21/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Dommer på Nadderud er Per Ivar Staberg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Hvordan har vi gjort det med Staberg som dommer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Vi leder serien, vi møter Godset. Vinner vi denne, så har vi 5 seiere på rad. Har det skjedd før? Ja, det har skjedd før. Seks seire på rad også (da snakker vi kun serie, men med cup har vi jo fem seire på rad nå). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Vi leder serien, vi møter Godset. Vinner vi denne, så har vi 5 seiere på rad. Har det skjedd før? Ja, det har skjedd før. Seks seire på rad også (da snakker vi kun serie, men med cup har vi jo fem seire på rad nå). Er du sikker på det? Mener det var fem kamper på rad i 1997, helt sikker er jeg ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Jeg ser det er mange spenstige tips her. 3-0, 4-1, 4-0 osv. Jeg er redd de kan få et lite (midlertidig?) løft med Winsnes og Ludvigsens inntreden. Nyan varsles også å nærme seg storformen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Jeg ser det er mange spenstige tips her. 3-0, 4-1, 4-0 osv. Jeg er redd de kan få et lite (midlertidig?) løft med Winsnes og Ludvigsens inntreden. Nyan varsles også å nærme seg storformen. Litt redd vi kan se noe av det samme som i kampen mot Sandefjord. Jeg tippet 1-1. Men håper selvfølgelig at jeg tar feil. Det er jo nesten for godt til å være sant at vi skal ta ferie på toppen av tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Det vil overraske meg stort om Winsnes og Ludvigsen gjør umiddelbar suksess. Winsnes er sikkert påtenkt en rolle som playmaker og en sånn rolle tar nødvendigvis litt tid å komme inn i - kjenne spillmønster, spillernes bevegelser, styrker og svakheter. Ludvigsen har ikke vært god på, tja, hvor mange år? I den grad han noen gang har vært ordentlig god... Det trenger ikke nødvendigvis bety at vi får lett match. Strømsgodset har vært bedre borte enn hjemme så langt denne sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Det vil overraske meg stort om Winsnes og Ludvigsen gjør umiddelbar suksess. Winsnes er sikkert påtenkt en rolle som playmaker og en sånn rolle tar nødvendigvis litt tid å komme inn i - kjenne spillmønster, spillernes bevegelser, styrker og svakheter. Ludvigsen har ikke vært god på, tja, hvor mange år? I den grad han noen gang har vært ordentlig god... Det trenger ikke nødvendigvis bety at vi får lett match. Strømsgodset har vært bedre borte enn hjemme så langt denne sesongen. Hepp, Winsnes har vistnok gjort det veldig skarpt i Danmark i det siste og spillemønsteret til SIF er vel ikke helt ulikt det han burde kjenne godt fra tiden i RBK. Spørsmålet er hvor mye han "husker" av dette etter en tid i utlendighet. Dessuten er det litt påfallende at han har fått best kritikk for den tiden han har brukt borte fra RBK. Det kan være at han passer bedre i en annen type fotball? Når det gjelder Ludvigsen er jeg helt enig, det lukter desperasjon lang vei. Han har ikke vært god siden han forlot B/G for første gang. Sist jeg så ham så han mer ut til å helle mot min vektkategori, enn den til en fotballspiller... Ellers synes jeg godset har foregnet seg når de har satset på Kovacs som førstevalg i spissrollen. Han har forsøkt i flere klubber uten å lykkes på dette nivået tidligere, og jeg synes han har falt igjennom i år igjen enda spillet er lagt opp til å passe ham. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Tviler på at begge de to nye gutta deres spiller fra start. I såfall tror jeg det er til vår fordel, for jeg kan ikke tenke meg at Winsnes er forberedt på hva han møter i Gunnarsson, Somen og Alan. Og Ludvigsen er rett og slett ikke en spiller jeg frykter. Hvem er det han skal erstatte isåfall? Ellers ser jeg på Johnsen i mål som deres svakeste kort. Går fort sur, og gjør minst en tabbe hver kamp. Krysser fingerne for at vi får en tidlig scoring på søndag, for han blir fort sur i motgang denne Johnsen... Forventer at SIF legger seg lavt, som vanlig på bortebane, og som det virker som mange gjør på Nadderud i år. De har lykkes med dette tidligere i år, så da ser dem vel på dette som en suksess-formel. Men dette er jo noe vi begynner å bli vant med, og gode til å spille mot, så jeg er ikke så veldig redd for at dette skal bli et problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 Jeg tror ikke de helt har bestemt seg for om Sørum eller Kåvaks er førstevalget helt ennå, i og med at Kåvaks har fått beskjed om å løpe mer - i stedet for å vente på initiativ fra andre. Og har gjort det med hell til nå. Fra vårt ståsted foretrekker jeg Sørum. Er også spent på duellen Daniel/ Bergdølmo (som jeg antar er midtstoper i kampen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 noen som vet hvordan det går med pontus? blir han klar? hvis vi må spille med mike og skjønsberg som midtstoppere tror jeg vi kommer til å slite heftig med kåvaks i luftrommet.. dette kan bli meget avgjørende for kampens utfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 26. Juni 2007 Del Skrevet 26. Juni 2007 noen som vet hvordan det går med pontus? blir han klar? hvis vi må spille med mike og skjønsberg som midtstoppere tror jeg vi kommer til å slite heftig med kåvaks i luftrommet.. dette kan bli meget avgjørende for kampens utfall. Da blir fokus å hindre Godset i å komme til innlegg. Langt bakfra mot Kovacs er ufarlig da midtspissen i 4-3-3 ofte blir ensom og vi derfor vil ha små problemer med å plukke andreballer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 27. Juni 2007 Del Skrevet 27. Juni 2007 Hvordan har vi gjort det med Staberg som dommer? Helt greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 27. Juni 2007 Del Skrevet 27. Juni 2007 Ingo snakker pent om Drammen og Drammensere i forkant av "hatoppgjøret" på søndag: http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...NYHET/106250301 -Drammensere er ikke treigere enn andre, mener Dinamo-gründer Ingebrigt Steen Jensen, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. Juni 2007 Del Skrevet 27. Juni 2007 Ikke glem at Godset ganske sikkert vil hevne tapet og overkjøringen fra treningskampen i våres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 27. Juni 2007 Del Skrevet 27. Juni 2007 noen som vet hvordan det går med pontus? blir han klar? hvis vi må spille med mike og skjønsberg som midtstoppere tror jeg vi kommer til å slite heftig med kåvaks i luftrommet.. dette kan bli meget avgjørende for kampens utfall. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle134394.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Tja, er det riktig å gi Tommy sjansen? Han har vært ganske svak for 2-laget. En spiller som ikke presterer i 2. div har ikke mye å bidra med i Tippeligaen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Tommy har definitivt noe å bidra med... Se heller på det positive i at vi får en god innleggs og dødball-fot + en som jobber godt defensivt, så kan heller Alan og Veigar ta seg av kreativiteten offensivt... Sentral midtbane er tross alt det stedet hvor vi er minst sårbare for skader...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Hvis har har noe å bidra med er det rart han ikke er interessert i å vise det. Kan nesten virke som om Tommy har tatt litt av etter den gode sesongen i fjor. Flest assist i TL i fjor til en middels 2 div-spiller i år. Mener vi må kreve at Tommy viser seg verdig en plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Enig i at det jeg har sett og hørt om Tommy i 2.div i år ikke har vært bra, og jeg er også enig i at måten Henning og Keller kjempet seg fra godt spill i 2. div til en fast plass på A-laget står det sor respekt av. MEN jeg mener at Tommy helt klart er den vi skal putte innpå når Somen er skadet... Kan ikke si at Espen Nystuen som er den eneste (reelle) utfordrer til Tommy har prestert så godt i 2. div, på treninger og i innhopp at han fortjener plassen foran Tommy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Med Tommy og Henning sentralt får vi to veldig like spillere. Skulle så gjerne hatt krigeren Somen med mot slemme, slemme Godset-spillereTommy og Henning er jo ikke så like? De er like forskjellige som Henning og Somen eller Tommy og Somen. Tommy er den rolige playmakertypen som ligger dypt og prikker inn bakromspasninger, Henning er løpsmaskin med større offensivt driv. Med Tommy på banen, åpner det for at Henning kan bruke sine offensive kvaliteter mer enn det som er mulig når han skal dekke rom for Somen og Alan. Om ikke Henning og Tommy fungerer like godt som Henning og Somen, er det i hvert fall ikke for de de er for like. Ser det ikke som noe problem å starte med Tommy, selv om det naturligvis er et tap om Somen er ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Jeg vil gjerne annonsere, denne midtbanefireren: POLJAC - KELLER - HAUGER - ALAN :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Jeg vil gjerne annonsere, denne midtbanefireren: POLJAC - KELLER - HAUGER - ALAN :-) Keller sentralt? Tror nok Tommy vil gjøre en bedre jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Jeg vil gjerne annonsere, denne midtbanefireren: POLJAC - KELLER - HAUGER - ALAN :-) Når vi ser formen til Poljac og Stenersen er dette en selvskreven midtbane mot Godset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Keller sentralt? Tror nok Tommy vil gjøre en bedre jobb. Keller spilte en del sentralt i Danmark såvidt jeg skjønte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2007 (endret) Keller sentralt? Tror nok Tommy vil gjøre en bedre jobb. Keller spilte en del sentralt i Danmark såvidt jeg skjønte. Hvorfor ikke Alan sentralt? Han har fiksa det fin fint på Stabæk 2 en rekke ganger Endret 28. Juni 2007 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 28. Juni 2007 Del Skrevet 28. Juni 2007 Keller sentralt? Tror nok Tommy vil gjøre en bedre jobb. Keller spilte en del sentralt i Danmark såvidt jeg skjønte. Hvorfor ikke Alan sentralt? Han har fiksa det fin fint på Stabæk 2 en rekke ganger er nok litt røffere dueller sentralt i TL enn i 2 div. men hvorfor ikke? holder en knapp på stenez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 Både Fredrik Winsnes og Trond Fredrik Ludvigsen skal være aktuelle fra start mot Stabæk. http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...0026/1004/NYHET Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå