Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tape mer enn en gang iløpet av en sesong? Er det mulig? :blink:

Ser fram med spenning til denne kampen. Tror det blir veldig tøft og Strømsgodset kommer til å ligge dypt og forsvare seg. Tror det første målet vil være veldig avgjørende for hva slags kamp dette blir. Får vi en tidlig scoring må Strømsgodset etter hvert opp og jage noe som bør åpne for raske kontringer for oss. Scorer Strømsgodset kommer de til å forsvare seg med 11 mann og det kan bli veldig tøft å komme til ordentlige målsjanser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser fram med spenning til denne kampen. Tror det blir veldig tøft og Strømsgodset kommer til å ligge dypt og forsvare seg. Tror det første målet vil være veldig avgjørende for hva slags kamp dette blir. Får vi en tidlig scoring må Strømsgodset etter hvert opp og jage noe som bør åpne for raske kontringer for oss. Scorer Strømsgodset kommer de til å forsvare seg med 11 mann og det kan bli veldig tøft å komme til ordentlige målsjanser.

Fagermo har vist seg (på flere måter) som en ukonvensjonell trener. Det konvensjonelle ville være å ligge bakpå på bortebane mot norges beste lag - vi må være forberedt på at Godset kan prøve å overraske oss med stormangrep i begynnelsen, for å få et tidlig mål, slik at VI må fremover. Da kan de ligge lavt og satse på kontringer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fagermo har vist seg (på flere måter) som en ukonvensjonell trener. Det konvensjonelle ville være å ligge bakpå på bortebane mot norges beste lag - vi må være forberedt på at Godset kan prøve å overraske oss med stormangrep i begynnelsen, for å få et tidlig mål, slik at VI må fremover. Da kan de ligge lavt og satse på kontringer...

Sant, han har vært veldig taktisk lur i mange kamper. Hvis Godset går ut slik, håper jeg at spillerne våre ikke er for slitne etter ekstraomgangene i cupen. Det kan jo også vise seg å være en fordel for oss da våre offensive spiller bør ha betydelig mer fart enn godset forsvarspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant, han har vært veldig taktisk lur i mange kamper. Hvis Godset går ut slik, håper jeg at spillerne våre ikke er for slitne etter ekstraomgangene i cupen. Det kan jo også vise seg å være en fordel for oss da våre offensive spiller bør ha betydelig mer fart enn godset forsvarspillere.

Det var vel ingenting som tydet på at spillerne slet seg spesielt ut i cupkampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ingenting som tydet på at spillerne slet seg spesielt ut i cupkampen?

Nei, de tømte seg nok ikke for krefter, men den ekstra halvtimen merket de nok og når de hadde en tøff kamp mot Tromsø på søndag i tillegg håper jeg de har fått resturert godt nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, de tømte seg nok ikke for krefter, men den ekstra halvtimen merket de nok og når de hadde en tøff kamp mot Tromsø på søndag i tillegg håper jeg de har fått resturert godt nok.

La oss se på det som en hardtrening midt i uka. Ingenting å bekymre seg over. Tenk på Tour de France

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne annonsere,

denne midtbanefireren:

POLJAC - KELLER - HAUGER - ALAN

:-)

Keller sentralt? Tror nok Tommy vil gjøre en bedre jobb.

Tommy er i følge Budstikka operert i dag og er uaktuell!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Tommy og Somen er ute. Hva med denne lekkerbisken?

---------------- Jon----------

Morten----Pontus---Mike---Bjørnar

Tom----Henning--- Keller ----Alan

--------------Pallskog-----------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Somen blir klar for kamp, og har ellers full tillit til at verdens beste Jønsson setter opp et lag som kan ta hjem tre poeng. Når vi klarer tre poeng med Nystuen fra start mot Lyn, kan jeg ikke skjønne annet enn at vi har alle muligheter mot godset (særlig om vi klarer å lokke E Johnsen ut fra streken).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Mikkel Diskerud snart god nok for å få prøve seg på 1. laget? Skal vi ha suksess med ungdomsarbeidet må vi gi dem sjansen. Og når alternativet er Espen Nystuen synes jeg vi burde prøve han fra start. Jeg synes Mikkel har imponert på 2-laget, meget gode ferdigheter med ballen. Det er hvertfall spennende dersom Jönsson foretrekker å fortsette med Keller på kant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vi vist (mot Fredrikstad) at vi er svært gode og effektive med 10 mann på bortebane.  Men jeg syns kanskje det er OK med 11 i starten.  Veigar?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vi vist (mot Fredrikstad) at vi er svært gode og effektive med 10 mann på bortebane.  Men jeg syns kanskje det er OK med 11 i starten.  Veigar?

Pallskog= Veigar og Nannskog

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra forumet til Godsetunionen:

"Var og kikka litt på dagens trening, og det ser ut som Winsnes går rett inn på laget. Oppstillingen som ble drilla var:

----------------- Johnsen -------------------

Andersen - Bergdølmo - Aas - Fazlagic

Nyan -------- Winsnes ----------- George

Ohr ---------- Sørum --------- Kalsæg/Ludvigsen

Fazlagic og Sørum får fornyet tillit, og på venstrevingen bytta Kalsæg og Ludvigsen halvveis i økta. Ingen av de markerte seg noe mer enn den andre syns jeg. Merka fort at Winsnes i rollen som sentral midtbane mye oftere ser etter løsninger offensivt, i motsetning til Keijo/Dokken som ofte ender opp med å slå støttepasninger. Winsnes blir en meget god tilvekst!

Ellers virker det som Fagermo vil angripe på søndag. "Å tørre offensivt er mye viktigere enn å sikre defensivt" (fritt sitert) sa han til gutta. Liker innstillingen, men faen, vi må passe på Alanzinho, Gunnarson og Nannskog. Lar vi de få fritt spillerom går alt til helvete. Må si jeg er noe skeptisk til Fazlagic på backen denne kampen. Han ble pissa på i treningskampen før sesongen, og også delvis mot Moss sist. Kan bli skummelt."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye å feire på søndag:

* Stabæk er ubeseiret i sine siste 11 seriekamper. Siste tap var for Brann i serieåpningen. Dette er en ny klubbrekord. Serierekorden innehas av Rosenborg (32).

* Stabæks neste scoring på Nadderud blir deres 300. på hjemmebane i eliteserien.

* Henning Hauger runder 50 eliteseriekamper neste gang han er på banen.

Hennings og Stabæk sitt jubileum. Kanskje Henning kan putte første målet? Videre vil vi forberede oss på en ny seier og ytterligere forbedret serierekort

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om både Somen og Tommy er ute i morgen, tror jeg vi går på sesongens andre hjemmetap. Det ligger på en måte i kortene nå, og med et Godset som har vært bra på utebane så langt, så er det ikke mye som skal til før vi går på en smell her.

Jeg er litt overrasket over at ikke flere spillere ble hvilt i cupen mot Korsvoll, da dette i utgangspunktet er et lag som andrelaget vårt slår 7 av 10 ganger. En spiller som Somen, som løper og sliter ekstremt mye i hver kamp, kunne ha godt av å ikke spille den kampen. Det endte da jo også opp med at han fikk en strekk.

Magefølelsen er ikke god foran denne, men forhåpentligvis tar den feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om både Somen og Tommy er ute i morgen, tror jeg vi går på sesongens andre hjemmetap. Det ligger på en måte i kortene nå, og med et Godset som har vært bra på utebane så langt, så er det ikke mye som skal til før vi går på en smell her.

Jeg er litt overrasket over at ikke flere spillere ble hvilt i cupen mot Korsvoll, da dette i utgangspunktet er et lag som andrelaget vårt slår 7 av 10 ganger. En spiller som Somen, som løper og sliter ekstremt mye i hver kamp, kunne ha godt av å ikke spille den kampen. Det endte da jo også opp med at han fikk en strekk.

Magefølelsen er ikke god foran denne, men forhåpentligvis tar den feil.

Fikk akkurat wap fra Stabæk Fotball og der stod det at Somen gjennomførte det meste av dagens trening og han er i stallen. Så det er håp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat wap fra Stabæk Fotball og der stod det at Somen gjennomførte det meste av dagens trening og han er i stallen. Så det er håp!

Dette kan være forskjellen på 1-0 og 3-0! Håper mannen er frisk nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt han ikke ble sparket ut av stallen på grunn av strekken ihvertfall ;)

Så, Somen i troppen, det er jo ihvertfall lovende. Krysser fingrene for at han starter, så jeg slipper å miste humøret pga alternativet.

Heia Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Worst case..:

Jon

Tom - Mike - Pontus - Bjørnar

Keller - Henning - Alan

Veigar

Daniel - Ola

Eller:

Jon

Håkon Skogseid - Mike - Pontus - Bjørnar

Tom/Keller - Keller/Tom - Henning - Alan

Daniel - Veigar

Heller dette enn Espen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg går for:

Jon

Morten - Pontus - Mike - Bjørnar

Keller - Tom - Henning - Alan

Daniel - Veigar

Da blir det minst mulig rokkeringer ift normalen, og Tom er så stabilt bra i år, at han kan bekle hvilken som helst rolle. Er noen år siden han spilte sentralt sist, men han får bare løpe som en bikkje, og ta ut rom defensivt for Henning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk -Godset
  • Opprett ny...