Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) 3-2 føltes i minste laget, og det ble unødig spennende. Synd at Nanne og Somen sine kanoner ikke gikk der de fortjente (i mål), i tillegg hadde Alan fortjent et mål på et av sine mange forsøk. Virket som om spillerene hadde et ekstra gir store deler av kampen. Synd de ikke brukte det, men de er sikkert slitne etter et hardt kampprogram siste ukene. Nå er det bare å legge seg til rette foran TVen og heie på TIL. Å starte høstsesongen med 4p forsprang hadde vært strålende. Heier også på gult kort til Andresen, Coralles og Hanstveit, da det ser ut som om det er de som er i faresonen for å stå over mot oss. Endret 1. Juli 2007 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Årets billigste straffe til godset, og en av årets mest utrolig nedklippinger som ikke ble straffa av osman på alan.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
komigjenstabæk 0 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Litt "kjedelig" at vi "aldri" vinner med mer enn ett mål, og vi ser også ut til å slite med å følge opp gode 1. omganger etter pause. Men likevel: I couldn`t care less! Vi leder serien og det er helt fortjent. God ferie! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Det var veldig deilig å vinne, men sitter likevel med følelsen av noe uforløst over laget. Hvis flere spillerehar dagen samtidig, kommer noen til å gå på stygge siffer på Nadderud, akkurat som Molde i fjor. Espen Johnsen hadde et par utrolige reddninger, særlig den fra Allan på slutten var det klasse over. Litt pussig at vi ikke greier å drepe en kamp når vi er så spillemessig overlegene. Når det er sagt er det utrooolig deilig å lede serien hele sommerpausen. Nå får vi hevnet tapet mot Brann i Bergen, det gleder jeg meg til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækj 1 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Palmoen <A href="http://www.godsetunionen.com/phpBB2/viewtopic.php?p=83449#83449">Skrevet: Søn Jul 01, 2007 4:11 pm Tittel: Inge Andre Olsen Jeg regner med at Inge Andre Olsen av en eller annen grunn ikke spiller denne kampen... Jeg og noen kompisser møte en rimelig full Olsen på byen i Stavern i helgen. Kan også fortelle at han ikke er av den mest sympatiske personen jeg har møtt heller. Han og kompisen var mer opptatt av å provosere til bråk enn å ha det moro. Er vel et fint VG oppslag dette: "I A Olsen laggde bråk i fylla 2 dager før kamp"_______________________________________________________________________________________________________________________________- Dette leste jeg på godsetunionen.com!!! Ble litt bekymret men!! For øvrig sinnsykt deilig å se at godset, selv ikke med 12 mann, klarer å slå oss. Sinnsyk første omgang, dårlig start av andre omgang, men vi kommer oss, og drar dette i land. Og for en stemning blant publikum etter kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Årets billigste straffe til godset, og en av årets mest utrolig nedklippinger som ikke ble straffa av osman på alan.. Tenkte på det samme, ettersom Godset fikk straffe, burde Somen hatt straffe (eller frispark på 16m tidligere i omgangen. Forøvrig morsomt å se Osman klage på frisparket han pådro seg da han forsøkte å lempe Alan over sidelinjen i god Sumo-stil med ballen 1-2 meter bak seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 En kamp der vi burde vunnet 5-1, men vi dommeren var ikke spesielt vennligsinnet mot oss. Klager dog ikke i og med at vi vinner og vi ligger på første plass! Gjentar FØRSTE PLASS!! Synes Strømsgodset var mindre usympatiske enn sitt rykte og imponert over oppmøte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Fullt fortjent seier etter bra innsats. Godset fortjente ingenting og slapp dessuten unna flere gule kort. Dommeren prøvde virkelig å stoppe de blaa i dag men Stabæk er på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 1. Juli 2007 (endret) Straffen... Nå har ikke jeg sett denne i reprise enda.. men sånn jeg ser det så må det være obstruksjon han blåser for... Obstruksjon = Indirekte frispark... altså ikke straffe... noen flere som reagerte på dette? <--Klippet fra NNFs spilleregler--> Et indirekte frispark tildeles motstanderne hvis en spiller, etter dommerens skjønn: • spiller på en måte som ansees som farlig • stenger en motspiller fra å komme fram hindrer målvakten i å frigjøre ballen fra hendene • begår enhver annen forseelse som ikke tidligere er nevnt i regel 12, hvor spillet stoppes for å advare eller vise ut en spiller <--Klippet fra NNFs spilleregler--> Synes forøvrig Henning var kongen i dag.. Han må bare skjønne at han har et kanonskudd som han kan bruke oftere... Endret 1. Juli 2007 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Straffen... Nå har ikke jeg sett denne i reprise enda.. men sånn jeg ser det så må det være obstruksjon han blåser for... Obstruksjon = Indirekte frispark... altså ikke straffe... noen flere som reagerte på dette? <--Klippet fra NNFs spilleregler--> Et indirekte frispark tildeles motstanderne hvis en spiller, etter dommerens skjønn: • spiller på en måte som ansees som farlig • stenger en motspiller fra å komme fram hindrer målvakten i å frigjøre ballen fra hendene • begår enhver annen forseelse som ikke tidligere er nevnt i regel 12, hvor spillet stoppes for å advare eller vise ut en spiller <--Klippet fra NNFs spilleregler--> Tilbøylig til å være enig. Det var en klar obstruksjon, og dommeren kan jo ikke mene at det var en felling..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Enig vedr. straffen og enig vedr. Henning. Den gutten kan utvikle seg til noe VELDIG stort! Deilig med ferie på topp...ser ut som Brann vinner mot Tromsø, men 2 poeng er 2 poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Fytti rakker'n for en dag. Vi leder, jeg har ferie, vi har spillere som leverer kunst, vi har spillere som sliter og sloss, vi har norges beste keeper, vi har norges beste trener, vi har norges beste og styggeste stadion, vi vinner på dårlige dager og vi har sikret plassen. Nå skal jeg bare være glad i tre uker. God sommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 En kamp der vi burde vunnet 5-1, men vi dommeren var ikke spesielt vennligsinnet mot oss. Klager dog ikke i og med at vi vinner og vi ligger på første plass! Gjentar FØRSTE PLASS!! Synes Strømsgodset var mindre usympatiske enn sitt rykte og imponert over oppmøte. Dommeren snøt oss sannsynligvis for en straffe. Men utover det, hva var det han var så ille på? Det var vel 3 situasjoner i hele kampen jeg mener dommeren burde ha dømt anderledes, i vår favør. Straffen til godset er helt grei. Nok en kamp med kurant dommer. Grunnen til at vi ikke vinner 5-1 er at Stabæks slapper av etter pause. Det er for dårlig å slippe godset inn i kampen to ganger. Førsteomgang var fantastisk, mens andre var middelmådig. En seriemester må levere to gode omganger per kamp. Skjerpings Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Morsom lesning HER Likte spesielt: For en gangs skyld skal vi si at hjemmelaget vant fortjent. Og vi forstår hvorfor laget ligger på toppen av Tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 En kamp der vi burde vunnet 5-1, men vi dommeren var ikke spesielt vennligsinnet mot oss. Klager dog ikke i og med at vi vinner og vi ligger på første plass! Gjentar FØRSTE PLASS!! Synes Strømsgodset var mindre usympatiske enn sitt rykte og imponert over oppmøte. Dommeren snøt oss sannsynligvis for en straffe. Men utover det, hva var det han var så ille på? Det var vel 3 situasjoner i hele kampen jeg mener dommeren burde ha dømt anderledes, i vår favør. Straffen til godset er helt grei. Nok en kamp med kurant dommer. Grunnen til at vi ikke vinner 5-1 er at Stabæks slapper av etter pause. Det er for dårlig å slippe godset inn i kampen to ganger. Førsteomgang var fantastisk, mens andre var middelmådig. En seriemester må levere to gode omganger per kamp. Skjerpings Stabæk. Jeg synes dommeren var for snill med gule kort og slik jeg så det fra tribunen ble vi snytt for ihvertfall 2 straffer og Godset straffe burde aldri vært straffe. Helt enig i at Stabæk burde drept denne kampen selv og gjør det unødvendig vansklig for seg selv. Var aldri mitt poeng å gi skylden for det til dommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Greit nok, kommentaren var ikke bare til deg, men den generelle klagingen på dommeren i denne kampen. Han dømte langt fra ille, selv om jeg er helt enig med deg angående at stabæk ble snytt for en straffe. Situasjonen med Alan i første så jeg veldig godt og kan ikke skjønne at det ikke var straffe. Linjemann markerte dessuten for straffe, men ble overstyrt av hoveddommer. Somens situasjon i andre så jeg ikke så tydelig. Men hvordan dommeren så disse situasjonene er nok vidt forskjellig fra slik de ser ut fra tribunen. Det er ikke gitt at det så ut som straffe der dommeren stod selv om det var klar straffe for de på tribunen. Straffen til godset er helt grei. Det dømmes som regel straffe på slike situasjoner, uansett hvor mye man viser til reglene. Jeg er også enig i at han ga for lite gule kort. Men han var konsekvent på det, og så lenge dommeren er konsekvent er det lite å klage på. Man vil alltid ha situasjoner der man er uenig med dommeren, men det trenger ikke å bety at dommeren har gjort det dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Er ikke dommeren alltid en jævla kødd uansett da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Er ikke dommeren alltid en jævla kødd uansett da? Som regel. Mn kommer dt noen bilder fra kampen mot Godset på supporter siden? savner også bilder fra Viking kampen der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Er ikke dommeren alltid en jævla kødd uansett da? Det er klart at vi skal fortelle dommeren hvor skape skal stå når det passer seg. Derimot så er det kanskje ikke spesiellt intelligent å rope "solgt seg som ei hore" etter første felling som går mot oss. Tross alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Er ikke dommeren alltid en jævla kødd uansett da? Som regel. Mn kommer dt noen bilder fra kampen mot Godset på supporter siden? savner også bilder fra Viking kampen der. gå på budstikka bildeserier. der er det fra viking. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå