Gå til innhold

Skal vi kjøpe utifra mitt referat???  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Trasset dagens lette regnvær og dro forhåpningsfullt opp for å se den nye brassen i aksjon. Trenningen startet med litt ball i hatt hvor alle og ingen utmerker seg. Litt løkkefotball uten mål.

Lagene deles opp i 2 lag – oransje mot blå. Nå husker jeg ikke alle spillere, men Jesus var på lag med Peter, Morten, Mikkel, Muri, Holter og Tommy (tror jeg) Orangt bestående av Fredrik, IA, Muri, Samir, Thomas og Tom (tror jeg) håper ikke jeg har glemt noen. Etter en noe rolig første omgang, gikk lagene til pause med 0-0. Ballen ble hovedsakelig spilt på mann uten særlig villighet til løp. Mye besitellses fotball, Jesus har IA på seg og det virker litt høflig. Hvis jeg dytter deg så kan du dytte meg. Som regel blir det støtte pasninger fra vår frelser. Men de treffer da også der de skal.

Andre omgang, Samir starter med et sinnsykt langskudd som Rote skulle ha redet, men sleip ball gjør at den triller inn. Gutta spiller hissigere og Jesus bruker sin kraft. Enn så lenge ser han ut som en god Pascal Simpson. Litt samme type. Muligens var det regnværet og 15+ som gjorde Jesus litt kald, men plutselig fikk vi tilskuere litt å varme oss på. Først drar han av IA i en stil som Chippen ville blitt misunnelig på, i det påfølgende angrepet skyter Jesus fra 20 meter – kontant i nettet. 1-1 Kun minuttet etterpå er han igjen framme og viser plasserings egenskaper i 16 meter og kan enkelt styre inn en pasning. 1-2. Senere i kampen prøver så Jesus seg på et enda lengre langskudd, enda hardere, men dette blir vakkert fistet ut til corner av Jon. Morten legger på til 1-3 før Gaute sender gutta inn.

Så hva konkluderer vi med. I motsetning til våre eksisterende spisser, Peter og Thomas scorer Jesus, han spiller både på høyre og venstre flanke, men uthever seg ikke i forhold til resten av spillerne. Tar vi derimot Jesus sin situasjon i betraktning, er dette kanskje lovende. Mannen snakker ikke et ord, men passer godt inn i laget.

Jeg ville anbefalt videre en leieavtale med opsjon på kjøp. Dette rett og slett fordi fyren ikke får vist nok til å gi en endelig konklusjon. At mannen har ferdigheter, målteft og styrke virker derimot ganske sikkert, men dette var jo bare en slapp Stabæk trening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, det er ikke noen enkel avgjørelse dette. MAnnens sosiale ferdigheter er nesten like viktige som hans fotballmessige om han skal fungere i laget.

Det er jo trist at han kun kan portugisisk, selv om han sikkert kan hjelpe Martin med litt lommeportugisisk til EM. Verken Ackon eller Fjørtoft klarte å assimilere lagets kultur eller språk.

Hva gjelder tekniske ferdigheter behøver han ikke engang være på nivå med Thomas, bare han scorer. Om han kan drible av 20 stykker i midtsirkelen på Aspmyra betr ingenting - Stabæk er tekniske nok. Vi trenger en goalgetter med fart. Eller 3.

2 mål på trening må sies å være lovende. Jeg stemmer hverken kjøp eller ikke. Leie høres ut som en fornuftig vei å gå, om han er så god at han går rett inn på laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt enig egentlig, klubben signaliserer to nye spillere, en bosman og en under kontrakt, ved å sende Jesus tilbake til korsfestelse har vi muligens større handlefrihet for å skaffe oss skikkelige forsterkninger fra tippeligaen.

Tror nok Thomas er bedre en enn 2000 år gammal sneker som ingen har sett no særlig til på en lang stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok Thomas er bedre en enn 2000 år gammal sneker som ingen har sett no særlig til på en lang stund.

2000 år, javel. Men glem ikke at bla. Fantomet er tatt for fusk med alder. Jeg skal ikke gå for mye innpå det her, men for de som ikke vet det, så er han altså ikke 400 år gammel.

Hmmm... det er faktisk godt over 15 år siden jeg leste Fantomet sist. Lurer på hvordan det går med familien inne i de dype skoger. Hun Sala har vel blitt en gammel bitch kan jeg tenke meg. Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sluttet med fantomet når fargene kom. Ifølge ryktene har sala gått fra fantomet etter en fuktig tur på byen. Han drikker vist ikke bare melk. Han hadde kledd seg som et vanlig menneske og gikk på fotball kamp, stripe klubb og mc donalds. Når han kom hjem feide han over gumman (guru, guran - whatever - han lille med bast skjørtet) og når sala fant ut av det via rykter på forum.fantomet.com hoppet hun ut på side 17 - mitt i en fortelling. Ikke siden take on me - har noen sett enn slik exit fra tegneserienes verden. Hun tok seg vist et nytt navn - Anne Holt - og gikk krafig imot alt det fantomet hadde gjort. Deriblant Nadderud Stadion og de håpløse polske supporterne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Dagens trening
  • Opprett ny...