Gå til innhold

Anbefalte innlegg

18- års grense?

Nei, tror ikke det. Det foregår ute, utenfor apoteket. Ingen grunn til å ha aldersgrense på hyggelige, inkluderende selskapsleker av denne typen.

De seks første som melder seg på vil få Colaen spandert. Resten må selv stille med drikke. Meld dere på i denne forumtråden her. :)

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at du melder meg på sånn uten videre Thomas, deltar gjerne, men klarer ikke stå sånn opp-ned med mindre jeg kan støtte meg opp til noe så kanskje det funker.. Er greia at man skal stå på henda?

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at du melder meg på sånn uten videre Thomas, deltar gjerne, men klarer ikke stå sånn opp-ned med mindre jeg kan støtte meg opp til noe så kanskje det funker.. Er greia at man skal stå på henda?

Vi står på hender og hodet, opp-ned motl en vegg. De som trenger støtte kan få støtte. Her skal alle få være med, og føle seg inkludert.

En av de flotteste og hyggeligste selskapsleker fra steinalderen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta bilder og legg dem ut her, blir henta om 1 t. og 15 min. av drosje, skal til Tromsø (Hvet jeg er en uke for sent ute :P) så jeg får ikke vært der :(

Lykke til med dette og med kamp, Stabæk vinner 19-0 :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra innsats av både Junior Support, Stabæk Support og Godsetunionen. Allikevel rekker vi bare mestrene til knærne:

nfi_18934_055621400_1183322443.jpg

En sinnsykt bra feiring!! Daniel gjorde vel det samme etter det ene målet mot Viking? Og det var vel før PFO-oppslaget? Så gutta visste kanskje hva som skulle komme i avisen noen dager senere??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklageligvis fikk ikke jeg og herr walle stillt på konkurransen. Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned og vi hadde dårlig tid... jeg som gledet meg sånn... hvem vant?

Nå var det vel heller du som synes det og feiga ut..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned

Herr Walle (ØyvindW) = PFO?

:)

Kort oppsummering kommer senere idag

ÆSJ! IKKE PFO MEG! Jeg har allerede rekrutert over 200 medlemmer til "PFO er en Rotte" gruppen min!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklageligvis fikk ikke jeg og herr walle stillt på konkurransen. Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned og vi hadde dårlig tid... jeg som gledet meg sånn... hvem vant?

Nå var det vel heller du som synes det og feiga ut..

Ja ja.

Uansett det var Endre "Ungarern" Toth som vant, og som vinner en av de kommende nye t-skjortene våre. Dersom noen har et representabelt bilde av ham, send det til meg, så blir artikkelen på forsiden komplett. lars KRØLLALFA stabaek.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
DEN STORE DRIKKE-COLA-OPPNED-KONKURRANSEN!
  • Opprett ny...