stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2007 (endret) Møt opp på Onkel Blaa kl 1700. Dersom man synes at Cola er litt søtt, klissete og ekkelt kan man selvsagt bytte Colaen med en øl. Møt opp. Flott 1.premie! Meld dere på i denne tråden. De 6 første får gratis Cola! Endret 29. Juni 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 18- års grense? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2007 (endret) 18- års grense? Nei, tror ikke det. Det foregår ute, utenfor apoteket. Ingen grunn til å ha aldersgrense på hyggelige, inkluderende selskapsleker av denne typen. De seks første som melder seg på vil få Colaen spandert. Resten må selv stille med drikke. Meld dere på i denne forumtråden her. Endret 29. Juni 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 er det tillatt med hjelpemidler?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 er det tillatt med hjelpemidler?? Hjelpemidler?!? Kommer an på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 Fete premier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 jeg melder meg herved på som første person! Møter i god tid før klokken 5... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Jeg vil være med, men jeg kan ikke stå på hodet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ThomasDuborgh 0 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Jeg og herr. walle (øyvindW på foumet) melder oss herved på drikkekonkurransen. Allerede i hardtrening til morgendagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 skulle melde på Caz som er på bursdagsfeiring... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 30. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2007 (endret) Fint at du melder meg på sånn uten videre Thomas, deltar gjerne, men klarer ikke stå sånn opp-ned med mindre jeg kan støtte meg opp til noe så kanskje det funker.. Er greia at man skal stå på henda? Endret 30. Juni 2007 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Fint at du melder meg på sånn uten videre Thomas, deltar gjerne, men klarer ikke stå sånn opp-ned med mindre jeg kan støtte meg opp til noe så kanskje det funker.. Er greia at man skal stå på henda? Vi står på hender og hodet, opp-ned motl en vegg. De som trenger støtte kan få støtte. Her skal alle få være med, og føle seg inkludert. En av de flotteste og hyggeligste selskapsleker fra steinalderen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 150 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Ta bilder og legg dem ut her, blir henta om 1 t. og 15 min. av drosje, skal til Tromsø (Hvet jeg er en uke for sent ute ) så jeg får ikke vært der Lykke til med dette og med kamp, Stabæk vinner 19-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 1. Juli 2007 Del Skrevet 1. Juli 2007 Bra innsats av både Junior Support, Stabæk Support og Godsetunionen. Allikevel rekker vi bare mestrene til knærne: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Bra innsats av både Junior Support, Stabæk Support og Godsetunionen. Allikevel rekker vi bare mestrene til knærne: En sinnsykt bra feiring!! Daniel gjorde vel det samme etter det ene målet mot Viking? Og det var vel før PFO-oppslaget? Så gutta visste kanskje hva som skulle komme i avisen noen dager senere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Når skippern skal ha spinaaat så tar han lalalaaa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensCM 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 hvem vant konkuranssen? fikk det ikke med meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ThomasDuborgh 0 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 beklageligvis fikk ikke jeg og herr walle stillt på konkurransen. Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned og vi hadde dårlig tid... jeg som gledet meg sånn... hvem vant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned Herr Walle (ØyvindW) = PFO? Kort oppsummering kommer senere idag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 beklageligvis fikk ikke jeg og herr walle stillt på konkurransen. Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned og vi hadde dårlig tid... jeg som gledet meg sånn... hvem vant? Nå var det vel heller du som synes det og feiga ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned Herr Walle (ØyvindW) = PFO? Kort oppsummering kommer senere idag ÆSJ! IKKE PFO MEG! Jeg har allerede rekrutert over 200 medlemmer til "PFO er en Rotte" gruppen min! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 beklageligvis fikk ikke jeg og herr walle stillt på konkurransen. Herr walle synes det var for barbarisk å drikke cola opp ned og vi hadde dårlig tid... jeg som gledet meg sånn... hvem vant? Nå var det vel heller du som synes det og feiga ut.. Ja ja. Uansett det var Endre "Ungarern" Toth som vant, og som vinner en av de kommende nye t-skjortene våre. Dersom noen har et representabelt bilde av ham, send det til meg, så blir artikkelen på forsiden komplett. lars KRØLLALFA stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 4. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 4. Juli 2007 (endret) Roger har sendt oss noen fler bilder, som ligger sammen med "nyheten" på stabaek.no Endret 4. Juli 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå