apk 16 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 TILTREDES! For meg må gjerne hele Hall of Shame fjernes, ganske barnslig etter min mening. Men hver sin smak. Synes heller noen skulle ha laget et Æresgalleri isteden for Hall of Shame. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Det var jaggu meg en god ide, sette pris på de som fortjener det og glemme de som ikke fortjener det. Dette er bra !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Barreth 0 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 TILTREDES! For meg må gjerne hele Hall of Shame fjernes, ganske barnslig etter min mening. Men hver sin smak. Synes heller noen skulle ha laget et Æresgalleri isteden for Hall of Shame. Et æresgalleri hadde vært på sin plass. bedre å bruke tid på å hedre de man liker enn å rakke ned på de man ikke liker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 I utgangspunktet enig med dere over, men må jo innrømme at det er bittelittegranne gøy å trakassere også da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Få gjerne med flere enn bare de beste fra moderne tid. -flest mål uansett divisjon -flest kamper uansett divisjon osv osv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Del Skrevet 4. Oktober 2004 Nå har jo stabak.no sin Hall of Fame: http://www.stabak.no/halloffame.html. Tror ikke det er så mange som har fått med seg at Flem har fått sin selvsagte plass der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
quarten 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Greit nok at stabæk har hall of fame på sin side... selv om det kanskje er flere som fortjener en plass der enn de 3 som står der nå... Samma det, hall of fame er vel og bra... men fjern nå den derre TETTE siden stabæk support har med hall of SHAME. Burde vi ikke greie å heve oss over det derre pisset der? Syns det blir for barnslig, jeg... :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 14. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2004 (endret) det jeg lurer på er hvorfor andreas mayer ikke er i hall of shame. han gikk da til RævBK. Endret 14. Oktober 2004 av jokke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Måten Petter Belsvik forlot Stabæk på var så feig, illojal og ynkelig som det er mulig. Fyren har MYE å bevise. Er han med på å sikre plassen vil jeg være enig i at stabaek.no bør ta ham ut av hall of shame. Men sviket vil aldri bli glemt. Ikkeno koz. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Jeg synes godt vi kan legge ned hele Hall oF Shame. Når det gjelder Kaiser Mayer så gikk han på en grei måte. RBK tok kontakt med Stabæk uten at han viste om det, la penga på bordet og kjøpe ham. Ingen grunn til å klandre Mayer. Han redda oss fra nedrykk. Det er ikke slik at man skal hate alle spillere som går til RBK. Selv supportere må godta et folk skifter klubb. Det er måten spillerne håndterer en overgang som er greia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Del Skrevet 14. Oktober 2004 Er saa enig, saa enig med Ali G! Belsvik har i mine oyne mye aa bevise. Det verste sviket jeg har opplevd i min tid som Stabaeksupporter. Og ja, jeg opplevde Basma og TSL ogsaa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Så vis jeg gir deg 2 mil for å skifte jobb å begynne som direktør hos meg, så sier du nei, fordi du har så stor lojalitet til arbeidsgiveren din........... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 hvai han allerede tjener 2 millioner hos sin nåværende arbeidsgiver er det mulig han gjør det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Belsvik fikk vel ikke tilbud som kan sammenlignes med og bli direktør i et firma? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Del Skrevet 15. Oktober 2004 Noen som vet hvor mange mutter belsvik fikk på førstelaget til rbk? Nei forresten. Hvem bryr seg, egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Belsvik ønsker nye utfordringer Da må Stabæk på trenerjakt til høsten. For såvidt positivt om Petter får prøvd seg som trener i "egen" klubb, men er han hovedtreneremne når han har prøvd og feilet i annen klubb? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Er ikke Uefa cup, kamp om seriegull, målsetning om å vinne cupen, og evt. Champions League til neste år nok utfordring? Er det større utfordring å være hovedtrener i Adeccoen? Endret 22. Juli 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Petter burde ta lærdom av hva som skjedde med KSHW...Man forlater ikke Jönssons side ustraffet. Bli ved din lest Petter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 tror vi har noe bedre i ermet... Petter er kjegleflytter som heller ikke har overbevist med 2. laget, la han prøve seg et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2008 (endret) Nyheten fra Nettavisen... Står vel akkurat det samme. Hvem blir hans erstatter? Endret 22. Juli 2008 av nr.25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Hvem blir hans erstatter? Pål Berg? Morten Tveit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Hvem blir hans erstatter? Pål Berg? Morten Tveit? Jeg er ganske sikker på at det kommer inn en utenfra. Jeg tror de ønsker en mer erfaren assistent, gjerne en ung og lovende som evt. kan ta over hvis Janne skulle forsvinne en dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Antar at Petter har et greit tilbud fra Lillestrøm som frister. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 KSWH? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 KSWH? Kjell Sverre Hansen Wold. Jeg setter en 5er på at Belsvik går til start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Stabæk har ansatt de med flest poster på forumet så Slum kan vente seg en telefon i nær fremtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Hvem blir hans erstatter? Pål Berg? Morten Tveit? Mike Kjølø! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 KSWH? Kjell Sverre Hansen Wold. Hehe, er klar over det. Var ment som et forslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 Nannskog om at Belsvik går Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 KSWH? Kjell Sverre Hansen Wold. Jeg setter en 5er på at Belsvik går til start. Faen, fattern min sa akkurat det samme om Start! Hva er det dere vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå