kuk 5 384 Del Skrevet 22. Juli 2008 Del Skrevet 22. Juli 2008 KSWH? Kjell Sverre Hansen Wold. Jeg setter en 5er på at Belsvik går til start. Faen, fattern min sa akkurat det samme om Start! Hva er det dere vet? Eller så er det kanskje ikke umulig at noe kan bli ledig på hamar etterhvert.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Har fått vite på jobben nå at stabæk har gitt skriftelig tilbud til en Norsk trener som erstatter for Petter. En person som er interessert i Jobben. Mer ville min informant ikke ut med så det ikke lakk ut i media og avtalen gikk i vasken. Men han mener at treneren vil være en god tilvekst til trener teamet i Stabæk:D Hvem kan det være er spent jeg nå.... noen forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Hvem kan det være er spent jeg nå....noen forslag? Bare vi ikke får tilbake Lars Tjærnås. Jeg hadde blitt fornøyd om det blir Petter Myhre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
general 0 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Hvem kan det være er spent jeg nå....noen forslag? Bare vi ikke får tilbake Lars Tjærnås. Jeg hadde blitt fornøyd om det blir Petter Myhre. Ivar Morten Normark? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Har fått vite på jobben nå at stabæk har gitt skriftelig tilbud til en Norsk trener som erstatter for Petter.En person som er interessert i Jobben. Mer ville min informant ikke ut med så det ikke lakk ut i media og avtalen gikk i vasken. Men han mener at treneren vil være en god tilvekst til trener teamet i Stabæk:D Hvem kan det være er spent jeg nå.... noen forslag? Nei, Og dette er jeg rimlig spent på. Det jeg vet er at de ønsker en kandidat som har hovedtrenererfaring, det kan fort være at det er JJ's erstatter (måtte det bli lenge til) vi nå rekrutterer... Geir Bakke kanskje?? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Hva med ham som nylig ble sparket i Brann? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Jeg synes vi skal spontan-konvertere til et løsning med veldig mange trenere, som har hver sine oppgaver, og at vi gir Mike status som trener, manager og sponsor, i tillegg til sin funksjon som kaptein. Han bør dessuten verves til landslaget som kaptein der! Høres kanskje absurd ut, men det er slik en moderne toppklubb bør driftes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Kanskje det er Lyn som mister enda en trener? Høhø... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 19. August 2008 Del Skrevet 19. August 2008 Den nesten hovedtreneren i Lyn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Geir Bakke kanskje?? Kanskje det, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Geir Bakke kanskje?? Kanskje det, kanskje? Tenkte akkurat på det samme da jeg leste det! Tviler på at det er Lyn som har ansatt ham. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. August 2008 Del Skrevet 28. August 2008 Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Hvor har du det fra? Hvorfor ville man ikke gi han ny kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie! Den eneste kilden jeg har med dette er fra den VG-tv-tingen: Før avspark. Gudene vet hvor de har fått det fra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie! Den eneste kilden jeg har med dette er fra den VG-tv-tingen: Før avspark. Gudene vet hvor de har fått det fra. Samme fyr hevdet også at ryktene om Eli Landsem var satt ut av noen for å sverte Bohinen. Uten å begrunne hvorfor det skulle sverte ham. Håpløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie! Den eneste kilden jeg har med dette er fra den VG-tv-tingen: Før avspark. Gudene vet hvor de har fått det fra. Samme fyr hevdet også at ryktene om Eli Landsem var satt ut av noen for å sverte Bohinen. Uten å begrunne hvorfor det skulle sverte ham. Håpløst. Svea er jo bare helt håpløs. Mannen skjelver jo som et aspeløv hver gang han er på tv, og han har faen ikke mye peiling på fotball. Hvorfor skulle noen ville sverte Bohinen med Landsem, og på hvilken måte ville han blitt svertet av det? Idiot, Sveagaarden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. August 2008 Del Skrevet 29. August 2008 Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie! Den eneste kilden jeg har med dette er fra den VG-tv-tingen: Før avspark. Gudene vet hvor de har fått det fra. Samme fyr hevdet også at ryktene om Eli Landsem var satt ut av noen for å sverte Bohinen. Uten å begrunne hvorfor det skulle sverte ham. Håpløst. Svea er jo bare helt håpløs. Mannen skjelver jo som et aspeløv hver gang han er på tv, og han har faen ikke mye peiling på fotball. Hvorfor skulle noen ville sverte Bohinen med Landsem, og på hvilken måte ville han blitt svertet av det? Idiot, Sveagaarden Om Bohinen hadde snakket med Eli, er det jo en viss fare for at han hadde fått jentelus... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 16. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2008 (endret) Soler vil ha en trener fra Nadderud som landslagstrener og jeg må være enig at Petter må være bedre enn Åge til å ha den jobben (TV2 sporten) Endret 16. Oktober 2008 av andersmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Ironisk eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Stygt redd det var han derre Jan Anders eller hva han heter det var snakk om.. Men det er jo lov å håpe på PetterB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Ironisk eller? Ja, jeg vil ikke miste JJ men PB er ledig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece hva er det fornoe?? Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece hva er det fornoe?? Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+ Æsj.. Var ikke begrunnelsen for å takke nei til ny kontrakt med Stabæk at han ønsket hovedtreneransvar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece hva er det fornoe?? Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+ Æsj.. Var ikke begrunnelsen for å takke nei til ny kontrakt med Stabæk at han ønsket hovedtreneransvar? Det er vel lettere å få hovedtreneransvar i Stasjonsbyen enn på Fornebu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece hva er det fornoe?? Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+ Æsj.. Var ikke begrunnelsen for å takke nei til ny kontrakt med Stabæk at han ønsket hovedtreneransvar? Det er vel lettere å få hovedtreneransvar i Stasjonsbyen enn på Fornebu. Mulig det, men det spiller uansett liten rolle all den tid Belsvik går fra å være assistent i Stabæk til å bli assistenten til Berg i LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece hva er det fornoe?? Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+ Æsj.. Var ikke begrunnelsen for å takke nei til ny kontrakt med Stabæk at han ønsket hovedtreneransvar? Det er vel lettere å få hovedtreneransvar i Stasjonsbyen enn på Fornebu. Mulig det, men det spiller uansett liten rolle all den tid Belsvik går fra å være assistent i Stabæk til å bli assistenten til Berg i LSK. Og trener lønningene på Åråsen er doble i forhold til på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Buuuuu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Savnet av Hall of Shame ble vel for stort... En gang søppelmann - alltid søppelmann. Eller no sånt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Synes det er ganske spesielt at Belsvik stikker fra en assistenttrener-jobb til en annen. Begrunnelsen for at han ikke skrev ny kontrakt med Stabæk var jo at han ville bli hovedtrener. Hvis han har lyst til å bli hovedtrener så må han jo jobbe seg oppover og heller ta jobben som hovedtrener i en Adeccoliga-klubb f.eks. Synes dette er et snodig valg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 å bli assistent hos fulga er genialt,hvor lenge tror du berg blir sittende ? klubben bytter trener hvertfall 2 ganger i året Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå