Gå til innhold

Anbefalte innlegg

KSWH?

Kjell Sverre Hansen Wold.

Jeg setter en 5er på at Belsvik går til start.

Faen, fattern min sa akkurat det samme om Start! Hva er det dere vet?

Eller så er det kanskje ikke umulig at noe kan bli ledig på hamar etterhvert....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Har fått vite på jobben nå at stabæk har gitt skriftelig tilbud til en Norsk trener som erstatter for Petter.

En person som er interessert i Jobben.

Mer ville min informant ikke ut med så det ikke lakk ut i media og avtalen gikk i vasken.

Men han mener at treneren vil være en god tilvekst til trener teamet i Stabæk:D

Hvem kan det være er spent jeg nå....

noen forslag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen forslag?

Bare vi ikke får tilbake Lars Tjærnås.

Jeg hadde blitt fornøyd om det blir Petter Myhre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått vite på jobben nå at stabæk har gitt skriftelig tilbud til en Norsk trener som erstatter for Petter.

En person som er interessert i Jobben.

Mer ville min informant ikke ut med så det ikke lakk ut i media og avtalen gikk i vasken.

Men han mener at treneren vil være en god tilvekst til trener teamet i Stabæk:D

noen forslag?

Nei,

Og dette er jeg rimlig spent på. Det jeg vet er at de ønsker en kandidat som har hovedtrenererfaring, det kan fort være at det er JJ's erstatter (måtte det bli lenge til) vi nå rekrutterer...

Geir Bakke kanskje??

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi skal spontan-konvertere til et løsning med veldig mange trenere, som har hver sine oppgaver, og at vi gir Mike status som trener, manager og sponsor, i tillegg til sin funksjon som kaptein. Han bør dessuten verves til landslaget som kaptein der! Høres kanskje absurd ut, men det er slik en moderne toppklubb bør driftes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie!

Den eneste kilden jeg har med dette er fra den VG-tv-tingen: Før avspark. Gudene vet hvor de har fått det fra.

Samme fyr hevdet også at ryktene om Eli Landsem var satt ut av noen for å sverte Bohinen. Uten å begrunne hvorfor det skulle sverte ham. Håpløst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har hørt om denne saken er at han ikke fikk tilbud om ny kontrakt, og at nye utfordringer bla bla bla bare er en dekk historie!

Den eneste kilden jeg har med dette er fra den VG-tv-tingen: Før avspark. Gudene vet hvor de har fått det fra.

Samme fyr hevdet også at ryktene om Eli Landsem var satt ut av noen for å sverte Bohinen. Uten å begrunne hvorfor det skulle sverte ham. Håpløst.

Svea er jo bare helt håpløs. Mannen skjelver jo som et aspeløv hver gang han er på tv, og han har faen ikke mye peiling på fotball. Hvorfor skulle noen ville sverte Bohinen med Landsem, og på hvilken måte ville han blitt svertet av det? Idiot, Sveagaarden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svea er jo bare helt håpløs. Mannen skjelver jo som et aspeløv hver gang han er på tv, og han har faen ikke mye peiling på fotball. Hvorfor skulle noen ville sverte Bohinen med Landsem, og på hvilken måte ville han blitt svertet av det? Idiot, Sveagaarden

Om Bohinen hadde snakket med Eli, er det jo en viss fare for at han hadde fått jentelus...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece

hva er det fornoe??

Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+

Æsj.. Var ikke begrunnelsen for å takke nei til ny kontrakt med Stabæk at han ønsket hovedtreneransvar?

Det er vel lettere å få hovedtreneransvar i Stasjonsbyen enn på Fornebu.

Mulig det, men det spiller uansett liten rolle all den tid Belsvik går fra å være assistent i Stabæk til å bli assistenten til Berg i LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3860174.ece

hva er det fornoe??

Belsvik, Berg og Bergdølmo nye trenerteamet til lsk??+

Æsj.. Var ikke begrunnelsen for å takke nei til ny kontrakt med Stabæk at han ønsket hovedtreneransvar?

Det er vel lettere å få hovedtreneransvar i Stasjonsbyen enn på Fornebu.

Mulig det, men det spiller uansett liten rolle all den tid Belsvik går fra å være assistent i Stabæk til å bli assistenten til Berg i LSK.

Og trener lønningene på Åråsen er doble i forhold til på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er ganske spesielt at Belsvik stikker fra en assistenttrener-jobb til en annen. Begrunnelsen for at han ikke skrev ny kontrakt med Stabæk var jo at han ville bli hovedtrener. Hvis han har lyst til å bli hovedtrener så må han jo jobbe seg oppover og heller ta jobben som hovedtrener i en Adeccoliga-klubb f.eks. Synes dette er et snodig valg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Petter Belsvik
  • Opprett ny...