hdaniels 2 362 Del Skrevet 23. Oktober 2013 Del Skrevet 23. Oktober 2013 Dårlig timing å ta dette nå.. Fokuset bør være på morgendagen og søndag, ikke hva som skjer videre etter sesongen.. Om det er Budstikka som graver i dette nå - shame on you (nei, det er ingen hemmelighet at dere leser her). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 23. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2013 (endret) Virker som det er Belsvik selv som har valgt å lufte sin frustrasjon i Aftenposten! Endret 23. Oktober 2013 av arni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 23. Oktober 2013 Del Skrevet 23. Oktober 2013 vi kan da ikke bestemme oss før vi vet hvilken divisjon vi er i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Oktober 2013 Del Skrevet 23. Oktober 2013 At Stabækledelsen ikke avventer om man rykker opp, begynner å lyde like troverdig som at Solberg ikke har kvotert inn miljøvernminister what's-her-name på kjønn. Forutsatt at fakta stemmer (Petter vil mens Stabæk drar litt på det) så har jeg full forståelse for Petter i denne saken. Uavhengig av prosessen mellom klubben og Petter rundt ansettelse, synes jeg at: - vi skal rope litt ekstra for Petter disse to-tre siste kampene. - enhver som har planer om å slenge dritt til han kan tenke seg om helt til de kommer til at det er best å holde kjeft. Takk for en kjempejobb, Petter! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 23. Oktober 2013 Del Skrevet 23. Oktober 2013 Lett å skjønne at Belsvik blir ekstra stressa av denne situasjonen spesielt nå før matcball nr.2 imorgen. Mandagens kamp var vel heller ikke noen god søknad om forlengelse så håper på klaff imorgen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Jeg må bare si det: tom nordli 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Hepp, Kommer ikke til å skje... @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Jeg må bare si det: tom nordli Sånn i fullt alvor? Helt seriøst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 OM Petter ikke trener STB neste år er både Tom Nordlie og Martin Andresen høyt på min ønskeliste. Tom Nordlie er en MEGET erfaren trener som utvilsomt har vært tidvis litt klovn på sidelinja, men virker langt mer avbalansert nå og er svært faglig dyktig. Jeg tror han er undervurdert. Med det forsvarsspillet vi har hatt de siste sesongene kunne jeg godt ha tenkt meg Drillo i trenerteamet - i hvert fall om vi skal holde plassen ved et evt. opprykk til TL. Jeg håper virkelig at JJJ ikke vurderer en retur om det skulle være en aktualitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Om disse kandidatene er vi faktisk enige Alz! Vil også spille inn Arne Erlandsen som har gjort en topp jobb med Moss etter sommeren og tok UllKise helt til kvalik mot TL-lag ifjor. Endret 25. Oktober 2013 av arni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 OM Petter ikke trener STB neste år er både Tom Nordlie og Martin Andresen høyt på min ønskeliste. Tom Nordlie er en MEGET erfaren trener som utvilsomt har vært tidvis litt klovn på sidelinja, men virker langt mer avbalansert nå og er svært faglig dyktig. Jeg tror han er undervurdert. Med det forsvarsspillet vi har hatt de siste sesongene kunne jeg godt ha tenkt meg Drillo i trenerteamet - i hvert fall om vi skal holde plassen ved et evt. opprykk til TL. Jeg håper virkelig at JJJ ikke vurderer en retur om det skulle være en aktualitet. JJJ signerte vel en ny 2 års avtale med Aalesund i går. Andresen ofrer nok ikke Skeidar for å trene STB. Nordlie er sikkert klar om han skulle bli spurt. Han følger nok oss tettere enn andre klubber også siden Eide er trener for Chixa. Han er nok uansett ikke særlig aktuell vil jeg tro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Jeg rykker heller ned til 6. enn å spille med Arne Erlandsens spillestil. Tom Nordlie har to problemer: Lønn, og at han har slitt ut garderoben eller styret i praktisk talt alle klubber han har sittet i. Martin hadde vært ok, men som nevnt så må han i så fall ofre Skeidar. Helt ærlig, utenom Petter ser jeg egentlig ingen kandidater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Lasse Bo? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 OM Petter ikke trener STB neste år er både Tom Nordlie og Martin Andresen høyt på min ønskeliste. Tom Nordlie er en MEGET erfaren trener som utvilsomt har vært tidvis litt klovn på sidelinja, men virker langt mer avbalansert nå og er svært faglig dyktig. Jeg tror han er undervurdert. Med det forsvarsspillet vi har hatt de siste sesongene kunne jeg godt ha tenkt meg Drillo i trenerteamet - i hvert fall om vi skal holde plassen ved et evt. opprykk til TL. Jeg håper virkelig at JJJ ikke vurderer en retur om det skulle være en aktualitet. Støtter ønske om Tom Nordlie fult ut. Han har det som skal til er tydelig og har sin egen klare filosofi som ikke minst trenges overfor et ungt urutinert lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 25. Oktober 2013 (endret) Lasse Bo? Blir vel fort Sandefjord på han Endret 25. Oktober 2013 av Schnellfahrer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Lasse Bo? Blir vel fort Sandefjord på han Hevdes at han snart blir offentliggjort i Sandefjord, ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nonmollaremai 136 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Nordlie, Erlandsen og Drillo? Pffføy... God bedring! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Men den CVén som Nordlie har er det i alle fall dødssynd å inngå annet enn 1. års avtaler med den mannen. Har han noengang stått en jobbkontrakt ut hele kontraktstiden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Selvsagt skal Petter være med neste år. Ferdig snakka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Selvsagt skal Petter være med neste år. Ferdig snakka. Forklar meg hvorfor det skal være så åpenlyst? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2013 (endret) Lasse Bo? Blir vel fort Sandefjord på han Hevdes at han snart blir offentliggjort i Sandefjord, ja.Pressekonferanse i Sandefjord kl. 13.30 hvor Bohinen blir offentliggjort som ny trener for hvalfangerne. Edit: skriveleif Endret 28. Oktober 2013 av Bebe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Del Skrevet 28. Oktober 2013 Drillo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Petter blir ? http://www.budstikka.no/sport/stabek-fortsetter-samtaler-med-belsvik-1.8138401 Da trenger vi bare Drillo som ass.trener med ansvar for det defensive.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Petter blir ? http://www.budstikka.no/sport/stabek-fortsetter-samtaler-med-belsvik-1.8138401 Da trenger vi bare Drillo som ass.trener med ansvar for det defensive.... Dette er leit hvis det er riktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 31. Oktober 2013 (endret) Leit? Det var å dra det vel langt. Jeg tror ikke det er det beste valget for klubben, men å si at det er leit hvis Belsvik får fortsette... Synes imidlertid at ressonnementet som brukes som begrunnelse er av det tynne slaget: Vi hadde mål om å bli blant de seks beste og er langt over den målsettingen. Det må bety at treneren har gjort en god jobb. Derfor har vi landet på at vi vil gå i prosess med siktemål om at han skal trene Stabæk fremover. Det kan jo også bety at man kraftig overvurderte konkurransesituasjonen i Adeccoligaen og/eller at man har hatt griseflaks... Mener man bør se mer på hvilken utvikling laget har enn en mer eller mindre tilfeldig tabellplassering i forhold til en vilkårlig målsetning. At Belsvik får tilbud om å fortsette er egentlig helt som forventet og bør ikke skape de helt store reaksjonene. Jeg synes det er langt verre dersom det stemmer at klubbledelsen har midtforsvaret på bunnen av listen over posisjoner som må forsterkes. Endret 31. Oktober 2013 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Petter blir ? http://www.budstikka.no/sport/stabek-fortsetter-samtaler-med-belsvik-1.8138401 Da trenger vi bare Drillo som ass.trener med ansvar for det defensive.... Dette er leit hvis det er riktig Ok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Del Skrevet 31. Oktober 2013 Petter blir ? http://www.budstikka.no/sport/stabek-fortsetter-samtaler-med-belsvik-1.8138401 Da trenger vi bare Drillo som ass.trener med ansvar for det defensive.... Hurra!! Dagens beste nyhet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Mye fram og tilbake i trenerspørsmålet ihøst. Så er det for Belsvik å vise seg tilliten fra SU verdig i søndagens batalje! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. November 2013 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. November 2013 (endret) Hepp, Vi har i praksis vært igjennom en reboot av hele klubbens sportslige satsing. Vi startet sesongen 2012 med 6 spillere på trening. Sett i forhold til det har vi kommet et bra stykke på vei. Vi har nå en spillerstall som sammenlignet med konkurrentene våre i Adeccoligaen har en bredde og dybde kun Bodø/glimt kan matche. Vi har faktisk en helt ok benk til et Adeccoligalag å være. Skulle vi rykke opp så er det selvsagt en litt annen situasjon, men likevel ikke beksvart. Det er huller - særlig i midtforsvaret og det vil oppstå huller i midtbaneleddet som følge av utgående kontrakter samt at bredden på topp ikke er god nok. Men vi har likevel kommet et langt stykke på vei som følge av noen smarte kjøp (Timmi) og mye spillerutvikling. Samtidig har vi en en laaaaang vei å gå i forhold til defensiv organisering (forsterket av svakt midtforsvar) selv om vi har modnet mye i løpet av sesongen. Vi må også skjerpe oss betraktlig på markering og duellspill på dødballer imot. Men dette er ting det går ann å jobbe med gjennom en lang sesongoppkjøring. Poenget er at vi ansatte Petter Belsvik da vi lå nede, da var han også helt uerfaren som hovedtrener. Det har vært en bratt læringskurve, men ser man på resultatene i høst er det klart at vi har tatt lange steg i rett retning. På sett og vis kan man si at klubben har investert mye i en trener og fordi det er fremgang ville det vært ganske bortkastet, særlig i vår økonomiske situasjon, å ikke høste av den investeringen. Utfordringen for Petter er selvfølgelig å bruke de siste 2 årenes erfaringer til å utvikle seg og laget videre. Om det resulterer i ytterligere fremganger, tror jeg kanskje vi er inne i et skikkelig langsiktig forhold mellom trener og klubb. Så skulle jeg nok ønske meg at vi bygget oppunder Petter med et større støtteapparat og gjerne en assistent som er god på defensiv organisering og ikke minst styrke laget med en kommandør til det bakre leddet. En "silverback" med duellstyrke og lederegenskaper. @ringo Endret 1. November 2013 av @ringo 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Det du skriver over, Ringo, det er gull. Jeg kunne ikke vært mer enig! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå