Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www.budstikka.no/sport/belsvik-klar-for-fram-larvik-1.8177858

Det var vell ett ganske stort steg ned..

Merkelig..

Egentlig ikke.

De har vært på banen lenge, og de har sterke krefter i ryggen i form av lokalsamfunnet og sponsorer.

Det er en klubb som ønsker seg tilbake til toppen og vil at Petter skal være med på den ferden.

Ikke glem at PB sin samboer også er fra Larvik.

Her får PB fritt spillerom, ingen hender i fatle i henhold til avgjørelser etc.

Blir spennende å se hva han får til i fri dressur.

Jeg ønsker han i hvertfall Lykke Til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

De har en ganske kurrant stall også og konkrete planer for forsterkninger. Samt at han sansynligvis slipper faderlig innblanding i laguttaket...

Bra for Petter!

Gratulerer, lykke til og takk for innsatsen!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter forlater STB med hevet hode og fortjener honnør for på mirakuløst vis å ha sørget for direkte opprykk mot alle odds. Vi skal vel ikke se bort fra at våre veier krysses igjen seinere. Fram Larvik har nok gjort et meget godt valg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Han bekrefter jo bare det som har blitt gitt som forklaring hele veien. Å bytte ut Belsvik var helt nødvendig. Hendelsesforløpet var dog noe klønete. En litt mer ryddig prosess så hadde ingen hevet et øyenbryn over at Belsvik ble veid for lett for Tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går rykter om at noen i styret mente litt for mye om hvem som skulle spille. I tillegg syntes noen det var viktigere at folk i familien kom med på 1. laget framfor andre. Dette skal ha vært noe av det som gjorde at Belsvik ikke ville fortsette hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, dette var veldig klønete håndtert av Schtabæk. Det er egentlig det eneste problemet.

Belsvik gjorde jobben de to årene han var her (nedrykket var uungåelig, og opprykket var over forventning), og forlater oss uten at jeg synes det henger noe negativt ved hans håndtering av det hele. Hvis vi sier at ordet "hedersmann" har fått tilbake sin opprinnelige betydning, så har jeg ingen problemer med å bruke det om ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er to pluss to geirti? Etter det tar du bokstavene sp og setter sammen med øk. Eventuelt hu+mor.

Båtnes forstod nok hva jeg mente :)

Litt glasshus her, Mortimer. Hvem har sagt jeg var seriøs? B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Petter Belsvik
  • Opprett ny...