@ringo 22 150 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 3 minutter siden skrev StabækJR: Måtte du skli på et bananskall opp i ES akkurat som i 2013! Sic…. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 Petter trenger hjelp til å legge ut bananskall. Har noen nummeret til Bjarte Haugsdal, Ville Jalasto og Mads Stokkelien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 2 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Petter trenger hjelp til å legge ut bananskall. Har noen nummeret til Bjarte Haugsdal, Ville Jalasto og Mads Stokkelien? Vi rykker nok ikke opp igjen før Bodø er tilbake i OBOS. kan ta noen år.....;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 16. August 2022 Del Skrevet 16. August 2022 41 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Petter trenger hjelp til å legge ut bananskall. Har noen nummeret til Bjarte Haugsdal, Ville Jalasto og Mads Stokkelien? Haugsdal og hans Åsane har hendene ganske fulle med bananer og det som er 😛 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Oktober 2022 I tillegg til hva han gjorde som spiller, har han nå også vært med på 2 opprykk på trenersiden. En av de viktigste i Blaa historie? Legende 43 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Sport, Stabæk fotball | Ferdig i klubben etter 14 år: – Klart det er vemodig (budstikka.no) Får ikke fornyet kontrakten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Trist:/ Legende! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. November 2022 Utrolig trist. Bels er en av de største legendene vi har. 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. November 2022 Interessant utspill her. Noe til ettertanke Han er forsiktig med å kritisere klubben. – Men på meg virker det som om klubben har en mindre tydelig retning nå. Vi – jeg sier fortsatt vi – skal være en klubb som satser på å få unge spillere opp via akademiet, men om vi gjør det, vil jeg sette et stort spørsmålstegn ved. Jeg er usikker på hvor klar den røde tråden er i klubben 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Står det noe om hvorfor han ikke får ny kontrakt? Han burde hatt livstidskontrakt allerede, etter alt han hat bidratt med. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 18 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Står det noe om hvorfor han ikke får ny kontrakt? Han burde hatt livstidskontrakt allerede, etter alt han hat bidratt med. Står at det er fordi Bohinen vil peke ut sin egen assistent. Det er for så vidt forståelig, selv om jeg gjerne skulle sett at han fortsatte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Rykker rett opp igjen, og får sparken igjen.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Fra hjemmesiden til STB "Per Inge Jacobsen, har meddelt klubben at han ønsker å tre tilbake som trener for damelaget ett år før utløpet av arbeidsavtalen. Det vil settes i gang en rekrutteringsprosess nå, og så er vi sikre på at vi skal lande på en meget kvalifisert kandidat til sesongstart 2023" Hadde håpet at Bels kunne vært aktuell i denne jobben! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Herlig grundig og langt intervju i Stikka👍 Ikke sikkert utskiftning er så dumt, men synd å miste en kulturbærer som Belsvik i gruppa! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 1 time siden skrev Forza: Står at det er fordi Bohinen vil peke ut sin egen assistent. Det er for så vidt forståelig, selv om jeg gjerne skulle sett at han fortsatte. Det blir helt sikkert menneskehetens svar på Ludvig! Andrea Loberto! Uff og huff! Hvilken klubb er vi på vei til å bli! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 14 år i samme jobb, han hadde hatt en god sak i arbeidsretten hvis han krevde å fortsette. Liker Bels. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Trist at det er over, men veldig forståelig og naturlig. Skal vi ha en hovedtrener med suksess bør vedkommende selvfølgelig ha et så optimalt støtteapparat som mulig. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. November 2022 Del Skrevet 16. November 2022 Jeg tror dette er klokt. Petter selvsagt en legende og en vi alle alltid vil være glade i, men jeg tror vi har godt av noe nytt og gjerne en med litt mer pondus en Belsvik. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 17. November 2022 Del Skrevet 17. November 2022 12 timer siden skrev ErikErik: men jeg tror vi har godt av noe nytt.. Noe nytt? Jeg synes vi gjør noe «nytt» i trenerapparatet alt for ofte egentlig. Bels skulle selvfølgelig ha vært med videre i en eller annen rolle i klubben! noen med en oversikt over alle som har vært gjennom trenerteamet de sist årene? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 Burde det ikke være en seriøs diskusjon om at Belsvik bør inn i Hall of fame? Jeg synes han skal inn! 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 2 timer siden skrev Hushovd: Burde det ikke være en seriøs diskusjon om at Belsvik bør inn i Hall of fame? Jeg synes han skal inn! Burde vært innlemmet allerede i 2012, etter å ha påtatt seg den i utgangspunktet umulige oppgaven det var å få 11 mann på banen i 30 seriekamper det året. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 699 Del Skrevet 17. November 2022 Del Skrevet 17. November 2022 Hvilke sportslige kvaliteter mister vi? Han har vært assistent for to trenere som begge fikk fyken pga manglende resultater og utvikling. Har Belsvik kun vært kjegleflytter, eller har han vært med på en del av det sportslige som ikke har lyktes? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 47 minutter siden skrev odd: Hvilke sportslige kvaliteter mister vi? Han har vært assistent for to trenere som begge fikk fyken pga manglende resultater og utvikling. Har Belsvik kun vært kjegleflytter, eller har han vært med på en del av det sportslige som ikke har lyktes? Han har jo vært del av det sportslige som ikke har lyktes, det kan det ikke være tvil om. Samtidig har han også alltid vært en fabelaktig ambassadør for klubben og et positivt og smilende ansikt utad. Når man kommer innom en Stabæktrening er Petter en som alltid hilser og slår av en prat. Så er jeg enig i at det alene ikke kvalifiserer til å være assistenttrener i klubben, men jeg synes likefullt det er veldig trist at han blir borte. Han er en av få gjenværende kulturbærere. Jeg håper man kan finne en annen rolle til ham. 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. November 2022 Belsvik var en fornøyelse for meg da jeg tuslet inn på treningsfeltet igjen i mars for å bidra litt. Med én gang bort for å si hei med et stort smil og godt humør. Siden jeg ikke kjente alle spillerne godt, så var han raskt frampå med å gjøre meg kjent med alle, og ikke minst å skryte av spillerne – snakke de opp, og han hadde mye positivt å fortelle. Hvis jeg trengte noen statistikk fra treningen som kunne være fint å få med i intervju eller lignende, så var Belsvik mannen å spørre. På feltet hadde han alltid noen gode råd og kom med positiv motivasjon om noen hang litt med hodet på feltet, og var full av støtte samme hva det gjaldt, og inntrykket mitt var at han var på godfot med alle på feltet og spredde positivitet. Han var absolutt tydelig, til tross for å jobbe med å snakke spillerne opp. Jeg skulle gjøre et opptak med Veum etter en skytetrening, hvor han selv ikke skrøt så stort av prestasjonen mens han lå utslitt på banen, men Belsvik kom bortom og gjorde det veldig klart at Veum hadde slått hele laget i øvelsen – og det måtte jeg få med! Da jeg skulle lage artikkelen om Gromstad var Belsvik utrolig god å ha, og det var en sterk opplevelse å sette sammen artikkelen med minneordene som kom, men Petter var der med hele seg, og vi fikk ut artikkelen til tross for alle følelsene som kom fram. Jeg tror noen av oss fikk en slags – opplevelse fylt av sterke minner, men ikke bare vondt – og uten Belsvik med i den oppgaven er jeg usikker på hva resultatet ville vært i dag. I fotball er ansettelsen sjelden langvarig, og jeg vet at utskifting ikke er unormalt – men jeg kommer til å savne Belsvik uansett. 61 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. November 2022 Han tok laget i 2012 da ingen andre ville røre oss. Den sesongen var det ikke så mye han kunne gjøre for å redde skuta. Men han var der da det snudde i Follo og han ledet et heller løent fotballag opp i eliten igjen - det berømmelige bananskallet. Men der lå det nok også et godt stykke arbeid bak. Belsvik er og vil alltid (uansett) være et betrydningsfult navn i Stabæks historie. 47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. November 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. November 2022 Belsvik peker jo mot manglende rød tråd i utviklingsarbeidet med de unge akademigutta i artikkelen i budstikka. Kunne ikke han vært en ressurs inn mot denne gruppa? Masse erfaring, godt kjent med klubben og en kontinuitetsbærer. Virker jo som han kan ha masse å bidra med for 14-15-16-17åringer i utvikling. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 18. November 2022 Del Skrevet 18. November 2022 1 time siden skrev yiddo: Belsvik peker jo mot manglende rød tråd i utviklingsarbeidet med de unge akademigutta i artikkelen i budstikka. Kunne ikke han vært en ressurs inn mot denne gruppa? Masse erfaring, godt kjent med klubben og en kontinuitetsbærer. Virker jo som han kan ha masse å bidra med for 14-15-16-17åringer i utvikling. Dette er vel jobben til Gaute Larsen idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 18. November 2022 Del Skrevet 18. November 2022 27 minutter siden skrev StabækJR: Dette er vel jobben til Gaute Larsen idag? Gjøres den godt nok? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 18. November 2022 Del Skrevet 18. November 2022 1 time siden skrev Latmann: Gjøres den godt nok? Noen får ringe Nusa og spørre 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 391 Del Skrevet 18. November 2022 Del Skrevet 18. November 2022 8 timer siden skrev Henrik: Noen får ringe Nusa og spørre Mange klubber får flere juniorer inn på førstelaget enn det Stabæk har klart med årgangene etter 2001 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå