stabækLars 2 098 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 I serien "Stabæk har vel aldri vært noe annet enn et litt avansert five-a-side-lag" (Ivar Hoff) og "Stabæk, det sjarmløse laget fra Bærum" (Ivar Mini Jacobsen), kommer Morten Pedersen (i Dagbladets papirutgave) med denne betraktningen: Dagbladets sportsleder 2. juli 2007 "DET SOM MERKES enda lenger vest - i unnskyld meg, fotballparantestettstedet Bærum - er at Stabæk ikke har tapt en kamp siden 10. april (0-1) for Brann i serieåpningen - ufortjent!). Det er ikke bare bemerkelsesverdig - i boka mi er det like gøy som det er sensasjonelt. for selv om Stabæk har Tippeligaens fire største og beste profiler (hallo!!! - vi snakker om en brosteinsbelagt rundkjøring, BEKKESTUA) så skal det noe til at spillerne - norske som utenlandske - leverer resultater uke ut og uke inn. Til piquetskjorter, foldeskjørt og klapp-klapp-klapp. For et lag knapt noen bryr seg om. På norges verste arena." oppkast slutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 23 002 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 I serien "Stabæk har vel aldri vært noe annet enn et litt avansert five-a-side-lag" (Ivar Hoff) og "Stabæk, det sjarmløse laget fra Bærum" (Ivar Mini Jacobsen), kommer Morten Pedersen (i Dagbladets papirutgave) med denne betraktningen: Dagbladets sportsleder 2. juli 2007 "DET SOM MERKES enda lenger vest - i unnskyld meg, fotballparantestettstedet Bærum - er at Stabæk ikke har tapt en kamp siden 10. april (0-1) for Brann i serieåpningen - ufortjent!). Det er ikke bare bemerkelsesverdig - i boka mi er det like gøy som det er sensasjonelt. for selv om Stabæk har Tippeligaens fire største og beste profiler (hallo!!! - vi snakker om en brosteinsbelagt rundkjøring, BEKKESTUA) så skal det noe til at spillerne - norske som utenlandske - leverer resultater uke ut og uke inn. Til piquetskjorter, foldeskjørt og klapp-klapp-klapp. For et lag knapt noen bryr seg om. På norges verste arena." oppkast slutt... Hepp, Han er VIF fan, tabellen er straff nok...... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Her vil tannlegene få gode dager. "Det er ikke bare bemerkelsesverdig - i boka mi er det like gøy som det er sensasjonelt" "er at Stabæk ikke har tapt en kamp siden 10. april (0-1) for Brann i serieåpningen - ufortjent!" "Stabæk har Tippeligaens fire største og beste profiler" "leverer resultater uke ut og uke inn" Med litt godvilje vil jeg si dette er skamros, ikke sure oppstøt om Stabæk. Han synes det er veldig gøy at Stabæk har gjort det så bra. Han kommenterer at stabæk bare har tapt en kamp i år, og synes også det var ufortjent. Han mener vi har de 4 beste spillerne i tippeligaen. Og han sier stabæk leverer varene hver eneste kamp. Hva forventes egentlig, når dette kalles sure oppstøt fra pressen om Stabæk? Må omtale av stabæk være av samme form som Pravdas bursdagshilsen til Stalin i 1938 for at vi ikke skal kjenne at magen vrir seg? Det er vel kanskje dette dere reagerer på? "vi snakker om en brosteinsbelagt rundkjøring, BEKKESTUA" Fyren har dårlig lokalkunnskap. Det er 6 rundkjøringer ved Bekkestua, 7 hvis man tar med den ved Stabæks klubbhus. (3 i sentrum, en på hver side av Bekkestua-tunnelen og en på andre siden av t-banesporet) Men hva så? Jeg har sett mye verre om Stabæk fra Dagbladet. Det har vel vært kampreferater fra den kanten der stabæk ikke engang blir nevnt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Her vil tannlegene få gode dager. "Det er ikke bare bemerkelsesverdig - i boka mi er det like gøy som det er sensasjonelt" "er at Stabæk ikke har tapt en kamp siden 10. april (0-1) for Brann i serieåpningen - ufortjent!" "Stabæk har Tippeligaens fire største og beste profiler" "leverer resultater uke ut og uke inn" Med litt godvilje vil jeg si dette er skamros, ikke sure oppstøt om Stabæk. Han synes det er veldig gøy at Stabæk har gjort det så bra. Han kommenterer at stabæk bare har tapt en kamp i år, og synes også det var ufortjent. Han mener vi har de 4 beste spillerne i tippeligaen. Og han sier stabæk leverer varene hver eneste kamp. Hva forventes egentlig, når dette kalles sure oppstøt fra pressen om Stabæk? Må omtale av stabæk være av samme form som Pravdas bursdagshilsen til Stalin i 1938 for at vi ikke skal kjenne at magen vrir seg? Det er vel kanskje dette dere reagerer på? "vi snakker om en brosteinsbelagt rundkjøring, BEKKESTUA" Fyren har dårlig lokalkunnskap. Det er 6 rundkjøringer ved Bekkestua, 7 hvis man tar med den ved Stabæks klubbhus. (3 i sentrum, en på hver side av Bekkestua-tunnelen og en på andre siden av t-banesporet) Men hva så? Jeg har sett mye verre om Stabæk fra Dagbladet. Det har vel vært kampreferater fra den kanten der stabæk ikke engang blir nevnt. Veldig enig.. Vi kan ikke klage på en slik omtale. Personlig syns jeg det er ustyrtelig festlig at folk fortsatt tror alle i Bærum går med piqueskjorte og er på landstedet hver helg i sommerhalvåret. Dog skjønner jeg ikke hvilken rundkjøring du snakker om ved Stabæks klubbhus. Stabæk har bare ett klubbhus, og det er på Plassen, der vårt elskede bandylag holder til . Det er få rundkjøringer der... Stabækkontoret derimot er kun for Stabæk Fotball, og ligger ved en rundkjøring ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 430 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Her vil tannlegene få gode dager. "Det er ikke bare bemerkelsesverdig - i boka mi er det like gøy som det er sensasjonelt" "er at Stabæk ikke har tapt en kamp siden 10. april (0-1) for Brann i serieåpningen - ufortjent!" "Stabæk har Tippeligaens fire største og beste profiler" "leverer resultater uke ut og uke inn" Med litt godvilje vil jeg si dette er skamros, ikke sure oppstøt om Stabæk. Han synes det er veldig gøy at Stabæk har gjort det så bra. Han kommenterer at stabæk bare har tapt en kamp i år, og synes også det var ufortjent. Han mener vi har de 4 beste spillerne i tippeligaen. Og han sier stabæk leverer varene hver eneste kamp. Hva forventes egentlig, når dette kalles sure oppstøt fra pressen om Stabæk? Må omtale av stabæk være av samme form som Pravdas bursdagshilsen til Stalin i 1938 for at vi ikke skal kjenne at magen vrir seg? Det er vel kanskje dette dere reagerer på? "vi snakker om en brosteinsbelagt rundkjøring, BEKKESTUA" Fyren har dårlig lokalkunnskap. Det er 6 rundkjøringer ved Bekkestua, 7 hvis man tar med den ved Stabæks klubbhus. (3 i sentrum, en på hver side av Bekkestua-tunnelen og en på andre siden av t-banesporet) Men hva så? Jeg har sett mye verre om Stabæk fra Dagbladet. Det har vel vært kampreferater fra den kanten der stabæk ikke engang blir nevnt. Veldig enig.. Vi kan ikke klage på en slik omtale. Personlig syns jeg det er ustyrtelig festlig at folk fortsatt tror alle i Bærum går med piqueskjorte og er på landstedet hver helg i sommerhalvåret. Dog skjønner jeg ikke hvilken rundkjøring du snakker om ved Stabæks klubbhus. Stabæk har bare ett klubbhus, og det er på Plassen, der vårt elskede bandylag holder til . Det er få rundkjøringer der... Stabækkontoret derimot er kun for Stabæk Fotball, og ligger ved en rundkjøring ja Det var vel strengt tatt snakk om antall rundkjøringer ved/på Bekkestuen det var tale om da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 82 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Dagbladet presenterte sin fotballfaglige inkopmpetanse ved å tippe Stabæk på 10 plass i eliteserien. Nå beviser de at hele tipset bygger på fordommer. Imponerende å blottstille at holdninger har mye mer å si for hvordan et lag skal presenteres, enn faktiske kunnskaper om hva laget er godt for. Jeg har ikke skjønt hva de har hatt i mot Stabæk før nå, men dette er jo ganske åpentlyst Dette er sansynligvis grunnen til at Dagbladet er dårligst på sportsdekning av de store avisene i Norge, og en solid pekepinn på at dette ikke kommer til å endre seg i løpet av nærmeste fremtid. Er det rart opplaget deres går ned? Lykke til! Har sluttet å kjøpe den blekka for lenge siden.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Dagbladet presenterte sin fotballfaglige inkopmpetanse ved å tippe Stabæk på 10 plass i eliteserien. Nå beviser de at hele tipset bygger på fordommer. Imponerende å blottstille at holdninger har mye mer å si for hvordan et lag skal presenteres, enn faktiske kunnskaper om hva laget er godt for. Jeg har ikke skjønt hva de har hatt i mot Stabæk før nå, men dette er jo ganske åpentlyst Dette er sansynligvis grunnen til at Dagbladet er dårligst på sportsdekning av de store avisene i Norge, og en solid pekepinn på at dette ikke kommer til å endre seg i løpet av nærmeste fremtid. Er det rart opplaget deres går ned? Lykke til! Har sluttet å kjøpe den blekka for lenge siden.... Og i fjor tippet vi Brann på sisteplass og Viking-gull, så jeg tenker vi lar de steinene ligge der de ligger. Alle er overrasket over at Stabæk har gjort det så bra som de har. Formkurve, undervurdert trener, pluss at alan, somen og henning har utviklet seg mer enn ventet i vinter, samt litt flaks. Dette er ikke lett å forutsi. Men du har et poeng med Dagbladets tips for stabæk i år. 10. plass er latterlig, selv når vi ser bort i fra hvor fantastiske stabæk har vært så langt i år. Som et minimum burde man ha tippet at stabæk ville kunne kjempe om å forsvare femteplassen fra i fjor. Dagbladet er en vits, ikke noe poeng i å hisse seg opp. Det er bare ut av tradisjon at Dagbladet omtales som "avis". Anders C: Takk for korreks. Mente selvsagt klubbkontorene i Gamle Ringeriksvei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 82 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Og i fjor tippet vi Brann på sisteplass og Viking-gull, så jeg tenker vi lar de steinene ligge der de ligger. Jeg ser den, men med all respekt for vår egen redaksjon, jeg legger lista for hvordan en riksavis tipper fotball, noe høyere (Og faktisk på et helt annet stadion) enn hvordan dette gjøres på våre egene sider. Vi har ALDRI påberopt oss å være nøytrale, ELLER å inneha nok kompetanse til å kunne mene noe om alle lagene i tippeligaen, og samtidig forvente å bli tatt seriøst. Det er jo likevel hyggelig at du mener dette kan sammenliknes! Jeg synes fortastt det er gøy å lese tipsene våre, men tar de for det de er.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Og i fjor tippet vi Brann på sisteplass og Viking-gull, så jeg tenker vi lar de steinene ligge der de ligger. Jeg ser den, men med all respekt for vår egen redaksjon, jeg legger lista for hvordan en riksavis tipper fotball, noe høyere (Og faktisk på et helt annet stadion) enn hvordan dette gjøres på våre egene sider. Vi har ALDRI påberopt oss å være nøytrale, ELLER å inneha nok kompetanse til å kunne mene noe om alle lagene i tippeligaen, og samtidig forvente å bli tatt seriøst. Det er jo likevel hyggelig at du mener dette kan sammenliknes! Jeg synes fortastt det er gøy å lese tipsene våre, men tar de for det de er.... Har aldri oppfattet det som om dagbla har påberopt seg å ha kompetanse på fotball heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 82 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Har aldri oppfattet det som om dagbla har påberopt seg å ha kompetanse på fotball heller... Jeg må si jeg ikke deler oppfattningen din der, ihvertfall ikke utifra oppslaget "hele Norges fortball avis tipper utfallet i de 4 øverset divisjonene" som de kjørte i april. Dem om det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 2. Juli 2007 Del Skrevet 2. Juli 2007 Og i fjor tippet vi Brann på sisteplass og Viking-gull, så jeg tenker vi lar de steinene ligge der de ligger. Jeg ser den, men med all respekt for vår egen redaksjon, jeg legger lista for hvordan en riksavis tipper fotball, noe høyere (Og faktisk på et helt annet stadion) enn hvordan dette gjøres på våre egene sider. Vi har ALDRI påberopt oss å være nøytrale, ELLER å inneha nok kompetanse til å kunne mene noe om alle lagene i tippeligaen, og samtidig forvente å bli tatt seriøst. Det er jo likevel hyggelig at du mener dette kan sammenliknes! Jeg synes fortastt det er gøy å lese tipsene våre, men tar de for det de er.... Har aldri oppfattet det som om dagbla har påberopt seg å ha kompetanse på fotball heller... De kaller seg avis. Det forventes at en avis holder et visst seriøsitetsnivå. At de kaller seg avis er å gi uttrykk for at de anser seg som kompetente informasjonsformidlere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå