Randers 40 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 Dette er det første såkalte overgansvinduet hvor jeg er mer spent på hvilke spillere vi klarer å beholde enn hvilke vi kan få inn. Er det noen som har tips til hva vi kan gjøre for å beholder våre nyslepne juveler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 Ved å ikke selge de. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dallas 0 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 Kan jo overbevise Jon Fredriksen om at Stabæk er et mye bedre og artigere lag en enga å investere i. Får jo ikke akkurat mye igjen for investerte penger der om dagen. La Ingo bli kopis me`n og få han til å legge igjen en milliard eller to. Kunne jo kjøpt tilbake "Chippen" kanskje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 3. Juli 2007 Del Skrevet 3. Juli 2007 Regner med at dette ordner seg selv nå. Alle våre viktigste spillere har kontrakter i en god stund fremover, og såpass godt som de har gjort det er det vel lite som tyder på at prisen er veldig lav på de vi bruker mest. Skulle det komme et veldig godt bud på en av våre profiler må det jo såklart vurderes, men Stabæk er i en situasjon hvor vi ikke må selge. Så da har vi sånnsett de beste kortene på hånda. Tviler veldig sterkt på at noen TL-lag har penger til å kjøpe noen av våre beste, og hvem vil forlate Stabæk i en sådan stund?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 --> QUOTE(d*u*b @ 3. Jul 2007, 22:00) 109946[/snapback] Tviler veldig sterkt på at noen TL-lag har penger til å kjøpe noen av våre beste, og hvem vil forlate Stabæk i en sådan stund?? (min utheving over) RBK, Brann (Hardball), VIFredriksen, Viking (flere store lokale investorer) - flere som har penger til salt i såret her: Molde har Kjell Inge Røkke, Lyn har Atle Brynestad, Fredrikstad har Terje Høili, Start har Erik Solér, Aalesund har Nils Olav Sunde, Lillestrøm har Per Berg, Strømsgodset har Atle Kittelsen, Stabæk har Kjell Ullrichsen og Viking har Alfred Ydstebø. I tillegg har turboinvestor Øystein Stray Spetalen støttet Sandefjord og landets rikeste mann, John Fredriksen, har svidd av penger i Vålerenga. vl.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Nekter å tro at noen av de norske klubbene har ressurser til å kjøpe f.eks. Somen. Hva er han verdt? Sapara ble kjøpt for 10 millioner, tipper Somen er verdt hvertfall 15? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaabærmuffins 21 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Det er uansett tvilsomt at "stjernene" i Stabæk ønsker seg i til andre klubber i Norge. Både fordi Stabæk gjør det bra resultatmessig, men også fordi spillestilen til Jan passer dem veldig bra, og de liker den. Den spillestilen får de ikke i noen annen norsk klubb i dag. Og det er høyst tvilsomt at ledelsen vil gå med på å selge spillere vi har fått til å blomstre, til våre konkurrenter, og la de ha utbytte av det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Jævlig typisk at et eller annet nederlands eller belgisk lag kommer på banen da... æsj! Regner med at hverken Somen eller Alan går til noen annen norsk klubb. Stabæk skal isåfall ha en pen sum, og Somen og Alan må få rimelig høye lønninger. Faren når det gjelder lønninger er vel at hverken alan eller somen har særlig høye lønninger, mtp hvor de var før stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Jævlig typisk at et eller annet nederlands eller belgisk lag kommer på banen da... æsj! Regner med at hverken Somen eller Alan går til noen annen norsk klubb. Stabæk skal isåfall ha en pen sum, og Somen og Alan må få rimelig høye lønninger. Faren når det gjelder lønninger er vel at hverken alan eller somen har særlig høye lønninger, mtp hvor de var før stabæk. Vil tro at Somen tjener helt ok, men Alan kan godt få noen ekstra kroner. Tipper mange tilskuere kommer mest for å se han, så han vil fortjener hver krone. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Om vi kommer ut i europa er det ikke sikkert at de stikker med det første, for de er jo intresserte i å komme ut i europa. Men derimot om de briljerer ute i europa også, da blir de litt vanskligere å holde på, men samtidig får vi nok en god sum=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eskil Indregard 0 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 tror vi beholder alle til etter sesongen. virker som om vi har veldig lojale spillere og kan ikke tenke meg at noen av dem har noe ønske om å dra til en annen klubb i tippeligaen når det er vi som leder og vi som spiller den beste fotballen. kan tenke meg at de ikke forsvinner før etter uefa eventuelt champions leage neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Med tanke på hvordan situasjonen er med henhold til denne, vil jeg nesten utrope oss til overgangsvinnere denne sommern. Bare se til Lyn, uansett hvem de måtte få inn nå, så må laget være svekket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hva med Brann da? Karadas og El Fakiri er ikke aller værst det heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hva med Brann da? Karadas og El Fakiri er ikke aller værst det heller. Hvis man ser på hvor viktige de nye spillerne er for laget, så vil jeg si at FFK er vinneren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Med tanke på hvordan situasjonen er med henhold til denne, vil jeg nesten utrope oss til overgangsvinnere denne sommern. Bare se til Lyn, uansett hvem de måtte få inn nå, så må laget være svekket. Vi har vel kommet bedre ut av det enn Lyn ja. Men på hvilken måte gjør det oss til overgangsvinnere? Det er hvertfall 12 andre lag å konkurrere med om den tittelen. Fredrikstad, Brann, Start, Odd.... Vi har kanskje ikke gjort det dårligst, men vi har langt fra vært vinnerne på overgangsmarkedet. Med frekvensen på spillerforsterkninger som klubben har hatt siden opprykket skal dette gå bra, gitt at hver forsterkning blir i 11 år, og resten av stallen fylles opp av egne juniorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hva med Brann da? Karadas og El Fakiri er ikke aller værst det heller. Hvis man ser på hvor viktige de nye spillerne er for laget, så vil jeg si at FFK er vinneren... Hepp, FFK er soleklare vinnere så langt, Kasey Wehrman er hva jeg vil kalle et skikkelig scoop for rødbuksene!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hva med Brann da? Karadas og El Fakiri er ikke aller værst det heller. Hvis man ser på hvor viktige de nye spillerne er for laget, så vil jeg si at FFK er vinneren... Hepp, FFK er soleklare vinnere så langt, Kasey Wehrman er hva jeg vil kalle et skikkelig scoop for rødbuksene!! @ringo Ardian Gashi er vel bra han også.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hva med Brann da? Karadas og El Fakiri er ikke aller værst det heller. Hvis man ser på hvor viktige de nye spillerne er for laget, så vil jeg si at FFK er vinneren... Hepp, FFK er soleklare vinnere så langt, Kasey Wehrman er hva jeg vil kalle et skikkelig scoop for rødbuksene!! @ringo Ardian Gashi er vel bra han også.. Hepp, Er ikke så begeistret for ham igrunn... (Selv om jeg etterhvert har fått sympati med fyren...) Men det er riktig han har vært et viktig element i FFK sin fremgang nå i høst, det skal vi vel ikke underslå. @ringo @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 16. Mai 2008 Del Skrevet 16. Mai 2008 Dette er det første såkalte overgansvinduet hvor jeg er mer spent på hvilke spillere vi klarer å beholde enn hvilke vi kan få inn. Er det noen som har tips til hva vi kan gjøre for å beholder våre nyslepne juveler? Nå ser vi resultatet av at vi har klart å beholde nøkkelspillerende, og i tillegg få inn ytterligere forsterkninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå