Martiano 0 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 er det noen som har eller vet hvor jeg får tak i den melodien de spiller når Stabæk har scoret mål på Nadderud? Synes det er en superkul melodi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 4. Juli 2007 (endret) er det noen som har eller vet hvor jeg får tak i den melodien de spiller når Stabæk har scoret mål på Nadderud? Synes det er en superkul melodi. Velkommen til forumet! Stabækspillerne hørte den når de var på tur til London etter sesongen i 2003. Det var visst sinnsykt fett når hele stadion til Queen P R sang med. Sangen heter Reach Up med Perfecto Allstarz. Dette er en mix av samme sang med Pig Bag, eller noe slikt Den er egentlig ikke så bra, det kan bare føles slik grunnet positiv forsterkning over tid. Slik som Pavlov og hundene. Vi er glade hver gang vi hører sangen, fordi Stabæk har scoret. Etterhvert så blir man glad av å høre sangen, fordi kroppen har lært å bli glad hver gang den hører den. Du kan sikkert laste den ned fra hvor som helst. Her er en versjon på youtube Endret 4. Juli 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 mer "relevant" versjon her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 er det noen som har eller vet hvor jeg får tak i den melodien de spiller når Stabæk har scoret mål på Nadderud? Synes det er en superkul melodi. Velkommen til forumet! Stabækspillerne hørte den når de var på tur til London etter sesongen i 2003. Det var visst sinnsykt fett når hele stadion til Queen P R sang med. Sangen heter Reach Up med Perfecto Allstarz. Dette er en mix av samme sang med Pig Bag, eller noe slikt Den er egentlig ikke så bra, det kan bare føles slik grunnet positiv forsterkning over tid. Slik som Pavlov og hundene. Vi er glade hver gang vi hører sangen, fordi Stabæk har scoret. Etterhvert så blir man glad av å høre sangen, fordi kroppen har lært å bli glad hver gang den hører den. Du kan sikkert laste den ned fra hvor som helst. Her er en versjon på youtube tror faktisk det er ganske mange som har den.. mener å huske at ipswich har den å? høres utrolig kult ut når hele stadion synger med:D synd det ikke er sånn på nadderud hehe.. men du vet ikke om det finnes noe live opptak av den? altså på stadion da seff:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 mer "relevant" versjon her... hehe takk potter:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martiano 0 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 tror faktisk det er ganske mange som har den.. mener å huske at ipswich har den å? høres utrolig kult ut når hele stadion synger med:D synd det ikke er sånn på nadderud hehe.. men du vet ikke om det finnes noe live opptak av den? altså på stadion da seff:D skjønte ikke helt hva du mener der...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Det er mange lag i europa som bruker denne melodien som allsang på tribunen. Slik skulle det vært på nadderud også, fortrinnsvis hymnen selvfølgelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Det er mange lag i europa som bruker denne melodien som allsang på tribunen. Slik skulle det vært på nadderud også, fortrinnsvis hymnen selvfølgelig. hvor vannskelig kan det være å få me seg folk på den?? er jo ikke akkurat en vanskelig greie heller da.. selv en treåring kan synge den der hehe. Nei den må vi begynne med! gjør den såååå mye kulere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martiano 0 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Det er mange lag i europa som bruker denne melodien som allsang på tribunen. Slik skulle det vært på nadderud også, fortrinnsvis hymnen selvfølgelig. hvor vannskelig kan det være å få me seg folk på den?? er jo ikke akkurat en vanskelig greie heller da.. selv en treåring kan synge den der hehe. Nei den må vi begynne med! gjør den såååå mye kulere! helt enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Synes melodien er ræva jeg! Og hvorfor i helvete må vi egentlig ha en målmelodi? Heldigvis hører man den omtrent ikke på ståfeltet. Har bare hørt den når jeg ser målene på tv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Synes melodien er ræva jeg! Og hvorfor i helvete må vi egentlig ha en målmelodi? Heldigvis hører man den omtrent ikke på ståfeltet. Har bare hørt den når jeg ser målene på tv... Har ingenting imot sangen, men er enig i at det er feil med sang når Stabæk scorer. Da er det publikum sitt ansvar å lage støy ikke høytalerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 4. Juli 2007 Del Skrevet 4. Juli 2007 Synes melodien er ræva jeg! Og hvorfor i helvete må vi egentlig ha en målmelodi? Heldigvis hører man den omtrent ikke på ståfeltet. Har bare hørt den når jeg ser målene på tv... Har ingenting imot sangen, men er enig i at det er feil med sang når Stabæk scorer. Da er det publikum sitt ansvar å lage støy ikke høytalerne. ` Jeg er enig me dere i at sangen i seg selv er rævva og at vi ikke trenger den!! MEN, når alle nynner me på den sangen skaper det et jææævelig bra trøkk, og gir sikkert en boost til spillerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. Juli 2007 Del Skrevet 5. Juli 2007 Vet ikke om dette gjelder alle som er på ståfeltet, men jeg synger ikke med på den sangen. Grunnen er praktisk. For det første hører jeg den nesten ikke, fordi vi har skrudd ned en av høytalerne for vårt felt. For det andre hører jeg den nesten ikke, fordi alle rundt meg roper, jubler, klemmer og synger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 5. Juli 2007 Del Skrevet 5. Juli 2007 Vet ikke om dette gjelder alle som er på ståfeltet, men jeg synger ikke med på den sangen. Grunnen er praktisk. For det første hører jeg den nesten ikke, fordi vi har skrudd ned en av høytalerne for vårt felt. For det andre hører jeg den nesten ikke, fordi alle rundt meg roper, jubler, klemmer og synger. Greit jeg gir meg:D hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HAL9000 1 Del Skrevet 6. Juli 2007 Del Skrevet 6. Juli 2007 http://rapidshare.com/files/41428751/Perfe...Pigbag.mp3.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 7. Juli 2007 Del Skrevet 7. Juli 2007 Stabækspillerne hørte den når de var på tur til London etter sesongen i 2003. Det var visst sinnsykt fett når hele stadion til Queen P R sang med. Sangen heter Reach Up med Perfecto Allstarz. Dette er en mix av samme sang med Pig Bag, eller noe slikt Den opprinnelige versjonen heter "Papa's Got A Brand New Pigbag", og det er riktig som Lars sier at bandet heter Pigbag. Tittelen henviser til James Brown's "Papa's Got A Brand New Bag" selv om musikken ikke har noen ting med the Godfather of Soul å gjøre. Singelen (7", 45rpm) ble sluppet på Dick O'Dell's Y Records i 1981 og ble en stor hit på 'Indie'-lista i Storbrittannia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå