jokke 48 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 For meg en tidenes feteste stabækspiller Henning Friise. Daniel vil nok bli en kultspiller for meg etterhvert, men er litt for tidlig. Men blir først en skikkelig kultspiller etter at man har forlatt klubben, i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Er det noen i denne debatten som forstår at kultspiller ikke nødvendigvis betyr den beste, den viktigste eller den største profilen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Er det noen i denne debatten som forstår at kultspiller ikke nødvendigvis betyr den beste, den viktigste eller den største profilen? Og hvem er så ditt forslag, siden du tydeligvis har noe å utsette på andres forslag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Jeg holder en knapp på Andreas Mayer. Uten hans inntreden i høstsesongen tror jeg neppe vi hadde greid å holde plassen i -95. Synd han ble hentet av Rosenborg og måtte råtne på benken der. Ellers har jeg en rekke kandidater som fortjener en slik status, men Mayer vil alltid bety noe helt spesielt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Kultspiller?? Her vil jeg faktisk si Kaasa... Første "stjerna" som kom til oss!! Tuller ikke assa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Jeg digga Tryggvi. Og Tobbe. Men Flem er størst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 13. August 2007 Del Skrevet 13. August 2007 her syns jeg holter, flem, kaasa, !!! go .........&tigern klubben 97! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 304 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Kultspiller?? Her vil jeg faktisk si Kaasa... Første "stjerna" som kom til oss!! Tuller ikke assa. Enig med deg. Kaasa var og er tøff. Like god på banen som bak mikrofonen på TVZebra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå