Erik_ 7 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Vil bare vise et hyggelig bilde jeg fant når jeg satt og lekte meg litt på nettet. Tydelig at hvertfall noen andre enn oss har trua på at vi kan nå langt i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Stabæk er favoritt hos de fleste bookiene nå. Om dette trengte en ny tråd er jeg mer usikker på... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 411 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg satset pæng på Stabæk som seriemester til "litt" bedre odds før seriestart... høhø Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg er glad jeg satset 500,- på Unibet i februar, jeg. Ja, ikke for det. Skulle gjerne gitt bort hele gevinsten for Stabækgull. Det blir isåfall bare en liten bonus * Krysse fingre - krysse fingre * Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 411 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg er glad jeg satset 500,- på Unibet i februar, jeg. Ja, ikke for det. Skulle gjerne gitt bort hele gevinsten for Stabækgull. Det blir isåfall bare en liten bonus * Krysse fingre - krysse fingre * Hva var oddsen da? Jeg satte penger på nordicbet til 30 i odds Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 333 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg satte penger på nordicbet til 30 i odds Har Stabækgull til 41 i odds (Presset oddsen opp med Arsenal, ManU og Chelsea-seier en gang i vinter) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg er glad jeg satset 500,- på Unibet i februar, jeg. Ja, ikke for det. Skulle gjerne gitt bort hele gevinsten for Stabækgull. Det blir isåfall bare en liten bonus * Krysse fingre - krysse fingre * Hva var oddsen da? Jeg satte penger på nordicbet til 30 i odds Spill Odds Resultat Innsats Verdi Tippeligaen 20007 Hvem vinner? Stabæk 25.00 071104 Singler(x1) 0/0 497.95 497.95 25 i odds. Men jeg fikk halvparten av innsatsen gratis, da jeg overførte mer spenn til dem. Sånn derre relasjonsmarkedsføringstilbud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 411 Del Skrevet 10. Juli 2007 Del Skrevet 10. Juli 2007 Jeg er glad jeg satset 500,- på Unibet i februar, jeg. Ja, ikke for det. Skulle gjerne gitt bort hele gevinsten for Stabækgull. Det blir isåfall bare en liten bonus * Krysse fingre - krysse fingre * Hva var oddsen da? Jeg satte penger på nordicbet til 30 i odds Spill Odds Resultat Innsats Verdi Tippeligaen 20007 Hvem vinner? Stabæk 25.00 071104 Singler(x1) 0/0 497.95 497.95 25 i odds. Men jeg fikk halvparten av innsatsen gratis, da jeg overførte mer spenn til dem. Sånn derre relasjonsmarkedsføringstilbud Skjønner, tror de har lurt deg. tippeligaen 20007. Drit lenge til. Men, uansett. Penga har null å si om Stabæk vinner gull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 387 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 LSK?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 411 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 LSK?? Kanskje ikke så dumt vurdert.. 2 poeng til Brann, 4 til Lsk er ikke mye når det skal spilles 13 kamper til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 387 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 LSK?? Kanskje ikke så dumt vurdert.. 2 poeng til Brann, 4 til Lsk er ikke mye når det skal spilles 13 kamper til. I utgangspunktet ikke, men jeg skjønner ikke hva som har skjedd for at de endrer oppfatning. Først og fremst er LSK sin jevnhet i alle lagdeler deres store fordel i forhold til gullutfordrerne Stabæk og Brann som begge har vesentlige mangler i forsvaret. Ok, så Stabæk og Brann har vesentlige mangler i forsvaret i forhold til LSK. Brann har sluppet inn 23 mål, Stabæk 13 og LSK 12. Stabæk har gjort det rimelig greit i forsvaret med tanke på at våre to antatt beste forsvarere stort sett har vært ute hele sesongen. Når disse etterhvert (forhåpentligvis) kommer tilbake kan neppe forsvaret vårt bli dårligere? Eller? Kippe er den type spiller som blant annet Brann, Stabæk og RBK mangler.Feil. IA er en sånn type, og han kommer tilbake.Midtbanespillere som er teknisk gode og er med i angrep hele veien inn i boksen er en mangelvare i norsk fotball. Mulig det er mangelvare på sånne spillere i norsk fotball, det er hvertfall ikke tilfelle i Stabæk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 11. Juli 2007 Del Skrevet 11. Juli 2007 LSK?? Først og fremst er LSK sin jevnhet i alle lagdeler deres store fordel i forhold til gullutfordrerne Stabæk og Brann som begge har vesentlige mangler i forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 20. Juli 2007 Del Skrevet 20. Juli 2007 Stabæk fortsatt favoritt hos flest spillselskaper: http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1253 hyggelig det. Personlig tror jeg vi må ha noen forsterkninger skal vi kjempe om gullet helt inn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eskil Indregard 0 Del Skrevet 20. Juli 2007 Del Skrevet 20. Juli 2007 LSK?? mye merkelig i den der, ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå