Daniel B 0 Del Skrevet 24. August 2003 Del Skrevet 24. August 2003 Fint om dere kan komme med turinfo litt før, så slipper vi enda et skandalebortefølge. Et par venner av meg hadde lyst til å bli med, kan de være med selv om de ikke er medlemer? De betaler selvfølgelig for turen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. August 2003 Del Skrevet 24. August 2003 Vi har leid inn en leddbuss til match, den tar 100 stk. Førstemann til mølla etc mer info i løpet av et par dager Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Jeg er med. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73646 Der sa Teitur opp! Han kunne ikke vente til mandag..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 Hvor skal vi stå? Har fått tvunget fram en perm etter snørrogførti dager i felten med lekekrig minimalt med søvn. Jeg kommer hvis noen forteller meg hvor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 VG svingen, nedre del. Inngang 16 eller no.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 Hva faen er det de driver med i skiklubben!? har det rabla totalt for dem...Makan til uverdig og respektløs behandling som Fladmark har fått der i gården har ikke landet sett siden tyskerungenes tider...Her har man en trener som redder klubben og endatil leder dem til topps i norsk fotball (forstå det den som kan) for så å måtte spille andrefele for en talentløs ballhenter fra kroatia. (noe han lojalt gjør uten å kny)..Når idioten Brynestad endelig skjønner at braovics egentlige oppgave for kroatia under vm var å fylle på XL-1 flaskene tror alle det endelig er Fladmarks tur. Mannen har jo tross alt blitt kåret til ÅRETS TRENER I ELITESERIEN!!! Men neida...Da finner brynestad (masochist som han er) at han skal ansette Teitur 'rykkerned' Thordarson som hovedtrener etter hans strålende sukesess med Brann måtte jo det være en god ide hva? Fladmark føyer seg igjen etter mannen med sjekkheftet og spiller lydig andrefiolin mens han ser Teitur, ikke bare kjøre skuta på grunn, men helle bensin over den og tenne på.... Så er tiden endelig kommet Teitur 'trekker seg' fra Lyn og hvem kan endelig overta etter å trofast tjent klubben i 14 år og blitt utnevnt til ÅRETS TRENER I ELITESERIEN, jo Fladmark. Tror i det minste han, jeg og alle som har peiling på fotball... Enter the clowns...Neida...Hvorfor gjøre det fornuftige når man har lagt seg til den lysende sti av galskap og selvpining. Man ansetter altså Tommy Berntsen, en relativt ung mann helt blottet for trenererfaring og med en autoritet som sikkert kan kue milde personligheter som Johnny og Steven... Fladmark blir så bedt om å forlate klubben han har tjent i 14 år og ikke la døre slå ham i ryggen på vei ut... Det er så utrolig at hadde det vært filmmanus så ville det blitt forkastet som usannsynlig vrøvl... Det eneste som kan gjøre Lyns oppførsel i Fladmark saken virke logisk er hvis følgende har inntruffet... 1) Fladmark har knulla kona til Brynestad bak hans rygg, noe som har fått den bleikfeite med sjekkheftet til å sverge fatwa og personlig vendetta mot stakkars sture... 2) Lyn, med et evig lillebrorkompleks til Enga har sett hvor stor 'suksess' man kan ha med en spillende trener og vil ikke være noe dårligere... Nei skamme seg Lyn! Dette er faenmeg lavmål. Jeg håper og tror at Fladmark får en adskillig bedre klubb som neste arbeidstaker, et sted der prestasjoner, ydmykhet, ansenitet og erfaring teller for noe og blir verdsatt...Og jeg håper denne klubben grisebanker Tommy's gutter ved første og beste anledning...Vi kunne jo hente ham til Stabæk. Han kunne trene 2 laget nå som Knut har blitt spiller! Nei takk gud for at vi i Stabæk har kompetente ledere og trenere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 29. August 2003 Del Skrevet 29. August 2003 Hepp, Lyn toppseriens første klubbkollektiv...... Det ryktes fra Lyn at det i realiteten var spillerene som styrte skuta og at Fladmark kun var en gallionsfigur i fjor også...... Kanskje han fikk i overkant godt betalt med tildeling av tittelen Årets trener...... Men å satse på Tommy Berntsen er i overkant friskt. Jeg har hatt gleden av å dele skolebenk med denne mannen en gang for ikke altfor mange år siden og å se at han nå er trener for et eliteserie lag (Atpåtil Liiiin, som han visseligen ikke hadde sansen for før... Mannen er/var ihuga ENGA fan) er i bestefall besynderlig..... For en røreklubb...... Vålerengen idrætsforening blir jo rene mønsterbruket i sammenligning..... Johnny "Don Corleone" Hansen, Steven "Scarface" Lüstü og gutta har tatt makta....... Huttetu! Men når det er sagt..... De grisa jo dette laget fra færøyene i går og jeg forundrer meg ikke om de tar rotta på oss på søndagen også..... Skrekk og gru! Bekymret!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ringo Øst for Eden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 29. August 2003 Del Skrevet 29. August 2003 Det kan ikke herske tvil om at Sture Fladmark er en meget god trener. Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tippet han som årets trener 2002. Håper han ender i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. August 2003 Del Skrevet 29. August 2003 Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv (men mener selv jeg gjorde et bra forsøk i mitt laaange forbitrede innlegg et par hakk over...)! Les hva leder i trenerforeningen, Cato Holm sier om Brynestads despotgjerninger i Lyn...følg linken: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle130053.ece Det er synd og skam for Norsk fotball at menn som Brynestad skal kunne ture frem og styre slik de vil uten faglig innsikt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Det er greit at spillerne skal ha litt å si i en klubb, men det som har skjedd i lyn er vel at brynestad og co ga dem lillefingeren, da slukte berntsen og resten av sutrekoppene alt som var av trenere og de som hadde peiling på spillestil og fotballforståelse. TRAGISK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg