pedro 107 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 Thomas er jo selve symbolet på Stabæk...Han er 100% nesten, bare nesten som alle venter skal kjempe med de beste neste sesong, som er litt uvenn med ballen, men som sikkert får det bedre til i neste kamp... ''Når vi produserer så mange sjanser uten å score vet jeg nesten ikke hva vi skal gjøre. Jeg tror jeg telte elleve mer eller mindre gode sjanser, og vi scorer bare et mål. Vi har trent mye på dette, men det virker ikke som det hjelper i kamp, sier en oppgitt Berg'' Sier du det Berg? Sikker på at det ikke er Stabæk du snakker om? Det der kunne vært betegnelsen for hele sesongen sålangt.... :? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 Thomas og Gaute har en plan. De skal nemlig forsøke denne sprayen. Denne sprayen er egentlig ment for bruk på bilskilt for å gjøre dem usynlige for politiet, altså ikke så ulik Ørnulf Ørn's krympespray for de som leser Donald. Men hvis denne sprayen også fungerer på Thomas, kan vi vente at han vil score 4-5 mål til på tampen av sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Når man først forlenger kontrakten med Finstad burde mman stille krav. 1. Trening med ball hver dag året rundt 2. Slutt på party Da blir nok Finstad en av Norges beste spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 en finsi uten party er som en fisk uten sykkel. (?) you can take the boy out from a party, but you can't take the party out from the boy var det engang en profet som sa.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Hvilken profet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mats 23 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 Når man først forlenger kontrakten med Finstad burde mman stille krav.1. Trening med ball hver dag året rundt 2. Slutt på party Da blir nok Finstad en av Norges beste spillere Jeg tror noe av kjernen til problemet i saken er at Finstad de senere årene har prøvd å bli seriøs, og trappet ned på drikkingen. Samtidig har formen sviktet. Hva med at Finstad drikker mer - og Westpoint blir gjenåpnet? Det var ihvertfall mirakelformelen tidligere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 profetens navn er hellig...skrives slik....Elabrhafsi Khoulemein Mohammed, men uttales George Best... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Fra Toms hjemmeside: Ellers så kan jeg meddele at ingen spillere, utenom Mads og Eirik, har ”re-signet” hos oss, slik det gikk frem i kampprogrammet sist. Det er riktig at Gaute har gjort det, men han er fortsatt den eneste. http://stenvoll.playernet.no/index.php?mod...1807c30e3b4826b Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Hva skal Stabæk med TRE gode 2. keepere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Hva skal Stabæk med TRE gode 2. keepere? Vinne kamper selvfølgelig! Arni og Rote på A-laget. Jon Knudsen kan kjempe om fast plass på 2. laget sammen med f.eks. Henning Friise. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Helt uenig i kritikken av Jon. Han har aldri stått så bra som i år. Når det gjelder Finstad må jeg krype til korset og innrømme at jeg var alt for hard i min kritikk. Etter matchen i går er det bare å innse at det er folk som har mer peiling på fotball enn meg. Thomas var rett og slett akkurat det en goal-getter skal være; - På rett plass, til rett tid. Håper han fortsetter slik og at jeg gang etter gang må spise i meg mine surmavede uttalelser. Jeg gleder meg allerede til mer selvpisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Litt usikker på om intime betroelser omkring dine masochistiske tilbøyeligheter er relevant stoff på forumet, Rich. Personlig synes jeg Thomas spilte akkurat som tidligere i år, ikke spesielt bra. Men 2 mål borte i lokalderby er mer enn det noen kan forlange. Og da kunne Thomas resten av kampen gått rundt og spilt sekkepipe. Som tomålsscorer er man konge. Enkelt og greit. Jobben til Thomas er å putte, og skape litt rom for de andre. Den jobben var perfekt utført mot Lyn. Vi gir ikke goalgettere stilkarakterer. Så får vi bare håpe det fortsetter. Men jeg tror det blir tøffere mot Bryne, som er i desperat poengnød og er både undervurdert og meget sterke hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 Helt uenig i kritikken av Jon. Han har aldri stått så bra som i år. Enig. Jon er meget bra. I tilfelle noen (Tom) skulle misforstå; Det med TRE 2. keepere var myntet på Arni Gautur som vi seffern ikke trenger. Bruk penger på noe annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 Eneste keeper i eliteserien jeg synes har stått bedre enn Jon er Emille Baron. Ingen grunn til å bytte ut en god keeper med en god keeper. Synes ikke Espen Johnsen har imponert alt for mye - se bare på målet til Sogndal sist. Når Arason vurderes som dårligere er han helt uaktuell. Men jeg skulle gjerne hatt med Rotevatn videre - keeper er lagets aller viktigste spiller, ikke noe sted å spare penger. Må forresten si jeg ble imponert over Skeids cupkeeper mot Enga, men det var kanskje hans livs match? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 Må forresten si jeg ble imponert over Skeids cupkeeper mot Enga, men det var kanskje hans livs match? Tja, nå er det jo nettopp det han er cupkeeper (Ulla står i serien). Det er selvsagt morsomt med cupkeepere, men jeg mener nå vi bør konsentrere oss om seriekeepere (særlig når man skal begynne med seriespill i UEFA-cupen også(vi skal vel delta der engang i fremtiden også?). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Del Skrevet 24. Oktober 2003 Siden sist det ble debattert her angående Thomas har han scoret noen mål. Begynte faktisk å fundere på hvor godt Thomas liker seg på Lerkendal, og fant ut at han i perioden 1991-2003 er den spilleren fra et bortelag, som har gjort flest mål (fem), og scoret i flest kamper (fire). Helstad og Sæternes er de to som kommer nærmest med fire mål, i henholssvis tre og to kamper. At Thomas i tillegg scoret et mål mot Rosenborg på Ullevål kan jo også nevnes. Derimot står han målløs på Nadderud i kampene mot Rosenborg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg