Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er bare en ting å gjøre etter et surt tap, det er å se fremover. Når gutta skal riste av seg skuffelsen neste søndag på Nadderud, skal det være vondt å være Engen-spiller og trist å være klansmedlem. Gutta bør vise storspill og vinne kampen for å komme skikkelig i gang.

Vi er tross alt likt med skjema i forhold til vårsesongen (med unntak av målforskjellen), nå er første sjanse til å forbedre poengstatistikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Problemet nå er vel at med tap i dagens kamp risikerer vi at Myhre går umiddelbart og at ny trener er på plass før neste kamp.  Og da kommer det jo ofte et kunstig løft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet nå er vel at med tap i dagens kamp risikerer vi at Myhre går umiddelbart og at ny trener er på plass før neste kamp.  Og da kommer det jo ofte et kunstig løft.

Får håpe det ikke går så fort. Uansett er VIF et BUNNLAG som i skrivende stund har puttet 10 mål. Dette må vi bare klare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må huske at det er vi som pleier å få trenerene sparket. Jeg ser Myhre og Bjørnebye som potensielle kanditater. Litt skummelt med å skulle møte Engen og Start nå snart, da det som regel kun er et spm om tid før de klarer å snu trenden (og typisk skjer slikt ofte mot oss). Får håpe for Engen sin del at de skjelver bra i buksene før de entrer Nadderud. Med et tidlig mål kan kampen bli svært så minneverdig.

I dag sliter de i følge kommentatoren med store rom mellom forsvar og midtbane, så Veigar kan få en fin dag på jobben

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grindheim ut med strekk, helt sikkert tvilsom til helgen.

Så ikke bra ut med Grindheim. Tviler også på at han er klar. I tillegg er Jalland utestengt mot oss etter det gule kortet i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet må jo uavgjort for Enga mot Tromsø vært det beste resultatet for oss? De sliter fortsatt med å vinne kamper, men de tapte ihvetfall ikke så da sitter kanskje Myhre en uke til? Og i tillegg er kanskje Grindheim skadet og helten fra Tromsø-matchen, Jalland, må stå over pga karantene, leser jeg riktig? (ikke det at jeg synes han er så sinnsykt bra)

Dette er jo alt sammen rimelig bra nyheter for oss, men er det ikke da typisk at de akkurat mot oss vender den vonde trenden <_<

Må si at Keller og Somen skuffet stort mot Brann, det skal ikke være mulig å slurve ballen bort så mye, hvor mange angrep ble ikke ødelagt av de to? Ja, Somen gjør noen sinnsykt bra ting også, men i min bok ender han på minus. Bjørnar startet dårlig, men ble bedre utover synes jeg. Dessverre var det ikke samme tryggheten der bak i midten som vi har blitt vant til heller, Morten gjorde noen avgjørende feil..

Men ender til tross for varierende innsats fra enkelte ender jeg på denne:

Jon

MMS - Pontus - IA/Mike - Tom

Keller - Somen - Henning - Alan

Pallskog

Mulig Alan burde fått hvile seg litt til fordel for Bjørnar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT:

Er det bare å kjøpe billett på stadion kampdagen til $$-ståfeltet? Akkurat meldt meg inn i $$ (var BDB sist jeg var medlem ;) ) og tenkte å hente medlemskort før Engakampen. Vil nødig gå glipp av denne, eller sitte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT:

Er det bare å kjøpe billett på stadion kampdagen til $$-ståfeltet? Akkurat meldt meg inn i $$ (var BDB sist jeg var medlem ;) ) og tenkte å hente medlemskort før Engakampen. Vil nødig gå glipp av denne, eller sitte.

Slik gjør du:

1) hent medlemskortet ditt på Onkel Blaa

2) Vis det frem når du kommer på stadion, $$ inngang og du betaler direkte i porten, altså ingen billett.

NB vær oppmerksom på at du bør være ute i god tid. Det kan bli fullt og da kommer du ikke inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grindheim ut med strekk, helt sikkert tvilsom til helgen.

Så ikke bra ut med Grindheim. Tviler også på at han er klar. I tillegg er Jalland utestengt mot oss etter det gule kortet i dag.

Jalland ute er bra for oss, han var vel blant de få som faktisk presterte igår. Ellers så tror jeg at vi har muligheter mot Vif, det var ikke imponerende det de leverte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grindheim blir trolig klar til kampen mot Stabæk.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153579

Ser ikke slik ut nei

http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/24/507050.html

Nok en link om saken.

Jalland er ute(soner for kort) og Grindheim mot oss.

Da blir det nok Ronny Johnsen og Thomas Holm/Mohammed Fellah på sentral midtbane. Det kan bli spennende;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Livredd denne kampen. Nå har vi tapt etter sommerpausen, og om ikke gutta finner godfølelsen igjen i denne kampen er jeg redd vi faller sammen og slipper forbi oss 3-4 lag. Har veldig lyst til å ha stabæk kjempende i toppen av serien i år. Uansett glad for at det ikke virker som det blir noe trenerbytte i VIF i forkant av denne kampen. Følelsen sier er likevel ikke god, men det har den ikke vært i hele år, så det må vel tyde godt.

En liten digresjon, jeg har gått glipp at 2 kamper i år grunnet utenlandsreise, begge mot Brann og begge med tap. Lover å holde meg i Norge til serien er over for i år..... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grindheim blir trolig klar til kampen mot Stabæk.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153579

Ser ikke slik ut nei

http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/24/507050.html

Nok en link om saken.

Jalland er ute(soner for kort) og Grindheim mot oss.

Da blir det nok Ronny Johnsen og Thomas Holm/Mohammed Fellah på sentral midtbane. Det kan bli spennende;)

Om Ronny spiller midtbane, så blir hvertfall Nanne glad. Han har tidligere uttalt at Ronny er den midtstopperen han liker minst å møte. Tviler forresten på at VIF tør å kjøre Ronny opp på midtbanen i denne kampen, så lenge de vet at de må ha noen som matcher Nanne på farta i midtforsvaret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om Ronny spiller midtbane, så blir hvertfall Nanne glad. Han har tidligere uttalt at Ronny er den midtstopperen han liker minst å møte. Tviler forresten på at VIF tør å kjøre Ronny opp på midtbanen i denne kampen, så lenge de vet at de må ha noen som matcher Nanne på farta i midtforsvaret.

Spørsmålet er om de har noen valg. Holm/Fellah(dos Santos) lukter det ikke akkurat svidd av..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vpn.no i dag står følgende;

Grunnen til at Stabækbilletter selges i Sjappa er at Stabæk for første gang har lagt begrensninger på hvor mange det er lov å ha i svingen, 1500. Skulle det bli noen billetter til overs på kampdagen så vil de selges i Sjappeboden utenfor svingen på Nadderud

Hvorfor? Det har vel vært godt over 1500 der inne før? Det betyr vel at maks antall tilskuere søndag blir ca 7000. Mot VIF for en del år siden (97?) var det 7900 inne på Nadderud. Da må det ha vært ca 2500 i svingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor? Det har vel vært godt over 1500 der inne før? Det betyr vel at maks antall tilskuere søndag blir ca 7000. Mot VIF for en del år siden (97?) var det 7900 inne på Nadderud. Da må det ha vært ca 2500 i svingen.

I 1997 var det ikke seter på det vi idag kjenner som Fornebulandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Engen
  • Opprett ny...