gsk 495 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Så var det vel første hjemmekamp mot pEnga hvor de klarte å lene gjerdet i svingen i stykker. Det er sikkert greit med litt begrensning når det kommer til de folkene der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Så var det vel første hjemmekamp mot pEnga hvor de klarte å lene gjerdet i svingen i stykker. Det er sikkert greit med litt begrensning når det kommer til de folkene der.. Korrekt. Det var vel vår første kamp i TL noen gang, hvis ikke jeg husker feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Så var det vel første hjemmekamp mot pEnga hvor de klarte å lene gjerdet i svingen i stykker. Det er sikkert greit med litt begrensning når det kommer til de folkene der.. Lurer på om vi får se harley-sykler på løpebanen som i '95... Haha, da skulle de vise bønda hvordan man gjør det i byen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Så var det vel første hjemmekamp mot pEnga hvor de klarte å lene gjerdet i svingen i stykker. Det er sikkert greit med litt begrensning når det kommer til de folkene der.. Det var ikke gjerdet i svingen som sviktet, men på langsiden. Litt til venstre for der SS står idag, sett fra hovis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Det var ikke gjerdet i svingen som sviktet, men på langsiden. Litt til venstre for der SS står idag, sett fra hovis. Det er bilder fra denne seansen i den videoen som ligger på BDTV nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Så var det vel første hjemmekamp mot pEnga hvor de klarte å lene gjerdet i svingen i stykker. Det er sikkert greit med litt begrensning når det kommer til de folkene der.. Korrekt. Det var vel vår første kamp i TL noen gang, hvis ikke jeg husker feil. Jeg husker godt den kampen. Det har aldri vært så mye folk på Nadderud noen gang. Iflg. Budstikka var det reelle tilskuertallet anslått til 11 000 mennesker, dvs. 10 000 innenfor med 1000 mennesker utenfor som ikke engang slapp inn. At det offisielle tallet ble satt langt lavere har sammenheng med at stadion ikke var godkjent for så mange mennesker som faktisk var til stede.. Dengang var det også kun nedre del av hovedtribunen som var ferdigstilt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 25. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2007 (endret) Så var det vel første hjemmekamp mot pEnga hvor de klarte å lene gjerdet i svingen i stykker. Det er sikkert greit med litt begrensning når det kommer til de folkene der.. gjerdet var ikke i svingen, men der vi står i dag. På den tiden sto bortesupporterne der vi står i dag, og hjemmesupporterne på motsatt side av spillerinngangen på fornebulandet. edit: ser det er mange som hadde kommentert det her... =) Endret 25. Juli 2007 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Palls kamp nr 100.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Palls kamp nr 100.. pall spiller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Palls kamp nr 100.. pall spiller ikke. Hvorfor ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Palls kamp nr 100.. pall spiller ikke. Hvorfor ikke? Såframt ikke 'peas on earth' sitter på noe som for meg er ukjent informasjon, så tror jeg hans påstand hviler på en misforståelse som også kom til uttrykk på tribunene på søndag. Da Veigar fikk sitt gule kort. Veigar har nå to gule kort (Brann og Tromsø) og skal således ikke stå over kampen mot Vålerenga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 297 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Palls kamp nr 100.. pall spiller ikke. Hvorfor ikke? Såframt ikke 'peas on earth' sitter på noe som for meg er ukjent informasjon, så tror jeg hans påstand hviler på en misforståelse som også kom til uttrykk på tribunene på søndag. Da Veigar fikk sitt gule kort. Veigar har nå to gule kort (Brann og Tromsø) og skal således ikke stå over kampen mot Vålerenga. Hva skulle vi gjort uten statistikksjef Albert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 25. Juli 2007 Del Skrevet 25. Juli 2007 Palls kamp nr 100.. pall spiller ikke. Hvorfor ikke? Såframt ikke 'peas on earth' sitter på noe som for meg er ukjent informasjon, så tror jeg hans påstand hviler på en misforståelse som også kom til uttrykk på tribunene på søndag. Da Veigar fikk sitt gule kort. Veigar har nå to gule kort (Brann og Tromsø) og skal således ikke stå over kampen mot Vålerenga. Takk albert, fikk bare høre at det var hans tredje... Sorry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Bra forhåndsomtale . Godt å se den igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Alan er klart til match iflg. Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Er Petter Myhre trener for Vålerengen på søndag? Jeg tviler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Med tapet for Nybergsund i Cupen, vil vi nok se et helt annet VIF-lag til søndag. Det pleier jo normalt snu for lag som sliter, nettopp mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Vålerenga stiller uten sentrale skikkelser både i backrekka, sentralt på midten og på benken. Det er jeg sikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Er Petter Myhre trener for Vålerengen på søndag? Jeg tviler... Ikke etter å ha møtt oss! Jeg forventer ett høyt tenningsnivå og enda høyere skuldre fra dem, dvs de som kan stille da... Rødt kort i cup'n (de drar det med selv om det var etter to gule?), 3 gule, skader, sikkert noen som ikke tør møte oss også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Er Petter Myhre trener for Vålerengen på søndag? Jeg tviler... La oss for all del håpe han fortsetter en kamp til. Det har hendt før at lag har tatt ut ny-trener-effekten nettopp mot oss. Det er noe utgjort over dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Vålerenga stiller uten sentrale skikkelser både i backrekka, sentralt på midten og på benken. Det er jeg sikker på. Mulig de ikke stiller med Myhre som hovedtrener heller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 26. Juli 2007 (endret) hoppas vif spelar som idag. Då kan det bli pinsamt trevligt på söndag. säker på vinst även om vif spelar på sin bästa nivå Endret 26. Juli 2007 av janzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Jeg er alltid litt skeptisk når absolutt alt ligger til rette for Stabæk seier, hvilket det gjør i dette tilfellet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 hvis vi leder med to mål eller mer drar vi i gang "og sånn taper enga, og enga taper sann" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Jeg er alltid litt skeptisk når absolutt alt ligger til rette for Stabæk seier, hvilket det gjør i dette tilfellet. Tenker det samme. Er som å tråkke på en halvdød veps. Den stikker kraftig tilbake. Men i dette tilfelle tror jeg vepsen har mistet brådden. Etter å ha sett både kampen mot Tromsø på mandag, og NIL idag, samt at de har noen sentrale ut må våre gutter ned på ett uverdig lavt nivå for å tape. Men det er samtidig litt skremmende. Jeg både gleder og gruer meg til søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Skulle ikke forundre meg om Petter Myhre må gå etter kampen på søndag. Gleder meg til å bue på Aalbu den feige dritten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Gratulerer med dagen, forøvrig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Enig i at vi ikke skal se lett på denne kampen, kan hende de som erstatter grindheim og co er ganske tente. Samtidig om vi scorer 2 mål eller mere har vi nok vunnet kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Skulle ikke forundre meg om Petter Myhre må gå etter kampen på søndag. Gleder meg til å bue på Aalbu den feige dritten Hva er galt med Aalbu? Han kom til oss da vi å på bunn og prøvde å redde klubben. Det klarte han ikke og da trakk han seg. Streit nok spør du meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. Juli 2007 Del Skrevet 26. Juli 2007 Mener å huske at du har fablet om "Aalbu=nedrykk" Men det er bedre å hetse Myhre, alltid fint å sparke de som ligger nede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå