Øyvind 2 035 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 hvis veigar først skyter da, han skyter jo aldri! Veigar er vel på topp fem når det gjelder antall avslutninger i Tippeligaen. Det er også Alan og Daniel og Stabæk har klart flest avslutninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Smurfene fra vest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Albert har sikkert oversikt over dette. Men generelt er det litt symtomatisk for oss at vi ofte avgir poeng mot dårlige lag som vi åpenbart bør slå. Den påstanden gjelder ikke i år! Dersom vi skal følge Slums forslag og bare analysere denne påstanden mot årets tabell, ser det umiddelbart ut som påstanden om at vi er dårlig mot dårlige lag ikke stemmer. Vi har kun tapt for ett lag - to ganger til og med - og det er det eneste laget som ligger over oss på tabellen. Dersom vi glemmer Brann, kan vi dele lagene bak oss i tre grupper. Bånnlagene: Vålerenga, Start, Sandefjord, og Odd Mot dem har vi tatt seks poeng (1-3-0) og har en målforskjell på 4-3 Mellomlagene: Strømsgodset, Fredrikstad, Tromsø og Aalesund Her har vi full pott - tolv poeng (4-0-0) og 10-4 De litt bedre: Lillestrøm, Viking, Rosenborg og Lyn Her har vi 10 (3-1-0) og vi har 8-5 i målforskjell. Vi har faktisk tatt klart minst poeng mot de fire dårligste lagene. Trøsten får være at Vålerenga topper gruppen over de dårligste lagene - for gruppen over er den vi har vært klart best mot. Det har antakelig også noe med spillestil å gjøre; de dårligste lagene (+Brann) vet at de ikke klarer å slå oss på eget spill, og legger seg dermed bak på banen og satser på kontringer. Lag som Strømsgodset, Tromsø og Fredrikstad gikk nok til denne sesongen (og den første kampen) med ambisjonen om å klare å slå Stabæk. Vi skal nok ikke se bort fra at de endrer taktikk i returoppgjøret. Uansett Vålerengas problemer er det ingen tvil om at vi må gå svært skjerpet til kampen på søndag. Skal vi vinne må gutta være villige til å ofre blod, tårer og svette. Nå skal jeg prøve å være litt pirkete her, men dette er jo tabellen slik den ser ut pr. idag, og ikke slik det nødvendigvis vil være ved sesongslutt. Kan endre seg en del til da. Skal vi ta for oss dette på det nuværende tidspunkt synes jeg det er mer korrekt å bruke tabellen halvveis hvor alle har møtt hverandre en gang, eller faktisk å ta for oss tabellposisjonen til motstaderen på det tidspunktet Stabæk møtte dem. Ved det første alternativet vil vi bytte Aalesund og Start. Da blir det endret til 2-2-0 7-3 mot bunnlagene, og 3-1-0 7-4 mot mellomlagene. Tar vi for oss tabellplassering da Stabæk møtte dem får vi følgende 2-1-0 6-2 mot bunnlagene, 4-0-0 9-5 mot mellomlagene, og 2-3-0 7-5 mot topplagene. Kan jo da nevne at Start og Sandefjord var "topplag" da Stabæk møtte dem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 jekk ned pappaguttene fra snylterkommunen Snylterkommune må jo være ganske bak mål.. Mesteparten av skattepengene fra Bærum går jo nettopp ut av kommunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 28. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2007 (endret) jekk ned pappaguttene fra snylterkommunen Snylterkommune må jo være ganske bak mål.. Mesteparten av skattepengene fra Bærum går jo nettopp ut av kommunen. Skattepengene fra Bærum utbetales nesten utelukkende på Vålengasjappa/Sotahjørnet/Plata. Bill.mrk. trygd. Men nå skal de ekte snylterne sendes ned i Adecco. (haha) Endret 28. Juli 2007 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Der spilte lsk 1-1 mot Odd, slår vi enga har vi en luke på 5 poeng til Lillestrøm. Og om Viking også roter, så kan det være at vi + Brann stikker ifra.. Om ikke brann taper da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Nå skal jeg prøve å være litt pirkete her, men dette er jo tabellen slik den ser ut pr. idag, og ikke slik det nødvendigvis vil være ved sesongslutt. Kan endre seg en del til da. Skal vi ta for oss dette på det nuværende tidspunkt synes jeg det er mer korrekt å bruke tabellen halvveis hvor alle har møtt hverandre en gang, eller faktisk å ta for oss tabellposisjonen til motstaderen på det tidspunktet Stabæk møtte dem. Ved det første alternativet vil vi bytte Aalesund og Start. Da blir det endret til 2-2-0 7-3 mot bunnlagene, og 3-1-0 7-4 mot mellomlagene. Tar vi for oss tabellplassering da Stabæk møtte dem får vi følgende 2-1-0 6-2 mot bunnlagene, 4-0-0 9-5 mot mellomlagene, og 2-3-0 7-5 mot topplagene. Kan jo da nevne at Start og Sandefjord var "topplag" da Stabæk møtte dem Dette hadde vært koselig å være uten tap..., forøvrig er jeg enig i din måte å se det på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 En engenspiller hadde på seg Stabækdrakt på treningen i dag. Han ble pepret med skudd, nå skal vel ikke engen forvente å se så mange stabæk spillere i målet i morra annet enn Jon. Burde vel kanskje trent med drakta til Jon da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Småen (5år) kom med det spenstigste tipset for morgendagens kamp. Han tippet 10-2 til Stabæk DET hadde gitt underholdningsverdi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Småen (5år) kom med det spenstigste tipset for morgendagens kamp. Han tippet 10-2 til Stabæk DET hadde gitt underholdningsverdi! Er'n helt idd'iot elle' ? Hvem faen skal score 2 mål for enga lissom?? Bra fyr!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 En engenspiller hadde på seg Stabækdrakt på treningen i dag. Han ble pepret med skudd, nå skal vel ikke engen forvente å se så mange stabæk spillere i målet i morra annet enn Jon. Burde vel kanskje trent med drakta til Jon da. Hvor så du dette om jeg tør spørre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Dette hadde vært koselig å være uten tap..., forøvrig er jeg enig i din måte å se det på Det var som hos Albert ikke inkludert kampene mot Brann. Og resultatene gikk vår vei i dag også. Ser farlig bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 28. Juli 2007 Del Skrevet 28. Juli 2007 Irriterende, for noen dager siden var jeg bombesikker på seier imorgen. Nå er det helt motsatt. Vif ser utrolig tente ut etter at Myhre kastet håndkleet. Våre gutter må bare plukke opp hansken og blø for drakta de også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 28. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 28. Juli 2007 (endret) http://www.vif-fotball.no/article1251906.ece Aabrekk med planen klar for å stoppe Stabæk: - De er flinke når de har ballen, og kommer rett fram i lengderetningen hele tiden. Det skal vi hindra de i å gjøre. Ehh, vil vel heller si at evnen vår til å variere, til å ikke kun løpe rett frem er noe av styrken til angrepsspillet vårt. Om Alanzhino spiller er en ting forbudt, og det er å slippe han forbi i en mot en situasjoner. jeg er redd en eller to Enga-spillere kan komme til å begå lov-brudd i mrg.. - Samtidig har midtforsvaret i oppdrag å sørge for at Daniel Nannskog og Veigar Pall Gunnarson ikke får plass til å gjøre noen ting. Genialt! -hvorfor har ingen tenkt på dette før! Er fortsatt vanvittig nervøs før matchen i mrg, men må si det hjalp litt å lese dette. Ser ikke ut som Aabrekk er i ferd med å finne opp kruttet ihvertfall.... ...Same shit new wrapping.. Endret 28. Juli 2007 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 En engenspiller hadde på seg Stabækdrakt på treningen i dag. Han ble pepret med skudd, nå skal vel ikke engen forvente å se så mange stabæk spillere i målet i morra annet enn Jon. Burde vel kanskje trent med drakta til Jon da. Hvor så du dette om jeg tør spørre? Var vel på TV2 sporten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Shit. Fyllesjuk ass.. Første ølen kommer til å bli en tøff opplevelse etterpå. Men jeg har troen!! 3-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Stabæk sanger går for fullt på anlegget, og gleder meg voldsomt! Håper bare jeg slipper å stå i kø på E18 med bærumsfolk som skal hjem fra hytta siste dag i fellesferien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Bohinen om matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 - Nå skal vi levere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 29. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2007 (endret) For sent å foreslå sangtekster? Vi er stabæk sterke og store og i kveld skal vi heve vår røst, og rope at dette ikke er sosialkontoret, så enga får dra tomhendte øst. edit: skriveleif Endret 29. Juli 2007 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 - Nå skal vi levere Begynner å få en dårlig følelse i magen nå.. Typisk at Fellah får gjennombruddet sitt i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 29. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2007 (endret) Personlig har jeg hatt en dårlig følelse for denne kampen helt siden jeg kom over Brannkampen. Satser på at det er bedre å være pessimist som tar feil enn en optimist som tar feil. Edit: Skrev orginalt "...bedre å være pessimist som tar feil enn omvendt." Normal logikk ville tilsi at det motsatte må være en optimist som har rett. Det ødela igrunnen poenget mitt. Endret 29. Juli 2007 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Personlig har jeg hatt en dårlig følelse for denne kampen helt siden jeg kom over Brannkampen. Satser på at det er bedre å være pessimist som tar feil enn en optimist som tar feil. Edit: Skrev orginalt "...bedre å være pessimist som tar feil enn omvendt." Normal logikk ville tilsi at det motsatte må være en optimist som har rett. Det ødela igrunnen poenget mitt. Jeg for min del satser på at det er bedre å være optimist og få rett. Har troen på seier jeg. Fordi vi er best. Rett og slett noen hakk bedre enn VIF. Det eneste jeg frykter er hvis Johnsen spiller en deffensiv midtbanerolle alla Martin gjorde sist. Klarer han å ta ut Veigar kan det låse seg. Spiller Holm i denne rollen føler jeg meg trygg på seier. Mener han er langt unna å ta ut en bevegelig Veigar. Alltid Uansett, dette skal hjemmeseier på riksdekkende TV!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Noe helt annet.. åssen er været der inne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Jeg er enig med at vi bør være opptil flere hakk bedre enn Enga, men har opplevd litt for mange ganger at Stabæk snubler mot antatt dårligere motstand og spesielt når ting tyder på å å gå vår vei. Noe helt annet.. åssen er været der inne? Letter overskyet, men varmt og fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Letter overskyet, men varmt og fint. Flott! Skal prøve å unngå å dra med det tunge regnværet som har vært siste halvtimen/timen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Gleder meg som en unge! Hadde vært morro å få slått vif i dag for å vise hvem som er best i Oslo & Akershus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 For sent å foreslå sangtekster? Vi er stabæk sterke og store og i kveld skal vi heve vår røst, og rope at dette ikke er sosialkontoret, så enga får dra tomhendte øst. edit: skriveleif konge den hadde vært fett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. Juli 2007 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2007 (endret) Jeg er enig med at vi bør være opptil flere hakk bedre enn Enga, men har opplevd litt for mange ganger at Stabæk snubler mot antatt dårligere motstand og spesielt når ting tyder på å å gå vår vei. Noe helt annet.. åssen er været der inne? Letter overskyet, men varmt og fint. Nå regner det på Bekkestua... satser på at det bare var en kort skur for å gi banen den rette stussen! Endret 29. Juli 2007 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 29. Juli 2007 Del Skrevet 29. Juli 2007 Flere Engen "supportere" i slagsmål Mjøndalen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154214 Får håpe de blir arrestert der og ikke kommer seg til Nadderud - eller i det minste at de har slått fra seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå