Morten 22 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 Leser vurderinga og ser at Mikkel får fem og en meget bra første omgang. Har han i det hele tatt sett kampen ? Mikkel var desidert den dårligste spillern sammen med Tom i går noe man også ser i de fleste aviser. De fleste som kan litt om fotball ser at Mikkel og Tom ikke kan spille på kanten de har ikke det tempoet som trengs og er i de er feilplassert meste parten av kampen. Hvor mange ganger har vi ikke hørt at forsvaret lekker som en sil ? er det ingen som skjønner at flankene er borte og i de fleste tillfeller er de i unnertall når motstandern kontrer? Det som skuffa meg mest i går var at Gaute ikke foretok noe bytte før det var 25 min igjen. Vi har nok av ungutter som vil vise at de er gode nok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 Jeg stusset også litt på den vurderingen. Jeg sytes Mikkel startet veldig bra i går. De første 20 minuttene var han direktet god. Men de neste 70 var ikke bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 25. August 2003 Del Skrevet 25. August 2003 Mikkel brukes feil! Han er best sentralt, ok på høyre, men ræva på venstre....... Hvilket forteller meg at Samir må være enda dårligere..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg