Markus 5 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 er det bare meg eller er det flere som syntes at det burde ha svirret flere rykter om nye spillere... 4 dager igjen til overgangs markedet stenger og kun et konkret navn er nevnt. En semi-spennende islandsk ypling. Hva skjer a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Hva er poenget med rykter av alle mulige slag for kun å bli enda mere frustrert når man oppdager at det overhode ikke er noe hold i ryktene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Hva er poenget med rykter av alle mulige slag for kun å bli enda mere frustrert når man oppdager at det overhode ikke er noe hold i ryktene? vi heier på stabæk, ligger det ikke i sakens natur å bli frustrert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Ordet paa gata er at Carew er paa vei.. Men ikke si det til noen... Har ogsaa hørt at rekdal er keen paa flytte til andre siden av akerselven... Saann... der har du noen rykter... Erik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Ordet paa gata er at Carew er paa vei.. Men ikke si det til noen... Fy faen så kult keru til stabæk, det må vi holde hemmelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Det aller siste er at Teitur er ferdig i Lyn. Så snart fallskjermen er på plass kommer han til å skrive under for Stabæk. Gaute Larsen blir "forfremmet" til assisterende hovedtrener. Med på kjøpet får dere Helgi og hans lønnskostander på 1.750.000 pr år. Lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Jeg tror 5. plassen er innen rekkevidde med det manskap vi har i dag. Det er i grunn veldig greit å vente med å kjøpe enn å ende opp med et hastekjøp for å rekke overgansvinduet. Jeg husker selv en gang jeg endte opp med en 6-pack med lettøl i stedenfor pils fordi jeg prøvde å rekke KRF's tider for pils-salg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Jeg tror 5. plassen er innen rekkevidde med det manskap vi har i dag. Det er i grunn veldig greit å vente med å kjøpe enn å ende opp med et hastekjøp for å rekke overgansvinduet. Jeg husker selv en gang jeg endte opp med en 6-pack med lettøl i stedenfor pils fordi jeg prøvde å rekke KRF's tider for pils-salg. En metafor selv min naa gamle norsklaerer villevaert stolt av.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Hepp, Det kan også være stille før stormen........ I går ble det rapportert at man skulle ta en beslutning i dag om Veigar Pàll Gunnarson.... Men som sagt over hvem har vel ikke angret på at man slo til på et tilbud rett før stengetid..... :twisted: Jeg håper vi finner en løsning hvor vi kan få leid en angrepsspiller eller to ut sesongen med opsjon på kjøp. Før neste sesong kunne jeg godt tenkt meg en forsterkning på sentral midtbane, samt kanskje en spiller som kan spille venstre back.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Leser i budstikka at overgangspapirene må være inne innen i morgen... Haste, haste, haste... Enig om 5 plassen, ta det med ro og la ting bare gå som det går i år, med eller uten spisser!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Stabæk har faktisk en heltidsansatt "talentspeider" som alltid skal ha 4 navn på blokka på alle plasser. Men 2 år uten penger har kanskje gjort at de gamle navnene ikke var så aktuelle lenger? Jeg synes det virker usannsynlig talentløst når det eneste de har greid etter at emisjonen var på plass er å signe Finsi for 3 nye år. Finsi har med 4 i snitt en 134. plass på VG-børsen, dvs. i teorien er det 12 hele fotballag i eliteserien (med 14 lag..) der samtlige spillere er bedre. Stabæk har for øvrig 9 spillere som har bedre børssnitt - til og med Mikkel som aldri får spille på plasser han trives. Hvis dette er nivået vi skal samle spillere på er det like greit at de ikke kjøper nye spillere. I det hele tatt virker dette helt ufattelig i et marked som vrimler av spillere som må selges. Kanskje jeg er *litt* negativ? Men jeg er livredd for at våre beste forsvinner om det ikke skjer noe mer fornuftig - veldig snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Hørte rykter om at martin skal til Wolves............... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Ikke skrem hjerteinfarkt på folk for faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 martin til wolves? sånt spøker man bare ikke med...hvor, if anywhere, hørte du det? :? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Savna dere ikke rykter ? det var selvfølgelig bare tull men dewt er enda noen dager igjen til overgangsmarkedet stenger. Beklager hvis du tok det seriøst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 just making sure...rarere ting har skjedd før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Mener å huske Stabæk var inntrisert i Daniel B i fjor etter cup kampen. Hvorfor i alverden harhan ikke blitt kjøpt enda, mannen er jo kjappere en Finstad og så har han teknikk i tillegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Hadde`n ikke spilt nå skulle jeg ha trodd deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Mener å huske Stabæk var inntrisert i Daniel B i fjor etter cup kampen.Hvorfor i alverden harhan ikke blitt kjøpt enda, mannen er jo kjappere en Finstad og så har han teknikk i tillegg. Jeg er for øyeblikket gratis, og spiller gjerne uten lønn for Stabæk:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Daniel Braaten!? Er det deg!!!!! Takk Allah, vår ørkenvandring er over!!! Du får kontrakt på flekken, bare ring stabækkontoret.... Sukk...wish it was so... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 27. August 2003 Del Skrevet 27. August 2003 Må nok skuffe deg der Pedro.. Syns Knut Tørum spillte en bra match idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 Hadzihmemedovic fra Lyn scorer 6 mål på en kamp. Ryktene sier at Stabæk lenge var på hugget etter spilleren, men valgte å droppe han for å spare blekk i match programene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 28. August 2003 Del Skrevet 28. August 2003 vi er verdensmestere etter å snuse på de riktige talentene, for så å vente akkurat lenge nok til at mange andre klubber blir interesserte og de blir priset ut av vårt marked...vi blir sittende med kuk i hand å se på at andre får....again and again... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg