PerS 940 Del Skrevet 14. August 2007 Del Skrevet 14. August 2007 Ny stadion - ny veibeskrivelse. Etter å ha tatt av E-18 til høyre, ta første vei til høyre (skiltet mot Haukerød, mener jeg) - da ender du i Raveien. Ta til venstre i Raveien og kjør rett frem i ca. 3-4 minutter til du ser et skilt mot Pindsle (til venstre). Da er du inne på et stort industriområde med masse parkeringsmuligheter - og kan gå til stadion på 1 minutt. Eller så kan du ta bussen og glemme hele veibeskrivelsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 14. August 2007 Del Skrevet 14. August 2007 Gudene vet hvorfor denne havnet under Musikk - kan noen flytte den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. August 2007 Del Skrevet 14. August 2007 Og enda en gang skal vi møte sisteplassen på tabellen... Lover slettes ikke bra dette her. Sandefjord er vel ubeseiret på sin nye stadion, så vi får håpe vi kan bli det første laget som tar seiern der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 14. August 2007 Del Skrevet 14. August 2007 Og enda en gang skal vi møte sisteplassen på tabellen... Lover slettes ikke bra dette her. Sandefjord er vel ubeseiret på sin nye stadion, så vi får håpe vi kan bli det første laget som tar seiern der. Frykter en ny kamp til helvete.. Finner vi ikke flyten snart, frykter jeg at vi daler nedover på tabellen.. Alle kompiser av meg, som ikke er Stabæk fans vel å merke sier: "Stabæk får høst sprekk og ender opp som start i år" ahh.. kan vi ikke bare bevise det motsatte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. August 2007 (endret) Del Skrevet 15. August 2007 (endret) Noen som vet om det er langt fra Torp til stadion? Edit: 13,1 km om noen flere lurer. Endret 15. August 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mars 0 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Velkommen til vår nye stadion. Vi gleder oss til kamp, Stabæk er et lag vi har sans for. Dere spiller den fineste fotballen i serien, og det er usedvanlig hyggelig å besøke dere på Nadderud. Alle vakter, funksjonærer og kioskpersonell har alltid et smil og en trivelig kommentar. Får håpe dere får samme inntrykket på vår nye Komplett.no Arena. Jeg håper dere følger de "store gutta" Brann, Lillestrøm og Viking helt inn og tar seriegullet. Akkurat i denne kampen trenger vi alle tre poengene sårt, og jeg er redd dere må la de bli igjen i Sandefjord. Vi har av en eller annen grunn hatt et godt tak på Stabæk i det siste. Men resten kan dere gjerne vinne . Vi sees til kamp 27.august. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 16. August 2007 Del Skrevet 16. August 2007 Klar over at det er en bortekamp før denne, men det er uansett bare 1,5 uke igjen. Hvordan blir oppslutningen på en slik mandagskamp? Håper på bra oppmøte og trøkk! Blir nok igjen på jobben for så å stikke bort til stadion. 5 min kjøring Når dukker folket opp i Sandefjord? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mars 0 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 På siste hjemmekamp, mot Viking, kom det ca 7.300. Hvis dere stiller noen fler enn vikingfansen siden det er ganske kort vei hit, samt at dere sloss om seriegull, kan vi tro på 7.500 - 8.000 kanskje? Sandefjordingen møter ikke opp på kamp før han må! Men sist var det trøbbel med billettmaskinen, slik at noen ikke kom inn før 10-15 minutter var spilt. Møter du opp 1 time før bør du være sikret. Hva gjelder stemningen er den faktisk nesten sydlandsk, hvertfall til Sandefjord å være. Man sitter veldig tett opp til banen samme hvilken tribune man velger, og langsidetribunene er Norges bratteste, slik at arenaen fremstår veldig intim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 På siste hjemmekamp, mot Viking, kom det ca 7.300. Hvis dere stiller noen fler enn vikingfansen siden det er ganske kort vei hit, samt at dere sloss om seriegull, kan vi tro på 7.500 - 8.000 kanskje?Sandefjordingen møter ikke opp på kamp før han må! Men sist var det trøbbel med billettmaskinen, slik at noen ikke kom inn før 10-15 minutter var spilt. Møter du opp 1 time før bør du være sikret. Hva gjelder stemningen er den faktisk nesten sydlandsk, hvertfall til Sandefjord å være. Man sitter veldig tett opp til banen samme hvilken tribune man velger, og langsidetribunene er Norges bratteste, slik at arenaen fremstår veldig intim. Må jeg få minne om at kampen spilles en mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Jeg drar ihvertfall rett etter jobb, skal ha med meg denne kampen Før eller siden må vi jo komme tilbake på vinnersporet, samt vinne i Sandefjord, så hvorfor ikke akkurat denne mandagen?? Tipper vi vinner 3-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Det blir satt opp busser som går 16.30 fra Bekkestua, det er bare å begynne å melde seg på! Ring 46488600 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 Jævla mandagskamp! Hvordan skal vi som bor et stykke unna klare å kombinere det med jobb og skole? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 17. August 2007 Del Skrevet 17. August 2007 skulk og egenmelding! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 18. August 2007 Del Skrevet 18. August 2007 Her oppe på Gjøvik føres ikke fravær, men når du trår over streken kommer MajBritt Andersen og synger viser for deg midt på natten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. August 2007 Del Skrevet 18. August 2007 Tok en dagstur innom hytta i Sandefjord og måtte jo ta en liten omvei innom http://www.komplett.no.arena. Her følger en videre veibeskrivelse, samt noen bilder(som alle er klikkbare). Bortesupportere vises til port 10 i blikkgjerdet rundt stadion, som i dag stod åpen. Billetter kjøpes i en av de to halve septiktankene på samme hjørne: Tribunen vi skal stå på ser slik ut: Fra en litt bedre vinkel: I bunn og grunn er det en veldig fin stadion, men det er enkelte småtterier å sette fingern på. Det virker som om enkelte ting bare er tatt på sparket, og at det ikke er tenkt helt igjennom. Eksempler: Enkelte steder er det fortsatt en byggeplass, og gamle og råtne reklameskilt, som sikkert er henta fra Storstadion, er lite sjarmerende. Blåhvalene har sitteplasser og legg merke til "klokketårnet". (klikk på bildet for å forstørre) På øverste rad på nederste seksjon er det noen hull, hvor det mangler et sete pga betongkontstruksjon. Pappa klarte å kjøpe billett til et ikke-eksisterende sete før åpningskampen, og etter mye frem og tilbake ble han tilbudt en hvit camping-stol. Rekkverkene er nok blant det siste som ble montert, legg merke til plasten. Metalltrappene er faktisk ikke festet i betongen, men står løst. Ville ikke stolt helt på det om det oppstår en massevelt nedover trappene. Skal ikke disse no mer, stadionen er egentlig veldig fin og intim. Gleder meg! Håper dog, og regner med, at Fornebu Arena er litt mer gjennontenkt før åpningskampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. August 2007 Del Skrevet 19. August 2007 Ser ut som hele stadion er kjøpt på Lidl, stygt og dårlig. Vel vel, det blir jo et hakk i beltet over arenaer man har sett de Blaa på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Er det bare meg, eller er det ikke på høy tid at IA stepper inn for Mike i midtforsvaret? Jeg synes Mike har vært forferdelig i duellspillet i det seneste, samtidig som han, som den eneste bak der, pumper opp upresise oppspill altfor ofte. Jeg vet ikke om det er meningen at han skal slå langt, men det kan virke som Mike ofte får dårlige tid enn feks Pontus, og at han dermed tvinger seg selv til å slå ballen langt mot bakrom. Er det ikke fornuftig at Pontus skal være den som kvitter seg med ballen bakfra, eller at ballen går ut mot back? Synes Mike ofte er litt feig med å bruke Morten. I tillegg trenger vi generelt mer luft - og duellstyrke på dødballer, og det er jo Inge den fremste eksponenten for. Vi har da også vitterlig sluppet inn mye mer mål etter at Mike kom inn (og da Pontus var ute), enn hva vi gjorde med Morten og Pontus som stoppere? Endret 20. August 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Er det bare meg, eller er det ikke på høy tid at IA stepper inn for Mike i midtforsvaret? Jeg synes Mike har vært forferdelig i duellspillet i det seneste, samtidig som han, som den eneste bak der, pumper opp upresise oppspill altfor ofte. Jeg vet ikke om det er meningen at han skal slå langt, men det kan virke som Mike ofte får dårlige tid enn feks Pontus, og at han dermed tvinger seg selv til å slå ballen langt mot bakrom. Er det ikke fornuftig at Pontus skal være den som kvitter seg med ballen bakfra, eller at ballen går ut mot back? Synes Mike ofte er litt feig med å bruke Morten. I tillegg trenger vi generelt mer luft - og duellstyrke på dødballer, og det er jo Inge den fremste eksponenten for. Vi har da også vitterlig sluppet inn mye mer mål etter at Mike kom inn (og da Pontus var ute), enn hva vi gjorde med Morten og Pontus som stoppere? Tror Jönsson har ganske bra kontroll på hvem som er i best form av IA og Mike... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 20. August 2007 Del Skrevet 20. August 2007 Er det bare meg, eller er det ikke på høy tid at IA stepper inn for Mike i midtforsvaret? Jeg synes Mike har vært forferdelig i duellspillet i det seneste, samtidig som han, som den eneste bak der, pumper opp upresise oppspill altfor ofte. Jeg vet ikke om det er meningen at han skal slå langt, men det kan virke som Mike ofte får dårlige tid enn feks Pontus, og at han dermed tvinger seg selv til å slå ballen langt mot bakrom. Er det ikke fornuftig at Pontus skal være den som kvitter seg med ballen bakfra, eller at ballen går ut mot back? Synes Mike ofte er litt feig med å bruke Morten. I tillegg trenger vi generelt mer luft - og duellstyrke på dødballer, og det er jo Inge den fremste eksponenten for. Vi har da også vitterlig sluppet inn mye mer mål etter at Mike kom inn (og da Pontus var ute), enn hva vi gjorde med Morten og Pontus som stoppere? Har savnet IA's duellstyrke i flere kamper nå. Hvis han er 100% frisk er tiden absolutt moden for at han inntar første 11'eren mot SF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Del Skrevet 20. August 2007 (endret) Tror Jönsson har ganske bra kontroll på hvem som er i best form av IA og Mike... Hvordan ligger det egentlig an med IA? Fortsatt ikke friskmeldt? Og Alan måtte ut i går pga gammel skade han sliter med? EDIT: Så nær alle diskusjoner om fotball kan jo egentlig avsluttes på den måten. Trenger vi forsterkninger? -"jeg tror Schelvan/Bohinen/Jønsson har bra kontroll på det", etc. Det blir vel litt i overkant teknokratisk for min smak. Man må få stille spørsmål og ha sin mening uten å bli møtt med "dette vet andre bedre enn deg, lille gutt"-svar. Joda, ekspertene og fagfolk har oftest rett. men ufeilbarlige er de ikke. Noen som stusser over at 38 år gamle Ronny Johnsen blir tatt ut til en treningskamp for landslaget, eller skal man bare avfinne oss med at dette kan Åge Hareide best? De fleste (alle) jeg har hørt kommentere det uttaket mener at Åge burde ta ut spillere med en framtid på landslaget til treningskampene, og ikke en som bare har fortid. Men ingen av dem er jo fotballtrenere, så da er det vel bare å holde kjeft og godta at Åge har rett, alltid, uansett, for han er en merittert topptrener. CV er for jobbintervjuer, ikke argumentasjon. Endret 20. August 2007 av BlaaBlaaBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 21. August 2007 Del Skrevet 21. August 2007 Poenget med hodestyrke er viktig, mot Godset fikk vi i perioder problemer med Kovac og andre høye drammensere. Forøvrig så skulle jeg gjerne sett samme lagoppstilling som "vanlig". Jon Bjørnar, Mike, Pontus, Stenvoll Keller, Henning, Somen, Alan Veigar og Danne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 21. August 2007 Del Skrevet 21. August 2007 Men vi har vel ingen sjangs til å utfordre Sandefjord på hodestyrke med de to tårnene de har som stopperpar? veldig vanskelig å slå digre midtstoppere i luften. Det blir viktig å hindre Sandefjord i å score på dødball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 I tillegg til den gode gamle turtelefonen har vi laget et påmeldingsskjema for våre borteturer. Bruk det flittig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Hvordan ligger det egentlig an med IA? Fortsatt ikke friskmeldt? Og Alan måtte ut i går pga gammel skade han sliter med? Alan ser ut til å rekke sandefjord-kampen. Alle andre er friskmeldt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 22. August 2007 Del Skrevet 22. August 2007 Lukter et deby-innhopp på Espen Olsen i og med at Daniel er halvskadet... Gjør ikke meg noe om han viser seg frem de siste 20 20 når vi allerede leder 3-0:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 23. August 2007 Del Skrevet 23. August 2007 Må vi kjøpe biletter til kampen på forhånd? eller kan vi vente med det til vi kommer frem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. August 2007 Del Skrevet 23. August 2007 Må vi kjøpe biletter til kampen på forhånd? eller kan vi vente med det til vi kommer frem? komplett.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. August 2007 Del Skrevet 23. August 2007 Det kommer billetter for salg i Stabækbutikken i morgen. Billetter kan også kjøpes på stadion. (Egen billett"bod") utefor vår inngang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Hvordan ligger det egentlig an med IA? Fortsatt ikke friskmeldt? Og Alan måtte ut i går pga gammel skade han sliter med? Alan ser ut til å rekke sandefjord-kampen. Alle andre er friskmeldt... Alan er helt sikkert klar, og alle andre er friske og raske! Godt å høre, det har jo blitt stilt spørsmålstegn ved Alan tidligere i uka, også etter at Budstikka hadde friskmeldt ham. Bjørnar er flink på kant han også, men mangler unektelig litt på Alan. Tipper de får spille litt hver mot Sandefjord hvis det ikke blir skader på andre spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Det kommer billetter for salg i Stabækbutikken i morgen. Billetter kan også kjøpes på stadion. (Egen billett"bod") utefor vår inngang. Billettene kommer ikke til StabækButikken før på mandag...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå