Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om et spisested som viser kampen i dag i området Bekkestua, Sandvika eller Oslo?

Onkel Blaa? Mat får man jo tak i over alt..

Jo, for min del spiller det ingen trille, men når en kompis arrangerer avskjedsmiddag fordi han drar til England for å studere på onsdag var det ønskelig med litt bedre mat enn en hamburger på macern også pils på onkel Blaa. Heldigvis løste det seg ved å forskyve spisetiden til 17.30 istede for 19.00 :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom vi skal tro mediene, skyldes vår midlertidige formsvikt at Alan har vært ute med liten strekkskade i låret etter sommerferien, og at Somen har slitt med et virus. Dersom dette stemmer, og at de derfor har hatt et stykke frem til toppformen, burde det bety et bedre Stabæklag nå i kveld enn vi har sett så langt i høst. Har godfølelsen nå, og tror vi vinner 3-1. Nanne, Veigar og Somen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ser kampen å kan gi beskjed på hva pokkern som skjer?

2-1 målet skulle ha vært avblåst for offside. SF får billig frispark fra spiss vinkel. SF-spiller står foran Jon, og ballen går i mål via tunell på Jon. Men SF-spilleren var i klar offsidepossisjon. SVAKT av ass.dommer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ser kampen å kan gi beskjed på hva pokkern som skjer?

Det siste målet skulle vært annulert for offside...

Ikke noe TV Zebra i Alfaz?

Det pokkerns systemet her er en vits, kanalene forsvinner hele tiden eller er uten signal... funker iallefall ikke her i det hele tatt. Så sinnsykt irriterende

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor klarer ikke Stabæk å beholde en tidlig ledelse. Synes de klapper sammen hver gang. Skjer i dag, skjedde i cupen mot godset og om jeg ikke husker helt feil skjedde det mot Start også. Meget mulig jeg husker feil på den siste, men det er i alle fall ikke lenge siden jeg så det sist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-1 målet skulle ha vært avblåst for offside. SF får billig frispark fra spiss vinkel. SF-spiller står foran Jon, og ballen går i mål via tunell på Jon. Men SF-spilleren var i klar offsidepossisjon. SVAKT av ass.dommer

Svakt av ass.dommer?? Det der er talentløst ræva av ROY HELGE OLSEN. Han står jo på 16meteren og ser på!

Hvorfor er det alltid, ALLTID, knyttet tragedie til denne dommeren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alltid vært av den oppfatningen at det ikke er så ille å ligge under med et mål til pause. Stabæk må nå fokusere på å angripe og jage mål, mens det for Sandefjordspillerene raskt blir om å gjøre å holde på ledelsen. Dersom Stabæk klarer å utligne, vil gutta være på offensiven, mens det kan være vanskelig for SF å omstille seg til å bli offensiv igjen.

Vi får tro på 2-3 :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fett om dommeren hadde annulert målet i pausen.

Liten sjanse for det, gitt.

Jon fulgte dommerne inn i garderoben og forsøkte å forklare hva som skjedde, men linjedommeren bare rista på hodet... det samme gjør jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sandefjord - Stabæk 27. august
  • Opprett ny...