Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som vet om et spisested som viser kampen i dag i området Bekkestua, Sandvika eller Oslo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som vet om et spisested som viser kampen i dag i området Bekkestua, Sandvika eller Oslo? Onkel Blaa? Mat får man jo tak i over alt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som vet om et spisested som viser kampen i dag i området Bekkestua, Sandvika eller Oslo? Onkel Blaa? Mat får man jo tak i over alt.. Jo, for min del spiller det ingen trille, men når en kompis arrangerer avskjedsmiddag fordi han drar til England for å studere på onsdag var det ønskelig med litt bedre mat enn en hamburger på macern også pils på onkel Blaa. Heldigvis løste det seg ved å forskyve spisetiden til 17.30 istede for 19.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Jeg får desverre ikke sett kampen grunnet trening.. Syng Blåhvalene i senk folkens!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Dersom vi skal tro mediene, skyldes vår midlertidige formsvikt at Alan har vært ute med liten strekkskade i låret etter sommerferien, og at Somen har slitt med et virus. Dersom dette stemmer, og at de derfor har hatt et stykke frem til toppformen, burde det bety et bedre Stabæklag nå i kveld enn vi har sett så langt i høst. Har godfølelsen nå, og tror vi vinner 3-1. Nanne, Veigar og Somen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 27. August 2007 (endret) Del Skrevet 27. August 2007 (endret) Det var deilig, Forza Stabæk!!! Endret 27. August 2007 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 det er faen ikke mulig at MMS slipper den gjennom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 i helvete da. Det går faen ikke an Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 HÆLVETE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Er det faen meg mulig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som ser kampen å kan gi beskjed på hva pokkern som skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hælvetes dommer! Står jo flere meter offside, PÅ mållinja! Talentløst! Selv om ballen går rett i mål så er han jo definitivt involvert i spillet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. August 2007 (endret) Del Skrevet 27. August 2007 (endret) I tillegg var det jo offside. Ikke var det frispark heller Sorry litt seint ute Endret 27. August 2007 av Latmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som ser kampen å kan gi beskjed på hva pokkern som skjer? Det siste målet skulle vært annulert for offside... Ikke noe TV Zebra i Alfaz? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som ser kampen å kan gi beskjed på hva pokkern som skjer? 2-1 målet skulle ha vært avblåst for offside. SF får billig frispark fra spiss vinkel. SF-spiller står foran Jon, og ballen går i mål via tunell på Jon. Men SF-spilleren var i klar offsidepossisjon. SVAKT av ass.dommer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Og nå er vi litt på hæla....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Noen som ser kampen å kan gi beskjed på hva pokkern som skjer? Det siste målet skulle vært annulert for offside... Ikke noe TV Zebra i Alfaz? Det pokkerns systemet her er en vits, kanalene forsvinner hele tiden eller er uten signal... funker iallefall ikke her i det hele tatt. Så sinnsykt irriterende Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Og nå er vi litt på hæla....... Litt var vel ikke ordet jeg lette etter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Og nå er vi litt på hæla....... tror jeg får ta meg en tur nedover til deg neste gang det er snakk om Zebra :S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Og nå er vi litt på hæla....... Litt var vel ikke ordet jeg lette etter Prøvde meg med en positiv aproach, jeg da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Og nå er vi litt på hæla....... tror jeg får ta meg en tur nedover til deg neste gang det er snakk om Zebra :S Du er hjertlig velkommen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hadde vært fett om dommeren hadde annulert målet i pausen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hvorfor klarer ikke Stabæk å beholde en tidlig ledelse. Synes de klapper sammen hver gang. Skjer i dag, skjedde i cupen mot godset og om jeg ikke husker helt feil skjedde det mot Start også. Meget mulig jeg husker feil på den siste, men det er i alle fall ikke lenge siden jeg så det sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Uansett dommerfeil er det pinlig dårlig forsvarsspill! Jeg tror vi trenger duellstyrken til IA.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 är ju lika bra att lägga ner tippeligan tills dom får in riktiga domare. fattar inte heller att alla idiotdomslut ska drabba stabaek. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 2-1 målet skulle ha vært avblåst for offside. SF får billig frispark fra spiss vinkel. SF-spiller står foran Jon, og ballen går i mål via tunell på Jon. Men SF-spilleren var i klar offsidepossisjon. SVAKT av ass.dommer Svakt av ass.dommer?? Det der er talentløst ræva av ROY HELGE OLSEN. Han står jo på 16meteren og ser på! Hvorfor er det alltid, ALLTID, knyttet tragedie til denne dommeren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Har alltid vært av den oppfatningen at det ikke er så ille å ligge under med et mål til pause. Stabæk må nå fokusere på å angripe og jage mål, mens det for Sandefjordspillerene raskt blir om å gjøre å holde på ledelsen. Dersom Stabæk klarer å utligne, vil gutta være på offensiven, mens det kan være vanskelig for SF å omstille seg til å bli offensiv igjen. Vi får tro på 2-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Hadde vært fett om dommeren hadde annulert målet i pausen. Liten sjanse for det, gitt. Jon fulgte dommerne inn i garderoben og forsøkte å forklare hva som skjedde, men linjedommeren bare rista på hodet... det samme gjør jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 27. August 2007 Del Skrevet 27. August 2007 Jon Knudsen står nå og prater med dommerne, kanskje det kan skje noe? Jon Knudsen fikk gult kort for det, det er visst alt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. August 2007 (endret) Del Skrevet 27. August 2007 (endret) Edit: Dobbeltpost Endret 27. August 2007 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå