Gå til innhold

Sandefjord - Stabæk 27. august

PerS
 Del

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅÅÅåååååååå - nå er jeg redd, nå!!!!!!!

Gjett a, min mor som ALDRI ser på fotball fikk jeg til å se på denne kampen.

Hun sitter å sier at hun kommer til å dø hvis Sandefjord scorer nå...

Hurra for mødre som fortsatt lever.

Hurra for gullhåp som fortsatt lever.

Hurra for Stabæk!

:lol::lol::lol:

.....f*** dommer Olsen og linjedommer watshisname.... :o :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Nystuen kommer inn og snur sin andre match på rad for oss. Fantastisk bra!

Har vi tatt så feil hele tiden? Har vi virkelig hatt en sånn type vi trodde vi manglet hele tiden? Isåfall er det glimrende og høsten ser med et mer lys ut. Tydelig at Espen vil vise seg frem både for Janne og evt. interesserte klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faen i meg spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hil3n Sandra uansett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallelujah! Dette var faen meg digg!!! Synes egentlig vi spiller en ganske dårlig match, men så kommer gutta på topp inn og viser hvorfor HELE NORGE frykter dem!!!! JADA!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med seiern :o)

Ble en morsom og jevn kamp som desverre ikke vippa vår vei men.

Bedre å tape mot et fotballag enn å tape mot måkelaga :-) Dere kunne jo vært greie å delt et poeng med oss, men sånn går det vel når vi absolutt skal rykke ned.

Lykke til med resten av sesongen, hadde vært gøy om dere rappa gullet fra Brann og LSK. Så skal vi ta 3 poeng mot LSK i siste kamp og hjelpe dere på veien.

:unsure::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med seiern :o)

Ble en morsom og jevn kamp som desverre ikke vippa vår vei men.

Bedre å tape mot et fotballag enn å tape mot måkelaga :-) Dere kunne jo vært greie å delt et poeng med oss, men sånn går det vel når vi absolutt skal rykke ned.

Lykke til med resten av sesongen, hadde vært gøy om dere rappa gullet fra Brann og LSK. Så skal vi ta 3 poeng mot LSK i siste kamp og hjelpe dere på veien.

:unsure::lol:

Takk for det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sympatiske trenere!!!!

Etter å ha sett intervjuene etter kampen slo det meg en ting; her står tippeligaens to mest sympatiske trenere sammen.

Ikke et vondt ord om hverandre, nøkterne og gjennom gemyttelige karer. Bra analyser!

Kan ikke si det om de andre trenerne :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sympatiske trenere!!!!

Etter å ha sett intervjuene etter kampen slo det meg en ting; her står tippeligaens to mest sympatiske trenere sammen.

Ikke et vondt ord om hverandre, nøkterne og gjennom gemyttelige karer. Bra analyser!

Kan ikke si det om de andre trenerne :-)

Kan ikke si meg annet enn enig! Janne vet vi jo hvordan er, men Thodesen fikk en stigende stjerne hos meg i dag. Selv om intervjuerne prøver å hausse opp diskusjonen med at det burde vært frispark før det ene målet til Stabæk, så bare feier han det av. Om (Gud forby) Janne skulle forsvinne til en annen klubb, så kunne vel Thodesen ha vært et bra alternativ. Sandefjord spiller jo egentlig bra fotball også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat dette satt jeg og tenkte på også, det må jo ha gjørt TV2 reporterne utrolig frustrerte at de ikke fikk noen skikkelig krangel der på direkten. Thodesen er egentlig en bra mann, men han lar seg vel hisse opp mer hvis samme diskusjon hadde blitt tatt mellom han og eks Tom Nordli. Janne er det jo ingen som kan bli provosert av.

Fantastisk bra og innholdsrikt intervju etter kampen i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig! På en særdeles middels dag, er det utrolig herlig.

Roy Helge still søkks

Det skal jo sies at det var linjemanns feil, ikke Roy Helges, at det målet ble godkjent. Og når det er sagt så dømte dommertrioen en meget god kamp, hvis man ser bort i fra den ene feilen...

Synes Morten og Keller var bra i går. Kjempet hardt og vant de fleste dueller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jo sies at det var linjemanns feil, ikke Roy Helges, at det målet ble godkjent. Og når det er sagt så dømte dommertrioen en meget god kamp, hvis man ser bort i fra den ene feilen...

Synes Morten og Keller var bra i går. Kjempet hardt og vant de fleste dueller.

Med mine nøytral blå (og mørkeblå) øyne må jeg si meg sterkt uenig. De kjørte en del taklinger (som den på Stenvoll) hvor de kom løpende inn i en stillestående Stabæk-spiller og meide ham ned uten å ofre ballen et blikk en gang. Det burde helt klart vært gitt noen gule kort til SF i første omgang!

Hoved-dommeren står ansvarlig for avgjørelsene. En åpenbar offside skal dømmes selv om linjedommeren står og sover!

Våre spillere spilt forørig som en flokk småjenter på vei til sin første ballet-trening i første omgang, trakk seg i dueller, presset ikke ballfører og tok livet svært med ro. Godt og se en mye bedre innstilling i 2 omgang, men enda burde de ha litt å gå på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord - Stabæk 27. august
  • Opprett ny...