elaang 1 992 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Jeg stjeler fra klansforumet og spør hva som har vært vår(e) pinligste kamp(er); Negativ tankegang? Joda, men da kan vi forhåpentligvis alltid si etter en dårlig kamp nå at det har vært verre før. Brann-Stabæk 8-1 Stabæk-LSK 1-6 Stabæk-Træff 0-2 Noen andre? Noen kan jo ha vært særdeles pinlige selv om ikke resultatet viser det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 0-9 sammenlagt mot Sochaux. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Av de kampene jeg har vært på og kommer på i farten: Stabæk - Bodø/Glimt 1-5 (Kvartfinalen 1996) Brann - Stabæk 8-1 2001 Brann - Stabæk 4-0 1996 Brann - Stabæk 5-1 1997 Stabæk - Bodø/Glimt 2-5 2004 Stabæk - Odd 2-5 1999 Stabæk - Kongsvinger 0-0 1997 Viking - Stabæk 5-1 1997 Stabæk - Lyn 2-5 2001 Vålerenga - Stabæk 3-0 2004 Heldigvis var jeg bortreist på Stabæk - Træff 0-2 og Stabæk - LSK 1-6. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 091 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Hvis man tenker seg at du har vært på alle hjemmekampene, vil det si at du har fulgt med i 5 sesonger. Om det stemmer, er det da litt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Hvis man tenker seg at du har vært på alle hjemmekampene, vil det si at du har fulgt med i 5 sesonger. Om det stemmer, er det da litt.. Noe som kanskje ikke akkurat stemmer Magnus.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Hvis man tenker seg at du har vært på alle hjemmekampene, vil det si at du har fulgt med i 5 sesonger. Om det stemmer, er det da litt.. Noe som kanskje ikke akkurat stemmer Magnus.. Pinlig topic egentlig. Men mitt bidrag må være Brann kampen i 2006 sesongen, da dommern var pinlig dårlig som ikke klarte å vise ut Bakke. Så Person måtte ta saken i egne hender og takle han ut av kampen med to strake bein med knottene klart synlige. Hvor dommeren nok en gang viser sin pinlige udugelighet til Stabæks fordel, med å kun gi gult kort til Person. MEN SÅ KOMMER DET VIRKELIG PINLIGE. Man klyper ikke i brystvortene til motspillerene. Sånn er det bare. Jeg liker deg, og ta gjerne ett nytt kvelertak på Roar S, men ikke mere klyping av brystvorter.... vær så snill. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Hvis man tenker seg at du har vært på alle hjemmekampene, vil det si at du har fulgt med i 5 sesonger. Om det stemmer, er det da litt.. Noe som kanskje ikke akkurat stemmer Magnus.. Pinlig topic egentlig. Men mitt bidrag må være Brann kampen i 2006 sesongen, da dommern var pinlig dårlig som ikke klarte å vise ut Bakke. Så Person måtte ta saken i egne hender og takle han ut av kampen med to strake bein med knottene klart synlige. Hvor dommeren nok en gang viser sin pinlige udugelighet til Stabæks fordel, med å kun gi gult kort til Person. MEN SÅ KOMMER DET VIRKELIG PINLIGE. Man klyper ikke i brystvortene til motspillerene. Sånn er det bare. Jeg liker deg, og ta gjerne ett nytt kvelertak på Roar S, men ikke mere klyping av brystvorter.... vær så snill. Det er selvfølgelig Martin A jeg snakker om, for de som ikke har sett mer enn 50-60 kamper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. August 2007 (endret) Del Skrevet 24. August 2007 (endret) Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Hvis man tenker seg at du har vært på alle hjemmekampene, vil det si at du har fulgt med i 5 sesonger. Om det stemmer, er det da litt.. Noe som kanskje ikke akkurat stemmer Magnus.. jo, tror da det. var på alle hjmmekampene en sesong når jeg var yngre. alle i fjor pluss et par bortekamper, nesten alle(hjemme og borte) i år og 5-6 kamper hver sesong jeg ikke har vært der hele tiden så nærmer seg hvertfall 60 da. Endret 24. August 2007 av magnuss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 24. August 2007 Del Skrevet 24. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga syns ffk og godset er de feteste jeg har vært på, men har bare på rundt 60-70 kamper da:P de siste henger friskest i minne Hvis man tenker seg at du har vært på alle hjemmekampene, vil det si at du har fulgt med i 5 sesonger. Om det stemmer, er det da litt.. blir mye fetere med en gang du står med SS, noe jeg gjorde på slutten i fjor og i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 25. August 2007 Del Skrevet 25. August 2007 hva med Stabæk- Molde 8-0? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 25. August 2007 Del Skrevet 25. August 2007 hva med Stabæk- Molde 8-0? Ikke så pinlig for oss da men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 25. August 2007 Del Skrevet 25. August 2007 De værste jeg har vært på var tromsø på nadderud hvor vi lå under 3-0 til pause et eller annet år, også et år vi tapte 0-4 for molde på nadderud. Beste opplevelsen var hjemme mot mandals-kameratene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 25. August 2007 Del Skrevet 25. August 2007 De værste jeg har vært på var tromsø på nadderud hvor vi lå under 3-0 til pause et eller annet år, også et år vi tapte 0-4 for molde på nadderud. Beste opplevelsen var hjemme mot mandals-kameratene. God opplevelse med MK på banen? Syk, syk, mann. Passer i å for seg inn i en pinlig tråd som dette. La oss feier våre seire og glemme våre nederlag, fotball er tøft nok for sjel og sinn som det er (og jeg har snart klart å glemme de fire siste seriekampene)! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 25. August 2007 Del Skrevet 25. August 2007 Denne tråden er unødvendig ass! Klanen er jo en gjeng som helst vil ha det kjipt. Vi er gutta fra gata som har det så fælt atte. At de bruker side opp og side ned på noe sånt bør være deres greie. Kuleste Stabæk-kamper: Cupfinalen 98 7-1 mot Brann 6-1 mot RBK 4-0 mot Enga hva med Stabæk- Molde 8-0? Ikke så pinlig for oss da men... Ikke pinlig...helt riktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Dagens kamp var temmelig pinlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 30. September 2007 Del Skrevet 30. September 2007 Dagens kamp var temmelig pinlig! Det var den, men ikke saa daarlig! Naa er det et godt stykke ned til de virklige daarlige kampene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Ikke en tråd jeg liker å trekke frem, men det har vel aldri vært så god grunn til det heller før, som det det er i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 Stabæk - Træff 0-2 VIF-Stabæk 2004 cupfinalen VIF-Stabæk 2008 I disse kampene var innsatsen faktisk atskillig mer pinlig enn resultatene, på tross av hvor utrolig viktige disse kampene var. Mot Hønefoss var kun resultatet pinlig. Vi hadde sjanser nok. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. April 2010 (endret) Del Skrevet 22. April 2010 (endret) Stabæk - Træff 0-2 VIF-Stabæk 2004 cupfinalen VIF-Stabæk 2008 I disse kampene var innsatsen faktisk atskillig mer pinlig enn resultatene, på tross av hvor utrolig viktige disse kampene var. Mot Hønefoss var kun resultatet pinlig. Vi hadde sjanser nok. Helt enig. Å tape en viktig kamp kan vi leve med, men de må prøve. Dvs innsats Træff kampen. Ingo hadde skrytt av at vi skulle sette Æ på europakartet, og så røk våre muligheter for å vinne cupen/spille i Europa mot laget TrÆff. VIF 2004 Siste seriekamp. Vi måtte vinne, men det så ut som om laget hadde rykket ned før de kom ut på banen Cupfinalen 2008. Det var vel bare VPG som viste vilje til å kjempe i en av klubbhistoriens viktigste kamper. Endret 22. April 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 22. April 2010 (endret) Del Skrevet 22. April 2010 (endret) HamKam - Stabæk i 1995. 5-0 og en del attåt. Endret 22. April 2010 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. April 2010 Del Skrevet 22. April 2010 For å ta to kamper i nær fortid: 0-1 på Marienlyst og Color Line. Begge ifjor. Begge fortjent, ettersom vi i begge tilfeller var enda dårligere enn motstanderen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2010 (endret) Ny oppdatering. HamKam - Stabæk 5-0 år 1995 Strindheim - Stabæk 2-1 år 1995 Brann - Stabæk 4-0 år 1996 Stabæk - Bodø/Glimt 1-5 år 1996 (cup) Brann - Stabæk 5-1 år 1997 Stabæk - Kongsvinger 0-0 år 1997 Viking - Stabæk 5-1 år 1997 Stabæk Lillestrøm 1-6 år 1999 Stabæk - Odd 2-5 år 1999 Stabæk - Træff 0-2 år 2000 (cup) Stabæk - Lyn 2-5 år 2001 Brann - Stabæk 8-1 år 2001 Stabæk - Bodø/Glimt 2-5 år 2004 Stabæk - Sochaux 0-9 år 2004 (sammenlagt) Vålerenga - Stabæk 3-0 år 2004 Stabæk - Hønefoss 0-1 år 2010 Stabæk - FK Tønsberg 6-7 år 2010 (cup) Endret 10. Juni 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Juni 2010 Del Skrevet 10. Juni 2010 Bytt om resultatet i bortematchen mot brann... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 10. Juni 2010 Del Skrevet 10. Juni 2010 Stabæk - Sochaux 0-9 år 2004 (sammenlagt) supporterne som var med i sochaux viste heller ingen innsats paa tribunen men det var bra stemning för og etter kampen - det husker jeg (og dagen etter ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Juni 2010 Del Skrevet 10. Juni 2010 Synes 2004 får for lite oppmerksomhet på lista di slum. Alle kampene muri ødela og cup-exiten hjemme mot odd i semien.. Cupfinalen 2008 var også en grusomt pinlig affære. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. Juni 2010 Del Skrevet 11. Juni 2010 Synes 2004 får for lite oppmerksomhet på lista di slum. Alle kampene muri ødela og cup-exiten hjemme mot odd i semien.. Cupfinalen 2008 var også en grusomt pinlig affære. Var da Brann vi røk for i semien i 2004? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 11. Juni 2010 Del Skrevet 11. Juni 2010 Ja. Senere vant Brann cupen. Et jævlig år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 11. Juni 2010 Del Skrevet 11. Juni 2010 Var da Brann vi røk for i semien i 2004? Stemmer det, og det var vel en av våre bedre kamper det året så vidt jeg husker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå