Gå til innhold

Våre pinligste kamper

elaang
 Del

Anbefalte innlegg

Det året vi røk for Odd i semien var også særdeles pinlig. Stabæk gjorde alt de kunne for at Odd skulle føle det som hjemmekamp. Oddsupporterne fikk bra plasser, det ble spilt Oddsanger før kampen startet og hele stadion var dekket i svart og hvitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da Brann vi røk for i semien i 2004?

Stemmer det, og det var vel en av våre bedre kamper det året så vidt jeg husker.

Var det ikke den kampen der Jokke prøvde å lære Bakke hva en skikkelig takling er?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 784

Stemmer det, og det var vel en av våre bedre kamper det året så vidt jeg husker.

Var det da feite-Miller scoret på overtid? (Charlie Miller)

Nei, det var i 2006. Og den scoringen kom vel i den 80. til 85. minutt?

Cupkampen mot Brann i 2004 ble avgjort etter ekstraomganger.

Hater Bengt Sæternes enda for den ene scoringen.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, etter svakt back-spill av en viss Bæring bosatt i Bergen :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det året vi røk for Odd i semien var også særdeles pinlig. Stabæk gjorde alt de kunne for at Odd skulle føle det som hjemmekamp. Oddsupporterne fikk bra plasser, det ble spilt Oddsanger før kampen startet og hele stadion var dekket i svart og hvitt.

Det var den jeg siktet til ja. Jeg hadde faktisk glemt at SF ga Odd halve langsida. Utrolig flau sak, vi hadde "vunnet kampen og var allerede i finalen" før start med hjemmekamp i semien. Er det mulig... Muri? Hvorfor fikk han så mye spilletid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, etter svakt back-spill av en viss Bæring bosatt i Bergen mad.gif

Han er vel strengt tatt født og oppvokst i groruddalen og ikke i bærum ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

15. juli 2010

Stabæk - Dnepr Mogilev 2-2

Herregud dette var dårlig!

Kampen er kun halvspilt; en idé å vente til endelig resultat?

Kvalifiseringsrunden er kun halvspilt, kampen i dag er definitivt ferdigspilt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Rettep sier, kampen er definitivt ferdigspilt. Selv om vi skulle gå videre er dagens kamp fortsatt noe å skamme seg over.

NEI, nei, nei!!!!

Fordi: Vi spiller best. vi spiller med halve stallen skadet. Vi vinner sjansestatistikken (hvorfor det?). Vi spiller rent, og uten krangel og kort. Vi spiller med selvtillit. Vi vinner 75% av mann mot mann duellene. Vi utligner etter å ligge under. To ganger. Det er ikke det letteste å gjøre i fotball. Vi taper ikke.

Dette var derfor ikke en av våre pinligste kamper. Selvfølgelig ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Rettep sier, kampen er definitivt ferdigspilt. Selv om vi skulle gå videre er dagens kamp fortsatt noe å skamme seg over.

NEI, nei, nei!!!!

Fordi:  Vi spiller best. vi spiller med halve stallen skadet. Vi vinner sjansestatistikken (hvorfor det?). Vi spiller rent, og uten krangel og kort. Vi spiller med selvtillit. Vi vinner 75% av mann mot mann duellene. Vi utligner etter å ligge under. To ganger. Det er ikke det letteste å gjøre i fotball. Vi taper ikke.

Vi spiller uten innsats. Vi spiller uten bevegelse offensivt. Vi slipper inn to fullstendig tåpelige mål. Vi brenner to straffer. Vi spiller uavgjort hjemme mot et lag vi bør være mye bedre enn.

Men du har selvfølgelig et poeng, og jeg er enig i at dette nok ikke er blant våre pinligste kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI, nei, nei!!!!

Fordi: Vi spiller best. vi spiller med halve stallen skadet. Vi vinner sjansestatistikken (hvorfor det?). Vi spiller rent, og uten krangel og kort. Vi spiller med selvtillit. Vi vinner 75% av mann mot mann duellene. Vi utligner etter å ligge under. To ganger. Det er ikke det letteste å gjøre i fotball. Vi taper ikke.

Vi spiller uten innsats. Vi spiller uten bevegelse offensivt. Vi slipper inn to fullstendig tåpelige mål. Vi brenner to straffer. Vi spiller uavgjort hjemme mot et lag vi bør være mye bedre enn.

Men du har selvfølgelig et poeng, og jeg er enig i at dette nok ikke er blant våre pinligste kamper.

Førsteomgang alene gjør dette til en av våre pinligste kamper. Greit nok at vi tok oss opp i andre, men det er flaut og tenke på at vi ikke presterte å vinne hjemme mot et hviterussisk bakgårdslag ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man burde ha en regel om at kamper ikke kan skrives inn her før det er gått en stund siden de er blitt spilt (f.eks. ett år). Det er langt over grensen til historieløshet når hver eneste kamp vi er skuffa over havner her inne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går var det piss dårlig med unntak av når vi lå under. Da så det ut som om NOEN ville vinne. På uavgjort så det ikke ut til å være noe som helst initiativ til å vinne. Går vi virkelig for uavgjort på hjemmebane i EL mot Dnepr Mogilev?

geirti: det er ikke snakk om at jeg er skuffet over resultatet og innsatsen. Jeg synes det er direkte respektløst ovenfor alle oss som betaler for å se kampen å ikke gi mer enn de gjorde i går. Når jeg betaler for å se folk gjøre jobben sin og samtidig synger for de for å gi de noe ekstra å gjøre jobben sin for forventer jeg ærlig talt mye, mye mer enn hva de viste i går. Direkte pinlig at ikke har mer respekt for jobben sin.

Jeg sier som hdaniels, glad jeg drar på hytta om en times tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, dette er ikke i nærheten av å være blant våre pinligste kamper.

Folk undervurderer nok også hviterussisk fotball. I vår gullsesong, 2008, spilte BATE Champions League med bl.a. to uavgjort mot Juventus. BATE ble nummer 6 i serien i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man burde ha en regel om at kamper ikke kan skrives inn her før det er gått en stund siden de er blitt spilt (f.eks. ett år). Det er langt over grensen til historieløshet når hver eneste kamp vi er skuffa over havner her inne.

Jepp, er enig her. Greier ikke å sette denne inn som en av våre pinligste kamper, og må for en gangs skyld være enig med fantomet. Vi vinner sjansestatistikken suverent. Vi stiller med et veldig reservespekket lag, og vi snakker Europacup. Selv om Dnepr ikke er noe storlag er det heller ikke Käerjaeng vi her har spilt uavgjort mot. Tviler strengt tatt at jeg vil oppleve noe som overgår kampen mot Træff i pinlighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

oooops...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er enig her. Greier ikke å sette denne inn som en av våre pinligste kamper, og må for en gangs skyld være enig med fantomet. Vi vinner sjansestatistikken suverent. Vi stiller med et veldig reservespekket lag, og vi snakker Europacup. Selv om Dnepr ikke er noe storlag er det heller ikke Käerjaeng vi her har spilt uavgjort mot. Tviler strengt tatt at jeg vil oppleve noe som overgår kampen mot Træff i pinlighet.

Dnepr kom seg jo videre til playoffen til EL etter å ha slått Banik Ostrava to ganger så da har jeg vanskelig for å putte den kampen blant våre pinligste. Det skal fortsatt en del til for å nå opp til cupkampen mot Træff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
12 784

Ny oppdatering.

HamKam - Stabæk 5-0 år 1995

Strindheim - Stabæk 2-1 år 1995

Brann - Stabæk 4-0 år 1996

Stabæk - Bodø/Glimt 1-5 år 1996 (cup)

Brann - Stabæk 5-1 år 1997

Stabæk - Kongsvinger 0-0 år 1997

Viking - Stabæk 5-1 år 1997

Stabæk Lillestrøm 1-6 år 1999

Stabæk - Odd 2-5 år 1999

Stabæk - Træff 0-2 år 2000 (cup)

Stabæk - Lyn 2-5 år 2001

Brann - Stabæk 8-1 år 2001

Stabæk - Bodø/Glimt 2-5 år 2004

Stabæk - Sochaux 0-9 år 2004 (sammenlagt)

Vålerenga - Stabæk 3-0 år 2004

Stabæk - Hønefoss 0-1 år 2010

Stabæk - FK Tønsberg 6-7 år 2010 (cup)

Stabæk - Strømsgodset 1-2 år 2010

Stabæk - Lillestrøm 0-7 år 2011

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hepp,

Synes ikke denne kampen hører hjemme på en slik liste. Det er isåfall basert på våre egne forutinntatte holdninger til dagens motstander. Sogndal spillte bra fotball i dag og hadde dessuten marginene på sin side, hvilket er helt fair. Det er ikke noe mer pinlig med dette tapet, men litt såret stolthet er det selvfølgelig naturlig å føle!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Våre pinligste kamper
  • Opprett ny...