Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

14 Stabæk-corner igjen, og denne gangen slår Stenvoll inn på "skikkelig" vis. Tchoyi dytter Wehrman inne i feltet og får frispark dømt mot seg. (vg)

14 Stabæk jobber frem et nytt hjørnespark. Henning Hauger legger inn foran mål, og Somen Tchoyi kommer i hundre og når nesten ballen, men får også frispark i mot. (nettavisem)

bra de er enige da :S

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 Stenvoll skyter fra drøyt 20 meter. Bra trøkk, men halvmeteren for høyt til å score. (vg)

53 Henning Hauger tester skuddfoten fra 21 meter, men får ikke presset kula under terrlegger. (nettavisen)

fælt så vanskelig det skulle være da :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter hva jeg har fått med meg på diverse live oppdateringer så er det ikke mye å rope hurra for gitt.... men vi kommer sterkere tilbake, virket jo ikke som slutten var så ille da? Forza!!!

Likeså greit du ikke tok turen denne gangen, gitt! Dette er direkte stusselig.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan se sånn ut, men du får i det minste sett kampen da ;) sitter her med en elendig live oppdatering, som ikke klarer å bli enige med hverandre på noe vil jeg si, er det to forskjellige kamper de følger, man kan lure hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blåser det forresten så ille??

72 Dommer Moen stopper kampen ettersom mange reklamesklit blåser over ende rett bak Shaaban.

73 Arrangørene ser ut til å ha kontroll og kampen fortsetter på Nadderud.

fra vg nett live

Endret av loudness
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparer fraværet mitt til semifinalen, så er dessverre på Gjøvik i dag. Kjøpt inn pils, og rakk akkurat å få hjerteinfarkt da fxtv ikke funka noen minutter i stad. Men nå er vi i gang! Forza Stabæk!

Hæ stiller vi med juniorlaget i dag???

Det er flaut det er flaut det er bare flaut flaut flaut!!!!

Bohinen vi mangler hodestyrke som Iversen i Rbk jaaaaaa vi leier bort Ia a dam fucking loooser!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparer fraværet mitt til semifinalen, så er dessverre på Gjøvik i dag. Kjøpt inn pils, og rakk akkurat å få hjerteinfarkt da fxtv ikke funka noen minutter i stad. Men nå er vi i gang! Forza Stabæk!

Hæ stiller vi med juniorlaget i dag???

Det er flaut det er flaut det er bare flaut flaut flaut!!!!

Bohinen vi mangler hodestyrke som Iversen i Rbk jaaaaaa vi leier bort Ia a dam fucking loooser!

Ffk setter inn Forfana som lager sjanser med en gang, vi setter inn på Nystuen som er ute og plukker blåbære for en forsterkning lol dette er bare latterlig vi er ikke bedre en 5/6 plass!

Vi leier ut IA som er en kriger vi beholder Morten som ser ut som han har sitti på en karusell hele helgen vanvittig morsomt :)

Ikke for å disse Morten han er en kjempe i midtforsvaret og en vi burde bygge videre på!

Mike er bare ut ut ut!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er gode nok til å rykke ned. Fy faen så dårlig. Æsj ass. Hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div i 2009

Det får da være måte på da!

Tok vel litt av der :rolleyes: men Bohinen ta din hatt eller hva du har og gå langt bort makan til idiot, står og innrømmer svakheter på direkten og leier bort IA det er sparken det Bohinen, så dum tror jeg faktisk ikke at du er!

Legg korta på bordet å forklar hvorfor Ia forsvant eller skal du være den prektige sportsdiriktøren med 1 mill i lønn og skjule hele greia?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var helt jævlig å se på! To hands blir totalt oversett, vi får straffe imot identisk med situasjonen med Keller, tidenes motvind hele siste halvtimen, og så og si ingen sjanser! Vi fortjente å tape i dag, men FFucK fortjente neimen ikke å vinne heller. Dette var bare ræva.

FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en jævli kamp, hvor Svein Oddvar Horen drepte all spenning. Vi hadde minst 3 verre situasjoner som var mer straffe enn den ffk fikk på. Keller er ræva, Mike er ræva, Somen ræva, hva faen skal vi gjøre med stjernene våres som er helt ute av form?

Og hva faen skjer med alle som stakk fra kampen 10 minutter før slutt? Bli igjen og støtt gutta a. Blir så utrolig provosert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i denne type kamper som RBK og Brann ofte vipper i sin favær. Jeg er sikker på at de to lagene hadde fått den viktige straffen i 1. omg.

Skuffende innsats på gutta i dag, samtidig som vinden må ta litt av skylden for at det aldri ble noen sluttspurt. Savnet IAO utpå der, selv om det var kult at lille Alan la Wehrmann i bakken ved en anledning :rolleyes:

Fra å melde seg for alvor inn i gullkampen, har de nå dumpet til bronsekampen, der det plutselig er 4 lag påmeldt. La oss bare håpe at FFK slår til i neste kamp også, så får gutta vise at denne kampen var en blemme, og la det gå utover Odd, som forhåpentligvis er litt for høyt oppe etter en fin seier i Tromsø

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-FFK
  • Opprett ny...