Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En del ting gjør meg urolig foran denn kampen.

FFK har ikke vunnet på bortebane i år, og jeg føler at Stabæk er et lag som bryter statistikker, både de man ønsker å bryte og de man absolutt ikke ønsker å bryte.

Alan ute....FFk kommer antakelig til å spille tett i forsvar og satse på kontringer, i så tilfellet er vi nesten avhengig av kreativiteten til Alan for å bryte gjennom, der det for andre ikke er plass.

Stabæk har endelig mulighet til å rykke fra Viking og de andre rett bak medaljene, og opp i gullkampen. I slike tilfeller har Stabæk ofte røket på en smell.

MEN... jeg håper mine ord blir gjort til skamme.

Stabæk alltid og uansett.

Jeg føler at punkt 3 ble avgjørende. Virket som om nervene lå utenpå spillerene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi er gode nok til å rykke ned. Fy faen så dårlig. Æsj ass. Hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div i 2009

Hvis du står 100% bak den uttalelsen så kan du begynne å se deg etter ny klubb. Punktum

å det har du bestemt?

get off your high horse punktum

Hva slags supporter sier "hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er gode nok til å rykke ned. Fy faen så dårlig. Æsj ass. Hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div i 2009

Hvis du står 100% bak den uttalelsen så kan du begynne å se deg etter ny klubb. Punktum

å det har du bestemt?

get off your high horse punktum

Hva slags supporter sier "hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div"?

Helt forkastelig. Bør:

1. Skaffe seg alkolås på pc

2. Vente å skrive på forumet til dagen etterpå da de værste tvangstankene har lagt seg

3. Ikke skrive i det hele tatt

4. Ta medisinen regelmessig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes folk er overkant negative etter arbeidsuhellet. Greit nok at det var sykt kaldt og jævlig på nadderud i går og at kampen ikke varmet. Men alle lag har et arbeidsuhell i løpet av en lang sesong. Brann taper borte mot Fredrikstad neste helg og vi knuser odd. Jeg har fremdeles klokketro på medalje.

Kjør på

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som folk tar helt av/går helt under pga en dårlig kamp. Jeg synes FFK var ganske gode, særlig til å gjøre oss dårlige, og at vi ikke var helt på hugget. Vi var imidlertid i dytten i annen omgang og presset FFK tilbake, før vi mistet rytmen pga vinden. Hadde vi fått straffe da Keller ble dyttet, kunne det vippet andre veien (men det må vel drap med pistol til før noen blåser straffe til oss :angry: ).

Hvis vi klarer å få opp tempoet og ikke føre ballen hele tiden, har jeg fremdeles tro på medalje. Vi er jo for pokker fortsatt på bronseplass etter 19 runder. Før sesongen hadde jeg sagt ja til det 10 av 10 ganger. Nå må vi bruke landslagspausen godt og finne tilbake til spillet vårt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes folk er overkant negative etter arbeidsuhellet. Greit nok at det var sykt kaldt og jævlig på nadderud i går og at kampen ikke varmet. Men alle lag har et arbeidsuhell i løpet av en lang sesong. Brann taper borte mot Fredrikstad neste helg og vi knuser odd. Jeg har fremdeles klokketro på medalje.

Kjør på

På 6 kamper etter ferien har Stabæk tatt 5 poeng. Blir litt feil å snakke om arbeidsuhell da. Klar formsvikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det var så lurt å leie ut IAO. Etter at Mike har kommet inn i midtforsvaret har vi ikke gjort annet enn tåpelige feil, og vi har mistet all tæl og innsats. I tillegg har vi en spiss på topp som har spilt en rekke ELENDIGE kamper. Han har sluttet helt å jage ballen, det eneste han driver med på topp er å vente på en ball i bakrommet. Lurt det når vi møter lag som ligger dypt og har 205cm høye forsvarere (Sandefjord og FFK ++). Mannen må slutte å klage og heller begynne å jobbe for målene.

Men kampen i går var ikke bare Daniel og Mike sin skyld. Hele laget ga opp etter 0-1. Vi slutter å jobbe for hverandre, og satser på at Somen skal ta et raid eller at Veigar drar av tre-fire mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens vits!!

Dommer: Svein Oddvar Moen, Haugar - 6 p.................??? Er det mulig??

Det er greit å være irritert under og rett etter kamp, men dagen etter bør det være å ha en rimelig normal virkelighetsoppfatning igjen. Faktum er at Moen (for en gangs skyld) dømte en god kamp. Noen småfeil er det alltid, men alle nøkkelsituasjonene ble korrekt vurdert. Stenvoll skulle kanskje vært utvist, men bortsett fra det meget bra dømming. Synes 6 p er helt greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på

På 6 kamper etter ferien har Stabæk tatt 5 poeng. Blir litt feil å snakke om arbeidsuhell da. Klar formsvikt.

Er vel bare denne og kampen mot start og Fredrikstad som har vært dårlige, vi har spilt bra i de andre kampene. Hatt mye stang ut etter sommeren, vi må innse at vi hadde mye marginer med oss før sommeren i tillegg til godt spill.

Sikker på det snur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens vits!!

Det er greit å være irritert under og rett etter kamp, men dagen etter bør det være å ha en rimelig normal virkelighetsoppfatning igjen. Faktum er at Moen (for en gangs skyld) dømte en god kamp. Noen småfeil er det alltid, men alle nøkkelsituasjonene ble korrekt vurdert. Stenvoll skulle kanskje vært utvist, men bortsett fra det meget bra dømming. Synes 6 p er helt greit.

Enig med deg i at han dømte meget bra. Det at man overser 7 klare hands situasjoner (hvorav den ene kvalifiserer til straffe) er ikke mer enn man kan forvente av en toppdommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens vits!!

Jeg synes de to forrige kampene jeg har sett at Moen har dømt bra, (Godset i cupen, og en eller annen kamp jeg så på TV), men i går var han sitt vante jeg igjen. Vil si handsen tidlig i kampen var en klar straffe. JEg skulle likt å høre synspunktene om det var Stabæk som hadde handset slik.

Han gjorde også en rekke andre feil. 6p er i overkant tatt i betraktning at skalaen som brukes her til lands innebærer at 6p innebærer en god kamp. Har, desverre, sett mye verre enn Moen i går, men vil likevel si dømmingen var godt under hva jeg bør kunne forvente av en tippeligadommer også.

Men når det er sagt, er ikke Moens skyld at vi tapte i går. Må si meg enig i Daniel Nannskogs utalelser. Det virker som alle vil være alanzinho. Lite som skjer i resten av laget utover hva han med ballen gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein Oddvar Moen dømte ingen god kamp. Stabæk spilte ingen god kamp. Fredrikstad gjorde det de kom til Nadderud for å gjøre, og de gjorde det solid. Kort oppsummert er det disse inntrykkene jeg sitter igjen med fra spillets gang, samtidig som vi naturligvis var uheldige med vinden, uten at det gjør det umulig å holde ballen på bakken for det. Jeg vil nesten gå så langt som å si at det kunne vært en fordel om våre spillere hadde blitt tvunget til å holde ballen langs gresset. Det er da vi er gode, som jeg har nevnt det et par ganger tidligere i år.

Når det gjelder kampforløpet, så blir vi som ventet løpt i stykker av en bedre midtbane. Wehrman, Gashi, Bjørkøy og Kvisvik er hakket vassere enn våre fire totalt sett, men jeg hadde håpet at den vesentlige forskjellen i forsvar og angrep favør Stabæk, skulle vippe ting i vår retning. Når da så Nannskog spiller sin kanskje svakeste kamp, samtidig som backspillet vårt desverre var alt for dårlig, så taler ikke dette i vår favør heller. Allikevel var det på midtbanen kampen igår ble tapt. Vi vant for få dueller, og ble brutt altfor ofte i oppbygningsfasen av et meget aggresivt Fredrikstad. Det spørs om de i det hele tatt er klar over hva slags geniale trekk de har utført på overgangsmarkedet i sommer.

Fullt fortjent til Fredrikstad, og all honnør til de for måten de spilte på, som også betalte seg til slutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:huh: Hørte at IA og Martin satt på tribunen i går (vist på Zebra), har de allerede begynt å glede seg til neste år??

Det trenger ikke å bety allverdens..

Jeg håper i alle fall ikke det betyr allverdens, da Tom Nordlie og Jan Åge Fjørtoft også satt der..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens vits!!

Han hadde en del uheldige situasjoner ja.

Men når alt kommer til alt, så var det en veldig fortjent seier til FFK. Akkurat det synes jeg er greit. Det er mye verre å tape en kamp som burde vært vunnet. (resultatet i bortekampen mot start var 10 ganger kjipere..)

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-FFK
  • Opprett ny...