gufa 550 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Alan ute....FFk kommer antakelig til å spille tett i forsvar og satse på kontringer, i så tilfellet er vi nesten avhengig av kreativiteten til Alan for å bryte gjennom, der det for andre ikke er plass. Det skal bli spennende å se. Sandefjord prøvde det stikk motsatt med delvis suksess. De presset høyt og stresset oss slik at vi ikke fikk i gang Alan og Somen bakfra, men heller slo langt mot Madsen og Kjølner. Med spillere som Wehrmann og Gashi ser jeg for meg at Fredrikstad heller prøver den varianten. Så får vi se om vi klarer å legge de lange oppspillene ut mot kant i stedetfor rett på Piroja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Sen test for Alanzinho – Vi prøvde ham på trening søndag. Men vi er ikke helt sikre på skaden hans og kommer til å se det an nærmere kampstart, sier Stabæks medisinsk ansvarlige, Tor Østhagen,til budstikka.no. Det så ålreit ut da han trente søndag, men vi er litt usikre på om vi skal tørre å la ham spille. Han kan eventuelt komme til å få en ordentlig smell. – Jeg kommer til å snakke med ham utover mandagen og teste ham i forkant av kampen. Han er absolutt mye bedre enn jeg hadde trodd han skulle være. Men i øyeblikket er jeg ikke helt sikker på hva som blir riktig, kommenterer Østhagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvis Allan kan spille deler av kampen, kunne det ikke vært en ide å sette ham innpå som innbytter litt ut i kampen? Sitter bare med hyggelige bilder inne i hodet, og fantaserer om hva han kunne gjort mot litt slitne motspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvis Allan kan spille deler av kampen, kunne det ikke vært en ide å sette ham innpå som innbytter litt ut i kampen?Sitter bare med hyggelige bilder inne i hodet, og fantaserer om hva han kunne gjort mot litt slitne motspillere. Problemet med det er at du kan risikere at dersom skaden ikke er leget så må man byttes ut igjen og da mister du et bytte.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Dagens tropp: Jon Knutsen, Mike Kjølø, Pontus Segerström, Tom Stenvoll, Henning Hauger, Christian Keller, Veigar Pall Gunnarson, Daniel Nannskog, Somen A Tchoyi, Morten M. Skjønsberg, Espen Olsen, Thomas Rogne, Tommy Stenersen, Espen Nystuen, Alanzinhio, Bjørnar Holmvik, Eirik Markegård og Jens W. Sørensen. Velkommen til A-lags stallen Thomas Rogne. Håper han får ett innhopp idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hva skjer med at Tommys gullfot ikke får spille lengre? Skjønner godt at han ikke er i startoppstillingen i og med at Somen og Henning er bedre enn han. MEN at han skal få innhopp en gang i blant og ikke bare spille i 2 div virker rart. Det hender at våre midtbanegiganter spiller en dårlig kamp og da kunne Janne unne han sjansen til å spille. Eller har dette "problemet" med skade å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Alan ute....FFk kommer antakelig til å spille tett i forsvar og satse på kontringer, i så tilfellet er vi nesten avhengig av kreativiteten til Alan for å bryte gjennom, der det for andre ikke er plass. Det skal bli spennende å se. Sandefjord prøvde det stikk motsatt med delvis suksess. De presset høyt og stresset oss slik at vi ikke fikk i gang Alan og Somen bakfra, men heller slo langt mot Madsen og Kjølner. Med spillere som Wehrmann og Gashi ser jeg for meg at Fredrikstad heller prøver den varianten. Så får vi se om vi klarer å legge de lange oppspillene ut mot kant i stedetfor rett på Piroja. Jeg var innom treningen på torsdag og da var det ingen tvil om at Janne ønsket lange oppspill mot kantene. Kantspillerne lå høyt i banen, og rykket mot eget mål for å trekke med seg sidebacken til motstanderen, deretter slo Morten/Bjørnar/Tom lange baller i det rommet som ble skapt bak backen. Der kom Nanne og Veigar løpende, og vendte spillet inn i banen igjen, gjerne til Somen eller Henning som kom rettvendt mot et stillestående forsvar. Vil tro det er et trekk man kommer til å bruke dersom FFK stresser høyt. Blir forøvrig spennende å se hva vi gjør om Alan ikke spiller. Blir det Bjørnar på kanten eller kommer Nystuen til å få starte kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Nervøsiteten kommer smygende kjenner jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Jeg var innom treningen på torsdag og da var det ingen tvil om at Janne ønsket lange oppspill mot kantene. Kantspillerne lå høyt i banen, og rykket mot eget mål for å trekke med seg sidebacken til motstanderen, deretter slo Morten/Bjørnar/Tom lange baller i det rommet som ble skapt bak backen. Der kom Nanne og Veigar løpende, og vendte spillet inn i banen igjen, gjerne til Somen eller Henning som kom rettvendt mot et stillestående forsvar. Vil tro det er et trekk man kommer til å bruke dersom FFK stresser høyt. Blir forøvrig spennende å se hva vi gjør om Alan ikke spiller. Blir det Bjørnar på kanten eller kommer Nystuen til å få starte kanskje? Om Alan ikke spiller, vil jeg se Bjørnar på kant og Tom på venstreback. Sammen burde klare å lage trøbbel for FFK. Resten av laget gir seg vel selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvordan er det med Høiland? er han i trening ? sitter han på benken i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvordan er det med Høiland? er han i trening ? sitter han på benken i dag? Ikke i troppen iflg MMS`en jeg fikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Begynner å kjenne nervene nå! Tenk så veldig, veldig deilig om vi vinner denne kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 FFK skal slås på Nadderud, det kan ikke være noe tvil om det! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Del Skrevet 3. September 2007 (endret) I utgangspunktet skal jo FFK måtte reise hjem med 0 poeng, men vi møter et lag i medgang, som kommer til å kjøre på for fullt fra start av. Spennende å se hvordan vi evt klarer oss uten lille Alan. Jeg kan også faktisk tenke meg Tom på venstresiden på midten, med Bjørnar på backen. Gleder meg. Forza Stabæk! Endret 3. September 2007 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Høiland er jo skadet. Kan ikke spille på landslaget heller tror jeg. Alan er vel tviiiilsom. Hvem kommer isåfall inn? Kan man prøve Henning på venstre og Tommy sentralt? Har på følelsen at JJ har liten tillit til Tommy for tiden. Tror han velger Nystuen før Tommy...Vet ikke om jeg er enig i det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Alan er med og er "friskmeldt" Endret 3. September 2007 av exultno Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Begynner å kjenne nervene nå!Tenk så veldig, veldig deilig om vi vinner denne kampen! Begynner å bli ganske nervøs nå ja.. Utrolig viktig med 3 poeng i denne kampen. Både med tanke på å holde følge med Brann, men også komme a poeng med LSK samt rykke i fra Viking. I fjor ville dette vært en typisk kamp vi tapte... får håpe gutta fortsetter trenden å vinne disse oppgjørene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Slett ikke sikkert at Tegström spiller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Alan er med og er "friskmeldt" Det var han vel sist også...da gikk han ut etter 30 minutter. Håper de heller sparer han til 2. omgang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Alan sa til meg i går at han ikke skulle spille, men ifølge Budstikka skal han testes før kampstart.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Slett ikke sikkert at Tegström spiller... Og OM han spiller kan det vel tenkes at tankene er et helt anet sted... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Slett ikke sikkert at Tegström spiller... Og OM han spiller kan det vel tenkes at tankene er et helt anet sted... Leste på forumet til plankehaugen at fødselen enda ikke var over, så tviler på at han får med seg kampen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Alan sa til meg i går at han ikke skulle spille, men ifølge Budstikka skal han testes før kampstart.. JJ håper og tror at Alan starter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvordan er det med Høiland? er han i trening ? sitter han på benken i dag? Han er vel fortsatt strekkskadet og uaktuell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Slett ikke sikkert at Tegström spiller... Og OM han spiller kan det vel tenkes at tankene er et helt anet sted... Tegström rekker kampen. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle139968.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvordan er det med Høiland? er han i trening ? sitter han på benken i dag? Han er vel fortsatt strekkskadet og uaktuell Har vi kjøpt en strekkskada 29 åring? Var det ikke en lårhøne det var snakk om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Del Skrevet 3. September 2007 (endret) Slett ikke sikkert at Tegström spiller... Og OM han spiller kan det vel tenkes at tankene er et helt anet sted... Tegström rekker kampen. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle139968.ece Det gjør allan også takke og lov http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161448 Endret 3. September 2007 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Hvordan er det med Høiland? er han i trening ? sitter han på benken i dag? Han er vel fortsatt strekkskadet og uaktuell Har vi kjøpt en strekkskada 29 åring? Var det ikke en lårhøne det var snakk om? Det ble sagt strekk etter legesjekken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Begynner å kjenne nervene nå!Tenk så veldig, veldig deilig om vi vinner denne kampen! Begynner å bli ganske nervøs nå ja.. Utrolig viktig med 3 poeng i denne kampen. Både med tanke på å holde følge med Brann, men også komme a poeng med LSK samt rykke i fra Viking. I fjor ville dette vært en typisk kamp vi tapte... får håpe gutta fortsetter trenden å vinne disse oppgjørene. Har troen på gutta, dette skal vi klare!!! Forza Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 3. September 2007 Del Skrevet 3. September 2007 Sparer fraværet mitt til semifinalen, så er dessverre på Gjøvik i dag. Kjøpt inn pils, og rakk akkurat å få hjerteinfarkt da fxtv ikke funka noen minutter i stad. Men nå er vi i gang! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå