Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi måtte jo holde oss fast i hverandre på hovedtribunen for ikke å blåse inn i jons mål. Det eneste ffk må gjøre er å vippe opp ballen så er det et skuddforsøk! Vi imponerte ikke i dag men i andre omgang må det jo ha vært som å spille i oppoverbakke.. Veigar var god i dag hvis man legger godviljen til og skylder de mange slappe pasningene mot slutten på vinden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tapte en fotballkamp. Mot et bedre fotballag. Helt greit.

Vi har sikret plassen - og havner ganske sikkert innenfor målsetningen om å komme blant de 7 beste.

En dårlig dag på jobben - dem har jeg hatt mange av.

Også i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tapte en fotballkamp. Mot et bedre fotballag. Helt greit.

Vi har sikret plassen - og havner ganske sikkert innenfor målsetningen om å komme blant de 7 beste.

En dårlig dag på jobben - dem har jeg hatt mange av.

Også i morgen.

Du får sakt det Per, helt enig :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dette med å være opptatt de dagene det går til helvete, det vil si i dag og mot Start. Neste gang får jeg vel heller ofre alt for å komme.. Hva skjer med gutta? fikk Tommy spille? Vis forsvaret var så elendig håper jeg vi snart satser på det som funka så bra i vårsesongen med kanskje høiland istedenfor Bjørnar. Høiland--MMS--Pontus---Tom

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en jævli kamp, hvor Svein Oddvar Horen drepte all spenning. Vi hadde minst 3 verre situasjoner som var mer straffe enn den ffk fikk på. Keller er ræva, Mike er ræva, Somen ræva, hva faen skal vi gjøre med stjernene våres som er helt ute av form?

Og hva faen skjer med alle som stakk fra kampen 10 minutter før slutt? Bli igjen og støtt gutta a. Blir så utrolig provosert!

Straffen til Fredrikstad var klar. Vi ble bare snytt for en straffe. For hands. Jeg tror ikke Horen, som du så elegant kaller han, har skjønt hva hands er. Han snøt oss også for en straffe mot Brann, på mye det samme. Det var også to andre handssituasjoner i kampen som "horen" ikke oppfattet. Men alle gode ting er fire, han dømte riktig på den fjerde av handssituasjonene.

Synes Mike gjorde en av sine bedre kamper etter ferien i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en jævli kamp, hvor Svein Oddvar Horen drepte all spenning. Vi hadde minst 3 verre situasjoner som var mer straffe enn den ffk fikk på. Keller er ræva, Mike er ræva, Somen ræva, hva faen skal vi gjøre med stjernene våres som er helt ute av form?

Og hva faen skjer med alle som stakk fra kampen 10 minutter før slutt? Bli igjen og støtt gutta a. Blir så utrolig provosert!

Straffen til Fredrikstad var klar. Vi ble bare snytt for en straffe. For hands. Jeg tror ikke Horen, som du så elegant kaller han, har skjønt hva hands er. Han snøt oss også for en straffe mot Brann, på mye det samme. Det var også to andre handssituasjoner i kampen som "horen" ikke oppfattet. Men alle gode ting er fire, han dømte riktig på den fjerde av handssituasjonene.

Vannsklig å si hvem som gjorde en bra kamp i dag..... men selvfølgelig skal forsvaret/midtbanen ha skryt for at de stopper Elosynossi? og Gasi det er bra gjordt men vi har ikke et angreps spill det er værre da pluss at vi slipper inn 2 mål!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Creds til ALLE supportere som gidder å stå igjen å synge selvom vi taper! Resten er bare skuffende. Står å synger a t man elsker Stabæk Alltid-Uansett og stikker FØR kampen er ferdig. Forkastlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi måtte jo holde oss fast i hverandre på hovedtribunen for ikke å blåse inn i jons mål. Det eneste ffk må gjøre er å vippe opp ballen så er det et skuddforsøk! Vi imponerte ikke i dag men i andre omgang må det jo ha vært som å spille i oppoverbakke.. Veigar var god i dag hvis man legger godviljen til og skylder de mange slappe pasningene mot slutten på vinden.

Synd Stabæk ikke valgte å spille fotball i første omgang, da hadde vi medvind. Jon inge Høyland sa at det ville være viktig. Problemet til Stabæk har i lang tid vært at de bare spiller en god omgang per kamp. og når de legger den omgang der de har litt innsats til den omgangen da skiltene blåser inn mot dem blir det fort litt trått.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal en aktiv handling til for at det kan dømmes hands. Det er ikke nok at ballen bare er borti hånda. Dette er en vurdering som dommeren gjør, og ingen av situasjonene var klare hands etter regelboka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Creds til ALLE supportere som gidder å stå igjen å synge selvom vi taper! Resten er bare skuffende. Står å synger a t man elsker Stabæk Alltid-Uansett og stikker FØR kampen er ferdig. Forkastlig!

Er mann på kamp står man til det er ferdig selvfølgelig ....... viser bare hvem som har et blått hjerte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mann på kamp står man til det er ferdig selvfølgelig ....... viser bare hvem som har et blått hjerte!

Håper dette bedres til neste kamp. "gjennom tap og fram til seier, vi vil alltid sammen stå"! *hinthint*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er gode nok til å rykke ned. Fy faen så dårlig. Æsj ass. Hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div i 2009

Faen er problemet ditt da, er du så lite supporter som det der kan du jo bare dra, slike har vi ikke brukt for - skjerpings!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elsker stabæk,elsker stabæk,

bærums stolthet er de blå,

gjennom tap og frem til seier

vi vil alltid sammen stå!!!

Syns det var dårlig trøkk gjennom hele kampen idag, feltet var fullt men ingen synger, hva med å synge for å hjelpe gutta på en vanskelig dag? Men man ser jo innstilingen til folk når alle går etter 0-2 scoringen, sto selv igjen å sang med skjerfet høyt over hodet etter kampslutt, selvom vi taper så er det ALLTID.UANSETT!!

Vi får håpe vi kommer sterkt tilbake mot odd om 2 uker, Alle mann til skien!!

ALLTID.UANSETT!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er gode nok til å rykke ned. Fy faen så dårlig. Æsj ass. Hade bra stabæk, og prøv å bli værende i 1 div i 2009

Faen er problemet ditt da, er du så lite supporter som det der kan du jo bare dra, slike har vi ikke brukt for - skjerpings!

Slapp av i dag er det lov til å være skuffa.............

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det blir helt feil fokus å skylde på vinden, dommeren eller andre ting vi ikke får gjort noe med. Kanskje vi skulle hatt straffe, og kanskje motvinden vår var mye verre enn den FFK hadde i første omgang, men vi spiller jo faen ikke ball. Vi sugde rett og slett i 90 minutter, kan ikke huske at Shabaan måtte gjøre en kvalifisert redning.

Jeg savner en mer offensiv midtbane, vårt tomannsangrep blir for tynt mot 4-5 FFK-forsvarere, selv om de heter Veigar og Daniel. Å mate Piiroja med høye baller blir helt feil når det omtrent er hans eneste styrke på en fotballbane. Alan kjører seg fast og er alt for glad i ball, og Keller jobber bra, men er dessverre helt ute av form. Når backene i tillegg bidrar lite offensivt (Tom prøvde på slutten) blir det vanskelig å styre kampen.

Alt i alt en ufattelig svak kamp av oss, og hvis noen lignet en medaljekandidat i kveld var det Fredrikstad. Og ingen av oss hadde vært så skuffa hvis vi ikke hadde sett tidligere i sesongen hvor sinnsykt gode vi kan være når spillet sitter og alle har riktig innstilling.

Eneste som får godkjent i min bok er Pontus, selv om han var innblandet i det siste målet. Han har vokst noe utrolig i år, og har blitt en klassespiller fullt på høyde med de "fire stjernene".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke enig med per at vi tapte for et bedre fotball-lag. dette er kanskje den mest kjedelige kampen jeg har sett i tippeligaen i år. ikke no spill fra noen av lagene. vi ble snytt for to straffer etter min mening, men fofana sin var likevel ganske klar. det mest skuffende idag er at vi ikke makter å skaffe noe trykk på ffk etter de har scort. og igjen... Vi blir alt for sentrerte. Forøvrig ufattelig at keller fikk spille hele kampen idag. ikke no vond ment til keller, men han var helt tragisk idag....

Børs: Jon.....4

MMS....3

Mike......5

Pontus.....6

Tom......5

Keller.....2

Somen....4

Hauger....4

Alan....4

Veigar....4

Nannskog.....3

Nystuen var helt forferdelig etter han kom inn forøvrig. Bare å se framover nå uansett, kan ikke bli stort verre enn dette...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj! Merker jeg blir kvalm av det innlegget! skjerp deg! Alltid.Uansett??eller kanskje ikke for deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke enig med per at vi tapte for et bedre fotball-lag. dette er kanskje den mest kjedelige kampen jeg har sett i tippeligaen i år.

0-0 hadde vel kanskje vært et fortjent resultat? :blink:

Det er synd at FFK, som tidligere har vært kjent for å spille leken og offensiv fotball går til innkjøp av både Wehrmann og Gashi. Selvfølgelig effektivt mtp å ødelegge motstanderens spill, men det blir jo ikke akkurat festfotball... FFK, da spes Gashi og Wehrmann er dyktige til å ødelegge for oss og de lyktes med det, desverre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av i dag er det lov til å være skuffa.............

Syns det her var helt på sin plass, har vært med på langt større nedturer en dette, å jeg STØTTET laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke enig med per at vi tapte for et bedre fotball-lag. dette er kanskje den mest kjedelige kampen jeg har sett i tippeligaen i år.

0-0 hadde vel kanskje vært et fortjent resultat? :blink:

Det er synd at FFK, som tidligere har vært kjent for å spille leken og offensiv fotball går til innkjøp av både Wehrmann og Gashi. Selvfølgelig effektivt mtp å ødelegge motstanderens spill, men det blir jo ikke akkurat festfotball... FFK, da spes Gashi og Wehrmann er dyktige til å ødelegge for oss og de lyktes med det, desverre

De ødlegger og scorer 2 mål, hvem er best? Ffk de vinner fortjent uansett dommer eller hva!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ødlegger og scorer 2 mål, hvem er best? Ffk de vinner fortjent uansett dommer eller hva!

De lykkes selvfølgelig med sin taktikk, og fortjener således seieren, men utifra spill og sjanser hadde vel 0-0 eller 1-1 gitt et mer riktig bilde av kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fungerte ingen ting. Noen dager er sånn at spillet ikke sitter, men skuffelsen blir stor når man sitter igjen med en følelese av at fler av gutta ikke kjempet nok. Det skortet på innsatsen. Og det kan ikke lederne med JJ i spissen stå å se på. Savnet handlekraft derfra, like mye som fra de på banen. Jeg ser gjerne Nystuen fra start i neste runde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med bakgrunn i dagens "prestasjoner", synes jeg følgende to nyheter på stabaek.no ligger fint plassert...

101175.jpeg

Vi kan jo på denne sørgelige dag trøste oss med at Stabæk Damer hvertfall vant, de vant visst 9-0!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du står 100% bak den uttalelsen så kan du begynne å se deg etter ny klubb. Punktum

å det har du bestemt?

get off your high horse punktum

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var dessverre elendig, men det er da også den første virkelig håpløse kampen vi har spilt i år. Defensivt har vi stort sett bra kontroll. FFK skaper ingen sjanser utenom scoringene. Straffen er sånt som skjer, mens 2-0 er ekstremt tafatt. Likevel taper vi utvilsomt kampen pga det svake offensive spillet. Både presisjon og bevegelse er fraværende. Og kanskje aller viktigst brukes det altfor mange touch på ballen i flere situasjoner. Vil tro at Jönson klarer å rette på en del kommende uke.

Hvertfall én positiv ting å ta med seg; ingen baklengs på corner!

Til dere som klager på dommeren: Drit i å finn på dårlige unnskyldninger fordi vi taper. Ingen av "straffesituasjonene" er straffer, de er ikke tvilsomme engang. FFKs straffe er derimot helt udiskutabel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skyhöye forventninger og alt gikk i dass.

men ingen grunn til aa fornaerme klubben, laget, enkle spillere, supportere.

jeg er trist og forbanna pga tapet men jeg ser framover og haaper det blir mye bedre naar vi drar til skien.

guttene har 2 ukers "pause" fra eliteseriespill naa - og den skal sikkert brukes for aa finne tilbake til formen.

jeg har fortsatt stor tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke sett kampen, men tenkte meg det ville bli en jevn kamp...og da det blåste såpass i tillegg da jeg var på vei til fotballtrening, skjønte jeg at det ikke kom til å bli det aller beste spillet heller. På tide at gutta begynner å ha det litt mer gøy ute på banen kanskje? De har jo oppnådd målet for sesongen, virker som de lar presset på seg selv bli for stort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk-FFK
  • Opprett ny...