Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skal innrømme at jeg på dette tidspunkt hadde jubla for forsterkninger uansett, om det så var Turid Birkehaugmo fra juinorstallen til Kolbåttn...Men at Stabæk sikrer seg Ohr er intet mindre enn fantastisk! Han er akkurat det vi var ute etter og kommer til å blomstre i Stabæk det er jeg 100 prosent sikker på.

Noen som vet hvor mye han kostet? Når enga selger Kah for knapper og glansbilder slapp vi kanskje billig fra det vi og og kan drømme om ytterligre forsterkninger? (krysser fingre og tær for en spiiis)...

:P Uansett, kryss i taket, heise flagget og jekke pilsen....Dette er en dag som skal feires!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spiller vel egentlig ingen rolle hva vi betalte. Stabæk har i utgangspunktet svært lite penger. Det betyr at man er meget tilbakeholden med å svi av gryn.

Jeg har full tillit til at man ikke har tatt av helt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra budstikka.no:

- Billigere, adskillig billigere, enn det Vålerenga fikk for Pa-Modou Kah, er det styreleder i Stabæk Fotball ASA vil si om prisen (Kah gikk til svenske AIK fredag, ifølge VG nett for i underkant av 1 million kroner).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra budstikka.no:

- Billigere, adskillig billigere, enn det Vålerenga fikk for Pa-Modou Kah, er det styreleder i Stabæk Fotball ASA vil si om prisen (Kah gikk til svenske AIK fredag, ifølge VG nett for i underkant av 1 million kroner).

Jøss, dette må jeg si var meget bra jobba av Tom Schelvan. Leste foresten i Budstikka på Lørdag at det var en spiller som glapp i siste sekund. Jeg trodde det først var Ohr men det viste seg heldigvis ikke å stemme.

Veit noen hvem det var?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort og hjertelig velkommen til Ohr.

Ut fra reaksjonene på VPN er supporterne lei for å miste ham. Det de har å klage på er det defensive arbeidet hans og at det ikke alltid er like effektivt det han gjør. Det lukter jo Chippen lang vei...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den defensive biten får nok gaute lokket frem i ham skal du se...Han kan uansett ikke bli treigere enn mikkel til å komme seg tilbake i forsvar.

Nei dette blir bra dere! Men mye vil ha mer...Kunne tenke meg en spiss til ja...

Er forresten Tryggvi tilbake før Brynekampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja. Skal vi tro en del uttalelser fra VIF-miljøet, har vi fått en skikkelig drittsekk på laget. Det får tiden vise. Det er nok den dårlige kjemien i VIF for tiden som forsurer overgangen.

Men uansett, er det ganske lite profft av Ohr og kritisere en gammel arbeidsgiver slik han gjorde i går. Sorry Stian, men der sank nok verdien din 30%. Minst!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra budstikka.no:

Aftenposten: "Prislappen for den driblesterke høyrevingen var ikke akkurat skremmende: 250000 kroner."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,Sorry Stian, men der sank nok verdien din 30%. Minst!

250000-30% = 175 000,- faen da kan jo snart bedriftslaget kjøpe han... Et par kommentarer til så skal vi ha penger av Enga for å ta'n.

Litt barnslige kommentarer, men jeg kan jo fatte å begripe at man slenger litt dritt til Rekdal når man endelig har muligheten. Virker jo som om Rekdal ikke akkurat er den personen i Norge som er flinkest til å motta kritikk uten å sette spillere ut av laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det er nærmest umulig å si noe positivt om Kjetil Rekdal. Men i dagens fotballmarked er det utrolig viktig å ikke pådra seg et Anelka-stempel (Eller Grahn-stempel, eller Svindal-Larsen-stempel om du vil).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at Ohr burde ha sagt "ingen kommentar".

Men jeg forstår selvsagt at han er frustrert - dette er sikkert ting han har holdt tilbake i lojalitet i mange måneder. Dessuten hørte jeg kun kritikk av Rekdal, ikke av klubben for øvrig.

At klansfolk blir sure skjønner jeg godt, men oppi det hele tror jeg at det aller værste er at det Ohr sier er helt korrekt, og ikke engang satt på spissen. Fra utsiden har Rekdal alltid virket som en humørdreper, og vi har spådd at han vil slite i motgang. Turbulensen i Vålerenga kan jo skyldes at "alle" spillerne er teite, men det er ikke mulig å se bort fra at Rekdal kan være grunnen. Dette betyr selvsagt at jeg inderlig håper at denne saken får minst mulig fokus, at media ikke stiller spørsmål ved Reka som trener og at Rekdal forblir VIF-trener resten av livet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ohr til Stabæk
  • Opprett ny...