arni 9 536 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Laget har slitt i tre hjemmekamper mot antatt svakere lag med to av ni poeng som fasit! JJ virker anspent og tar rimelig lite grep fra sidelinja. Nestren-laget Stabæk ser ut til å ri igjen, dessverre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Vi pleier å være et godt høstlag, men noe med ferieopplegget etc. ser ut til å ha sviktet iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Pleier vel egentlig ikke være noe utpreget vår- eller høstlag.... Men er nesten så man tror at noe må ha skjedd i sommerferien... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 4. September 2007 (endret) Del Skrevet 4. September 2007 (endret) Pleier vel egentlig ikke være noe utpreget vår- eller høstlag.... Men er nesten så man tror at noe må ha skjedd i sommerferien... Som noen har nevnt tidligere, kanskje laget hadde godt av PFO? Er nesten så jeg begynner å tro det selv, kanskje gutta rett og slett fikk godt samhold av å kunne "rotte" seg sammen mot en av medspillerne. Endret 4. September 2007 av ØyvindW Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Tipper det var Lars Bohinen som sjenket alle spillerne fulle i Halmstad så de trente dårlig og kom ut av form. Videre har han jo lånt ut de eneste formspillerene i årets faste start 11'er IAO og Skogseid, og kjøpt en skikkelig dårlig høyreback og en uerfaren spiss fra Ham Kam. Hadde vi bare hatt IAO og Skogseid på banen tror jeg vi hadde kriget alle lagene i senk med lange baller og skikkelig glad-spill. Dessuten ville vi aldri sluppet inn dødballmål, da IAO selvsagt dekker opp alle motstanderens spillere samtidig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Kladdeføret nå skyldes vel at vi bare har 12-13 spiller som holder høyt TL-nivå. Vi hadde flyt i vår, og alle presterte bra sammen. Nå har mange, kanskje særlig Somen og, Alan sluppet seg litt ned, samtidig som mange av de vi spiller mot har forsterket. Håper to ukers pause hjelper, og at Høland blir klar slik at vi kan få litt mer orden på forsvaret. Synes dessverre at mange av problemene har falt sammen med at forsvarsfireren fra i vår ble endret da Mike kom tilbake. Men tross alt; vi er på tredjeplass i serien, i semifinalen i cupen og annetlaget ser ut til å holde plassen rimelig greit. Synes ikke vi kan kreve så veldig mye mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO og Skogseid på banen tror jeg vi hadde kriget alle lagene i senk med lange baller og skikkelig glad-spill. Dessuten ville vi aldri sluppet inn dødballmål, da IAO selvsagt dekker opp alle motstanderens spillere samtidig. Ironi er en vanskelig kunst og ikke alltid vellykket! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO og Skogseid på banen tror jeg vi hadde kriget alle lagene i senk med lange baller og skikkelig glad-spill. Dessuten ville vi aldri sluppet inn dødballmål, da IAO selvsagt dekker opp alle motstanderens spillere samtidig. Ironi er en vanskelig kunst og ikke alltid vellykket! Noen som ikke skjønte ironien da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO og Skogseid på banen tror jeg vi hadde kriget alle lagene i senk med lange baller og skikkelig glad-spill. Dessuten ville vi aldri sluppet inn dødballmål, da IAO selvsagt dekker opp alle motstanderens spillere samtidig. Ironi er en vanskelig kunst og ikke alltid vellykket! Er bare så drittlei av at alle skal pese Bohinen for at han lar en halvskadet og benket spiller, som ikke engang er i form, gå til en annen klubb for å kanskje spille seg tilbake i form og igjen være aktuell for 1. laget neste år. La gå at ironien var så som så, poenget ble vel oppfattet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO og Skogseid på banen tror jeg vi hadde kriget alle lagene i senk med lange baller og skikkelig glad-spill. Dessuten ville vi aldri sluppet inn dødballmål, da IAO selvsagt dekker opp alle motstanderens spillere samtidig. Ironi er en vanskelig kunst og ikke alltid vellykket! Det har du rett i, men denne gangen var den veldig vellykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Hadde vi bare hatt IAO og Skogseid på banen tror jeg vi hadde kriget alle lagene i senk med lange baller og skikkelig glad-spill. Dessuten ville vi aldri sluppet inn dødballmål, da IAO selvsagt dekker opp alle motstanderens spillere samtidig. Ironi er en vanskelig kunst og ikke alltid vellykket! Synes AndersC har et godt poeng, jeg. På de klagene som kommer på forumet tyder det jo på at Lars Bohinen har skyld i alle problemer i verden, og at med IA på banen ville vi vunnet alt. Jeg kjøper ikke den forklaringen. Skal noen kritiseres for både disposisjon av spillere og treningsaktiviteter i sommer må det da være Jan Jönsson? Det er også mystisk hvordan tidligere suksess gjør han til en skurk. Han har fått spillerne til å (over?) prestere over lang tid. Med en gang noe går mindre bra så er det for dårlig. Kan vi ikke lene oss godt tilbake og tenke på hvordan det ville vært om Ingo og Schelvan i 2004 kom drassende med vår nye hovedtrener, tidligere Liverpool-proff Stig Inge Bjørnebye? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 536 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Er bare så drittlei av at alle skal pese Bohinen for at han lar en halvskadet og benket spiller, som ikke engang er i form, gå til en annen klubb for å kanskje spille seg tilbake i form og igjen være aktuell for 1. laget neste år. La gå at ironien var så som så, poenget ble vel oppfattet? Bohinen har egen tråd så jeg tenkte vi kunne gå klar av han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Diskuterte med en kompis ikveld om det har skjedd før at vi kun har tatt 5 poeng på seks matcher? Vet det er noen ihuga statistikere her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Synes AndersC har et godt poeng, jeg. På de klagene som kommer på forumet tyder det jo på at Lars Bohinen har skyld i alle problemer i verden, og at med IA på banen ville vi vunnet alt. Jeg kjøper ikke den forklaringen. HVA??? Gjør du ikke det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 5 poeng på 6 kamper er ikke bra. Sesongen sett under ett er VELDIG bra. En sesong uten en formsvikt er veldig usannsynlig. En sesong med en formsvikt er VELDIG naturlig. Stabæk ligger på 3.plass, og jeg er VELDIG fornøyd over prestasjonene denne sesongen. så langt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Hva skjedde i Halmstad i juli? De drakk for mye Cola opp-ned For å være litt seriøs. Alan har startet hver kamp, til tross for at han ikke gjør annet enn alternativ trening mellom kampene. Han blir neppe bedre av et slikt opplegg. Håper landslagpausen gjør han godt, og at han endelig kommer tilbake i vår-form (men med en kald og våt høst kan man jo være litt skeptisk til brasliansk samba). Videre har Somen sannsynligvis vært plaget med et mage/tarmvirus som har satt han tilbake. Dvs at to av våre viktigste enkeltspillere, som har det lille ekstra, nok ikke har prestert maksimalt. Landslagspausen bør nok gjøre Somen godt også. Forsvaret har lekket etter ferien. Pontus/Mike ser ikke ut til å være en optimal kombinasjon, men en Somen ute av form svekker forsvaret vårt også. Jeg har tro på at JIH inn på back og MMS inn sammen med Pontus vil bli en suksessoppskrift. gir også flere offensive muligheter. Stabæk har fortsatt alle muligheter, "alle" har avskrevet Stabæk i gullkampen. Nå får de jobbe litt mer uforstyrret, ta poeng for poeng og gå forbi på målstreken Alltid optimist! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. September 2007 Del Skrevet 4. September 2007 Minner om at årets første høstmåned har vart i akkurat 4 dager. Kanskje litt tidlige å trekke konklusjonen "den store høstkollapsen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. September 2007 (endret) Del Skrevet 5. September 2007 (endret) Ergrer meg stadig over spesielt Veigar og Alan som absolutt må bruke 1-2 touch ekstra på ballen.. I situasjonen der Veigar forsøkte å lobbe inn ballen mot FFK, begriper ikke hvorfor han ikke skjøt tidligere.. Endret 5. September 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maxi 3 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Ergrer meg stadig over spesielt Veigar og Alan som absolutt må bruke 1-2 touch ekstra på ballen.. I situasjonen der Veigar forsøkte å lobbe inn ballen mot FFK, begriper ikke hvorfor han ikke skjøt tidligere.. Hvis de andre på laget klarer å bevege seg litt mer i stede for å stå å se på hele tiden så slipper de dette, er enig med deg at Alan og veigar bruker for mange touch. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Ergrer meg stadig over spesielt Veigar og Alan som absolutt må bruke 1-2 touch ekstra på ballen.. I situasjonen der Veigar forsøkte å lobbe inn ballen mot FFK, begriper ikke hvorfor han ikke skjøt tidligere.. Hvis de andre på laget klarer å bevege seg litt mer i stede for å stå å se på hele tiden så slipper de dette, er enig med deg at Alan og veigar bruker for mange touch. Tullete å skulle vende av 1-2 mann når man er innenfor 25 meter og forsvaret er i ubalanse. Det tar gjerne såpass med tid at motstanderen rekker å komme tilbake med 2-3 spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 536 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Minner om at årets første høstmåned har vart i akkurat 4 dager. Kanskje litt tidlige å trekke konklusjonen "den store høstkollapsen" Enig i det, men høstsesongen starter artig nok 22.juli i tippeligaen. Håper tittelen snart kan revideres til "den store revansjen", men skal ærlig innrømme at jeg er i tvil om JJ har resepten for det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Er dette blitt pessimist-tråden? Da bør vi be noen om å døpe den om til det. Vi ligger på tredje plass i landes øverste divisjon, og det mot lag med budsjett som er både tre og fire ganger større enn oss. Ingen grunn til å klage her. Og snart vinner vi kamper igjen, er helt sikker på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Er dette blitt pessimist-tråden? Da bør vi be noen om å døpe den om til det. Vi ligger på tredje plass i landes øverste divisjon, og det mot lag med budsjett som er både tre og fire ganger større enn oss. Ingen grunn til å klage her. Og snart vinner vi kamper igjen, er helt sikker på det. Og om tråden må hete noe liknende det den heter nå, kan noen endre til "Den storE høstkollapsen" ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Talar verkligen inte alla svenska i klubben? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Fyttigrisen så mange medgangsupportere det virker som vi har. Er det ikke flere som føler at vi kanskje overpresterte før sommerferien? Det er utrolig trist å lese at folk begynner å miste troen til JJ og resten av det sportslige apparatet etter noen tap. Tror dere virkelig at det bare er Stabæk som ønsker å vinne kamper i Tippeligaen - og som ønsker å forsterke stallen når det er mulig. Jeg er faktisk utrolig glad for at vi har berget plassen. Jeg tror vi begynner å vinne kamper så snart vi innser at vi ikke har noen som helst mulighet til å kjempe om gullet i årets serie. Jeg tror faktisk at det vil være meget farlig for oss å gjøre det for bra i år. Vi vil få et kjempepress etter våre spillere, samtidig som vi ikke har ressurser til å kjøpe inn erstatninger (ja, jeg vet at vi får betalt for spillerne, men vi klarer ikke erstatte disse for pengene vi får for dagens spillere). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Fyttigrisen så mange medgangsupportere det virker som vi har. Jeg tror faktisk at det vil være meget farlig for oss å gjøre det for bra i år. Vi vil få et kjempepress etter våre spillere, samtidig som vi ikke har ressurser til å kjøpe inn erstatninger (ja, jeg vet at vi får betalt for spillerne, men vi klarer ikke erstatte disse for pengene vi får for dagens spillere). Hvis du har fulgt Stabæk tett siden 94 (som jeg har) blir nok medgangssupporter riktig betegnelse ja! Nesten, nesten har vært temaet, men mye moro har det vært! Å prøve å finne ut hva som har skjedd etter at vi ruslet ut av Nadderud med 28p 2.juli, vil være viktig for alle med hjerte for laget. Synes ikke det er farlig å gjøre det meget bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 5. September 2007 Del Skrevet 5. September 2007 Hvis du har fulgt Stabæk tett siden 94 (som jeg har) Jeg har nok det, ja. Jeg husker jeg synes det var mye større å vinne semifinalen mot Moss, enn finalen mot RBK. Det er alltid vanskelig å toppe slike opplevelser. Nå er det selvfølgelig mange nye supportere på grunn av vårsesongen. MEN, det går opp og ned.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 536 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Første gangen Janne måtte tåle tap for Uwe det her. Stabæk-gutta hadde ikke vært i match sitasjon på 15 dager, mens Viking hadde treningskamp i uka før. Forklarer litt av første halvtimen mot Viking? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Første gangen Janne måtte tåle tap for Uwe det her. Stabæk-gutta hadde ikke vært i match sitasjon på 15 dager, mens Viking hadde treningskamp i uka før. Forklarer litt av første halvtimen mot Viking? Det kan gjøre det, men hvis lang periode uten kamp gjør et lag så svekket hadde det kanskje vært en ide å arrangere en treningskamp vi også i mellomtiden? Dette er jo noe man burde være oppmerksom på når det er landslagspause etc.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Del Skrevet 24. Oktober 2007 Stabæk har gjort dårlige omganger tidligere også, uten at det har vært lenge siden forrige kamp. Vi tapte borte mot Viking 2-1, der det ene målet deres skulle vært annulert. Alt i alt er ikke dette så ille. Eneste målet Viking scorte på i den dårlige halvtimen var var en perle av et skudd som like gjerne kunne ha kommet om vi hadde spilt bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå