elmo 4 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Hei, trodde noen av dere interessere seg at Eintracht hadde en Cupkamp i Offenbach i kveld......... Det var utrolig spennende og eintracht klarte å vinne etter en straffesparkkonkurranse!!!!!!! Utrolig spennede. Og vi er nummer 1 i Hessen!!!!!!!! Hilsen Bianca Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. September 2003 Del Skrevet 1. September 2003 Nr 1 i Hessen? An auf hinter in neben über unter vor und zwischen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 aus bei mit nacht seit von zu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 Gratulerer så mye Bianca! Når har den tyske serien vinterpause? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 Gratulerer så mye Bianca! Når har den tyske serien vinterpause? Det er vel til vinter'n en gang, tenker jeg. Hvordag går det foresten med Cottbus? Blir det 1. Bundesliga neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. September 2003 Del Skrevet 2. September 2003 He-he. Bundesliga... Det høres så jævlig "felleskjøpet" ut. Jeg er glad det heter eliteserien i Norge, og at vi ikke kaller opp serien vår etter virksomhet som skjer i distriktene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elmo 4 Del Skrevet 3. September 2003 Del Skrevet 3. September 2003 @atle: Takk. herrlig aa vinne mot Offenbach :-) Vinterpausen begynner 16. 12. og hjemmekampen mot Bayern (förste kamp i 2004) er 31.01. Vil dere komme paa besök??? Har tenkt aa kanskje see paa Brann kampen i Oktober. Men vet ikke ennaa. @Slum: Cottbus tapte i Cupkampen (hihi) og taper svaert often i 2. Bundesliga. Men jeg er helt sikkert at du maa til Cottbus neste sesongen, fordi vi vil sikkert rykke ned @markus og Alz: Tysken deres er Kjempebra 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 28. September 2003 Del Skrevet 28. September 2003 Noen glemte durch, für, gegen, ohne, uhm. Skjerpesen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg