Gå til innhold

Er stabaek.no for slemme mot spilllerne?  

2 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Jeg er vel egentlig inhabil siden jeg som regel tar meg av referatene fra Stabæk2 matchene. Når det er sagt så forstår jeg ikke helt kritikken til Tom.

Vi hadde er kulturdebatt før seriestrat der noen av oss var veldig opptatt av at gutta skal støttes 110% så lenge de er på banen. Vi som mente (og mener) dette synes at det overhode ikke hører hjemme med kritikk fra tribunen. Tom var tilstede og sa sin mening. Husker jeg ikke mye feil hadde han et annet syn, nemlig at det er greit å rope ut sin mening også fra tribunen. Jeg var uenig med Tom da, og jeg er uenig med Tom nå. Jeg har alltid vært et stort fan av Tom og kommer fortsatt til å være det. Han er sikkert selv mye mer skuffet over egen sesong så langt enn det jeg er. For den har ikke vært på nivå med 2002 sesongen. (Det mener nå i alle fall jeg).

Likvel står jeg altså på min mening som er at supportere ALDRI skal klage på egne spillere mens de er på banen, men i stedet ta ut eventuell frustrasjon på pøbben etter kamp eller på f.eks et debattforum som dette.

Så Tom; - Hvis vi har misforstått hva du mener er det bare å ta en tlf, Stabækkontoret har nr. mitt.

Richard

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er innlegget mitt fra toms gjestebok - og mer har jeg ikke å si.

hei tom,

du skrev "Det som venter der er som regel en dose med kritikk som ikke akkurat motiverer. "

ok, kanskje kritiken hos supporternes side høres ikke SÅ bra ut for dere som er spillere, men jeg tror det er ikke noe du kan kalle "slenge drit". da skulle du besøke noen tyske supportersider...der kan du lese mange tøffe ting som virkelig ikke motiverer.

jeg for min del kan bare si: ALLE fra stabæk support (og andre supportergrupper) jeg har truffet hittil støtter laget med full hjerte og med all energi de har.

kanskje de siste ukene var ikke lett for oss supportere? vi mistet marel, skistad, flem, chippen, og vår elsket klubb var truet av store finansielle problemer og vi (eller dere) tapte mange ganger... og da skjer det ganske lett at man virker litt overkritisk og frustrert.

og hvilken bedre plass finnes der for å skrive ned alt det som plager deg enn en egen supporterside?

prøv å ta det helt med ro og ikke overse at mange artikler er skrevet med noen dråper ironi ;-)

så lenge vi står på tribunen både hjemme og borte og synger og klapper og liker å kle på våre drakter og tar med skjerf, banner og flagg, så lenge skulle det bli ikke noe problem for dere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan sies at naar man gir Keeperguden 2 ekstra poeng for aa redde en straffe saa kan det virke litt useriost og subjektivt.. Man hva gjor vel det..? Synes generellt at vurderingene er bra jeg, veldig lite destruktiv kritikk aa spore.. Bare fortsett Alz, eller hvem det er som skriver... Som landflyktig nyter jeg aa lese en subjektiv og blaa vurdering av vaare blaa helter..

1357 for ever..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får har tåle! Må jo være lov å gi uttrykk for at man ikke er helt fornøyd med hva som har blitt prestert den siste tida. Hvis han ikke tåler å bli "evaluert" er det ikke mange jobber han kan passe i. Tror ikke Stenvolls selvtillit og motivasjon avhenger særlig av hva som blir skrevet på stabaek.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har Tom skrevet innlegg i sin egen gjestebok at det ikke er spillerevalueringen, men skepsisen til å tilby Finstad kontrakt. Jeg har selv sett gjennom denne nyheten,

http://www.stabaek.no/action.lasso?-databa...d=13032&-search

og det får da være grenser til hvor kosete denne klubben skal være. Er det ikke tillat å stille konstruktiv kritikk mot en spiss som siden 98 har hatt scoringsvegring?

Referer han til innlegg her på forumet stiller saken seg annerledes og da er kritikken mot websiden uberettiget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Er stabaek.no for slemme mot spillerne?
  • Opprett ny...