Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ingen talsmann, men regner med jeg har en del mennesker med meg.

Personlig tar jeg sterk avstand fra trusler om å banke opp Stian Ohr.

Gjøken som har truet Stian på siden hans tør ikke signere med navn en gang, så ikke ta det helt bokstavelig. Sannsynligvis snakker vi om en "blodtøff" liten snørrhvalp på 14 år med litt for mye tid... Lett å være tøff bak et tastatur.

Ja, noen skriver at han er på "Lista til Panzer", håper ikke dere ser på dette som en trussel. Dette er like harmløst som at dere skulle sagt til en spiller fra et annet lag at "Ingebrigt setter seg på deg". (Selvom jeg ikke vil komme under den mannen :wink: )

Nei, helt greit å være skuffet over Stian's oppførsel i media etter overgangen, det er jeg også, med å true han med bank blir for barnslig.

Blir rett og slett patetisk.

My 2 cents anyways.

Hilsen Lasse

-stolt Enga supporter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, noen skriver at han er på "Lista til Panzer", håper ikke dere ser på dette som en trussel. Dette er like harmløst som at dere skulle sagt til en spiller fra et annet lag at "Ingebrigt setter seg på deg". (Selvom jeg ikke vil komme under den mannen  :wink: )

Det var ikke innleggene om "Cancer-Hagen" det ble reagert på. Jeg er helt enig i at det ikke var i nærheten av å være over streken.

Det var vel spesielt innlegget signert "Saddam", som var absolut lavmål. Godt å høre at du tar avstand fra det, uavhengig om det kommer fra en 14-åring eller 30-åring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig tar jeg sterk avstand fra trusler om å banke opp Stian Ohr.  

Gjøken som har truet Stian på siden hans tør ikke signere med navn en gang, så ikke ta det helt bokstavelig.  

Hvis du leser innlegget til Saddam skikkelig kan det nok hende du ser hvem som har skrevet...

Du skal bli knust når du kommer for å spille ullevål.

I skal knuse deg lenge før kampen begynner.

Gled deg din lille sutre faen, for I gleder oss til å knuse deg og det stygge trynet ditt.  

Har modda innlegget litt, men det kunne vel faktisk ha vært slik... I har vel en tendens til å drapstrue Stabæks høyre flankespillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus skrev: Har modda innlegget litt, men det kunne vel faktisk ha vært slik... I har vel en tendens til å drapstrue Stabæks høyre flankespillere.

-------------

Nå synes jeg du er urimelig.. Det ble vel aldri bekreftet at Rekdal drapstruet han svensken. Ei heller så har vel den "sikre" kilden til Stabæk turt å stå for det han sa. Den saken døde vel rimelig fort ut? Og dermed burde den være ute av verden.

Men, ja, igjen, jeg tar stor avstand fra det, om fyren/dama som utgir seg for å være "Saddam" er 14,30, 60 eller 120 år gammal. Makes no difference.

Hilsen Lasse

-truer ingen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble vel aldri bekreftet at Rekdal drapstruet han svensken. Ei heller så har vel den "sikre" kilden til Stabæk turt å stå for det han sa. Den saken døde vel rimelig fort ut? Og dermed burde den være ute av verden.

Vel, det var 2 personer som hørte drapstruslene fra Rekdal mot Chippen etter kampen. Når det gjelder disse sikre kildene, syns jeg det ikke er rart at de ikke ville stå fram i media med navn, de ville rett og slett ikke gå ut med det og lage noe stor sak ut av det. Vi fikk vite om det fordi disse personene sa det til noen i redaksjonen på stabaek.no. Mao, det var stabaek.no som fikk saken ut i media.

Enig at saken nå er ute av verden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, ja, igjen, jeg tar stor avstand fra det, om fyren/dama som utgir seg for å være "Saddam" er 14,30, 60 eller 120 år gammal. Makes no difference.

Faen er Rekdal 120 år. Han ser mye eldre ut...

Neida, jeg bare kødder med et særiøst tema. Trussler er ikke morsomt. Tenkte bare jeg skulle "ta-en-Budstikka" å blåse opp saken til en zeppliner. Anyhow Lasse - jeg vet ikke hvor du bor :lol:

Markus

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus: Ja, Rekdal holder seg godt synes nå jeg... 120år og Tippeligaspill, det står respekt av sånt.

"Ta en Budstikka" ja, fort gjort :wink:

Jeg bor på Valle i Oslo, velkommen :lol:

Hilsen Lasse

-glad i ball, værer intet hat, kun i 2x45 8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor på Valle i Oslo, velkommen :lol:  

takk for tilbudet, men er bare på den siden av byen når det er konserter og når vi får blue dream arena flyttes de jo ditt. så det spørs om jeg kommer. men man vet aldri - kanskje jeg kommer innom en tur - er Valle stort ? eller står det skilt til Lasse ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, stort skilt: Her bor Lasse :D

Kan ikke unngå å se det...

Neida, fra spoek til noe annet: Valle er rimelig stort ja, men bor i Faret, type Valle, numero tres, 4 etasje, høyre side. Kjøkken mot Hovin, fint på konserter det 8)

Da tror jeg du skulle komme fram om du tør å begi deg utpå den siden av bya :wink:

Uansett, når vi får Vålerenga Park på Valle, så må du jo komme i nabolaget i allefall en gang i året.

Hilsen Lasse

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, når vi får Vålerenga Park på Valle, så må du jo komme i nabolaget i allefall en gang i året.

Hva slags park er det - huskestativ og greier ? Og hva er det jeg skal komme på - anntar at vi spiller i to forskjellige divisjoner neste år - så det må vel være dugnad. Nei - lekestativene deres kan dere ha for dere selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen grunn til å ta sånne "trusler" alvorlig.

Folk må få lov til å mene at Ohr burde holde kjeft, men sånne "trusler" tar jo bare vekk det som måtte være av poeng i saken.

Ingen grunn til å bry seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare folk for guds skyld holder seg for gode til å lage en sak om at vi har klart å lokke Ohr til Lysakerelva...
Det har da aldri vært snakk om at vi lokket Ohr til Lysaker'n - det er da faen meg Enga som kjepp jaget han den veien. Hadde de jaget han den andre veien hadde han blitt kanarifugl.

Heldigvis var Tom S. og nakenbadet i fossen når Stian kom løpende.

"Hva gjør du på denne siden av elven?" Spør Tom.

"Jo, nei, nå skal du høre her Tom" svarte Stian

Du skjønner det at jeg har en ""I" etter meg" fortsatte Stian.

"Kjell Magnum?" spør Tom.

"Nei IIIII" svarer Stian

"Å IIIII" svarer Tom

"Ja IIII" bekrefter Stian

"Han fikk hele klanen til å jage meg i denne retningen, takk og lov for at jeg traff deg" fortsetter Stian til den nakne Tom.

"Så så gutten min" sier Tom, "vi skal nok få deg både trygg og sikker. Vi har også gode utviklingsmuligheter, fantastisk gutter og de beste trenerene" fortsetter Tom mens han drar på seg buksen.

"Å takk og lov" sier Stian, tydelig lettet.

Akkuratt da kommer klanen som var etter Stian, tydelig opphisset av sin "IIII" roper å skriker de og truer og hufser. Men de kommer ikke over elven, de står på sin side og skottet over på siden der gresset alltid er grønnere. Men Stian og Tom bare snur ryggen til dem og tasser inn i fremtiden sammen...

... og resten av historien kjenner du jo til ...

Nei huff...var dette lavmål? :cry:

nei det var ikke lavmål - dette var lavmål

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Trusler mot Ohr
  • Opprett ny...