fyR 1 760 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Første av 2 kamper mot LSK på 4 dager, Skal vi være med å hevde oss i toppen er dette en kamp vi må vinne, tror selv det blir en tøff kamp, men lukter vi en liten høstsprekk i lsk?Eller var det savnet av kippe som ble for stort mot tromsø? uansett er dette en kamp hvor gutta må jobbe knall hardt for å vinne, jeg tror på seier!! Alltid.Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Plassen 0 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Første av 2 kamper mot LSK på 4 dager, Skal vi være med å hevde oss i toppen er dette en kamp vi må vinne, tror selv det blir en tøff kamp, men lukter vi en liten høstsprekk i lsk?Eller var det savnet av kippe som ble for stort mot tromsø? uansett er dette en kamp hvor gutta må jobbe knall hardt for å vinne, jeg tror på seier!! Alltid.Uansett! Kippe er god han, men med 10 man nesten hele kampen hadde det nok ikke hjulpet om en av dem var Kippe. Jeg føler meg trygg på at vi scorer igjen mot LSK, så for at det skal bli seier tror jeg hemmeligheten ligger i å ikke lage dødballer i farlig posisjon og så må gutta spille med hjertet godt på utsiden av drakten. Dette har jeg tro på at går veien. H på kupongen, 2-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 17. September 2007 Del Skrevet 17. September 2007 Min erfaring tilsier at LSK alltid scorer(ikke alltid men stort sett) så vi må ha 2 mål gjerne 3for å drepe kampen og få de viktige 3 poengene! PS. Får håpe lillestrøm kan stille bra lag mot brann slik at vi kan puste dem litt i nakken, slik at de choker helt på oppløpssiden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 At Mouehli er ute gjør ingenting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 At Mouehli er ute gjør ingenting. Det er bra, flere ute jo bedre:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vanskelig å sette disse kampene opp mot hverandre, da forutsetningene er såpass forskjellige. Men jeg anslår at vi har en ørliten fordel før seriekampen. Vi stiller med skadefri og karantenefri tropp på hjemmebane, med storseier i siste kamp, og det spiller inn på forberedelsene. Vi har et bedre utgangspunkt, men kampene mellom disse lagene er alltid tette og gjevne, så det taktiske spiller en stor rolle her. Regner med at dødballer, som det blir nevnt over her, er en het potet i denne sammenhengen. At Moehli ikke spiller er også heldig for oss. Når vi så går videre til del 2, altså cup-kampen på Åråsen, så stiller ting seg noe anderledes. Forutsatt at ingen av lagene pådrar seg skader blir nok denne kampen vesentlig vanskeligere for vår del. LSK prioriterer cupen høyt, og har hjemmebanefordelen. Tror også det er mer til deres fordel å spille mot oss noen dager før, enn det er for oss å ha møtt dem rett før dette oppgjøret. Rett og slett fordi Stabæk ønsker å spille kreativ fotball, men blir "lett" avslørt om motstanderne har gjort hjemmeleksa si. For LSKs del vil nok seriekampen hjelpe dem grundig i forberedelsene for hvordan Stabæks "super-kvartett" skal taes ut av kampen. Dessuten spiller Stabæk veldig likt hjemme og borte, så LSK vil dra nytte av dette. Og dessverre, jeg tror nok LSK med sin "røde armé" kan finne på å "ta ut" noen Stabæk-spillere med stygt spill i serie-oppgjøret. Blir ikke overrasket om noen setter inn en stygg takling på Veigar eller Alan tidlig i serie-kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Jeg blir veldig forundret om ikke Kippe får gult kort, det hadde vært moro å spille på odds for et rødt kort også! Håper de ikke velger å "ofre" en spiller for å ta ut en av våre..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Dette blir to knalltøffe oppgjør, og jeg er enig med d*u*b i at det nok er kampen på Nadderud vi har best mulighet til å vinne. Heldig for oss at Mouehli er ute i denne kampen, men med direkte rødt i forrige kamp må han vel stå over 2 kamper? Betyr det at han er ute i cup kampen også? Mener jeg har lest et sted at man ikke kan spille for A-Laget (dersom det er der man har fått suspansjonen) i noen kamper være seg serie eller cup før suspansjonen er sonet? Når det gjelder om LSK spilelre aktivt kommer til å gå inn for å skade sentrale Stabæk spillere, så tviler jeg sterkt på at det er noe som vil forekomme. At det kommer harde taklinger er jeg overbevist om, men om de blir satt inn for aktivt å skade noen... tvilsomt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Sitter litt med følelsen av at om dette går bra, så går allting bra. Ordet nøkkelkamp har vel aldri passet bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vinneren her henger fortsatt med Brann, uavgjort så er gullet i Bergen :angry: Velger å bruke mediaordene "årets viktigste kamp".. Gleder meg veldig til å se gutta i aksjon igjen fra tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
taxt 0 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vinneren her henger fortsatt med Brann, uavgjort så er gullet i Bergen :angry: Velger å bruke mediaordene "årets viktigste kamp".. Gleder meg veldig til å se gutta i aksjon igjen fra tribunen. Jeg er så syyykt nærvøs før lsk kampene! Tror seriekampen kan gjøre utrolig mye med både selvfølelsen til stabæk og ikke minst kan det ha en effekt på brann. vi vet jo at de har vært dårlige på å takle press fra tidligere sesonger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Vinneren her henger fortsatt med Brann, uavgjort så er gullet i Bergen :angry: Velger å bruke mediaordene "årets viktigste kamp".. Gleder meg veldig til å se gutta i aksjon igjen fra tribunen. Jeg er så syyykt nærvøs før lsk kampene! Tror seriekampen kan gjøre utrolig mye med både selvfølelsen til stabæk og ikke minst kan det ha en effekt på brann. vi vet jo at de har vært dårlige på å takle press fra tidligere sesonger! Vinner vi på søndag er vi med, men da er kanskje lsk ekstra revansjelystne på onsdagen! Faen et dårlig hjerte takler ikke all spenningen som vi har i vente! HJELP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jakob 50 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/18/512436.html Reagerer spesiellt på den her, fra LSKs talsmann om kampen mot stabæk: "Dette blir en vanskelig kamp, ikke minst på grunn av det dårlige stadionet, som gir hjemmelaget en uvanlig stor fordel." Åssen kan det gi Stabæk en fordel med dårlig stadion fordi de er "vant" med det?? Det er jo for supporterne det er ille, ikke for spillere og bør derfor ikke ha noe å si på det sportslige. Matta er jo en av norges beste og garderobene er ikke så dårlig til at det påvirker spille på banen... TULL!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/18/512436.html Reagerer spesiellt på den her, fra LSKs talsmann om kampen mot stabæk: "Dette blir en vanskelig kamp, ikke minst på grunn av det dårlige stadionet, som gir hjemmelaget en uvanlig stor fordel." Åssen kan det gi Stabæk en fordel med dårlig stadion fordi de er "vant" med det?? Det er jo for supporterne det er ille, ikke for spillere og bør derfor ikke ha noe å si på det sportslige. Matta er jo en av norges beste og garderobene er ikke så dårlig til at det påvirker spille på banen... TULL!! Etter helgens runde er det jo ikke rart de begynner å samle på unnskyldninger alt nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 18. September 2007 Del Skrevet 18. September 2007 Slipper Mohueli kun i seriekampen. Fevang fikk to kampers karantene, så det gir et ørlite håp om Haugesund i finalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 Slipper Mohueli kun i seriekampen. Fevang fikk to kampers karantene, så det gir et ørlite håp om Haugesund i finalen Synes ikke vi skal ta cupkampen mot LSK som WO Siden du skriver at det gir håp om å møte Haugesund i finalen Ellers synes jeg dette er en typisk uavgjort kamp, og da er gullet på vei til Bergen Men jeg håper og tror at Stabæk kan ta dette i land. Etter forrige serierunde og dømme føler jeg vi bør vinne dette lett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 Om gutta skulle klare å vinne begge kamper, hadde det vært et bra utgangspunkt foran LSK-Brann. Skadeskutte fugler som skal vise at de fremdeles kan... Brann skal uansett få slite, selv om vi sikkert hjelper de med en suspensjon eller to (spesielt om vi skulle gå til finalen, da må de vel sone evt kort mot Brann) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 19. September 2007 (endret) Del Skrevet 19. September 2007 (endret) Jeg innbiller meg at det ofte blir en seier til hvert av lagene når to lag møtes to ganger i løpet av kort tid (som oftest pga deltagelse i både cup og serie). Om det bare er en følelse jeg har eller om det faktisk stemmer, har sikkert Albert noe fin statistikk på. Uansett, det kan jo fort bli utfallet av dobbeltoppgjøret mot LSK - en seier og ett tap. Hvilken kamp er i så fall viktigst å vinne? Serien er kanskje viktigst for å sikre en plass på topp fire eller til og med få medalje, men det er lite som er mer moro enn en cupfinale - forutsatt at man vinner finalen, så klart, for få ting er kjedeligere enn å tape en cupfinale... Endret 19. September 2007 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. September 2007 Del Skrevet 19. September 2007 Hvilken kamp er i så fall viktigst å vinne? Rent statistisk er det lettere å vinne cupen. Vi kan avgjøre begge kampene selv, og vi trenger kun 2 seire. Cupgull gir også automatisk e-cup. I serien må vi nok vinne 5 av de siste kampene for å ha sjans på gullet, i tillegg må Brann tabbe seg ut (eller er det å tabbe seg ut om man taper knepent for LSK og Viking? I tillegg har de vel en forferdelig statistikk på Alfheim). Om gutta kun kan vinne en kamp, går jeg for cup-kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. September 2007 Del Skrevet 20. September 2007 Synes dette er en typisk uavgjort kamp. Og da tror jeg også cupen ender uavgjort og avgjort på ekstraomganger eller straffekonk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Spettet 45 Del Skrevet 20. September 2007 Del Skrevet 20. September 2007 Hvilken kamp er i så fall viktigst å vinne? Rent statistisk er det lettere å vinne cupen. Vi kan avgjøre begge kampene selv, og vi trenger kun 2 seire. Cupgull gir også automatisk e-cup. I serien må vi nok vinne 5 av de siste kampene for å ha sjans på gullet, i tillegg må Brann tabbe seg ut (eller er det å tabbe seg ut om man taper knepent for LSK og Viking? I tillegg har de vel en forferdelig statistikk på Alfheim). Om gutta kun kan vinne en kamp, går jeg for cup-kampen Vi har hatt store problemer med Viking borte, så Brann skal gå på en ganske så stor smell samtidig som vi må vinne alle kampene om vi skal vinne gull! Tror på sølv 1 poeng foran Viking! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 20. September 2007 Del Skrevet 20. September 2007 Jeg tror nok desverre 4.plass, og at vi ryker ut i semi'n mot Lillestrøm. Er litt typisk Stabæk og miste fokus mot slutten og ikke få medalje, føler jeg. Så får vi håpe jeg tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Jeg tror Brann vinner gullet, Stabæk tar sølvet og viking tar bronse så 4 plassen går til det forferdlige kvittrelaget lsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Tar vi ikke gull så tar vi femteplassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Tar vi ikke gull så tar vi femteplassen. Nå ja. Jeg sier bare 1998 og 2003. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Tar vi ikke gull så tar vi femteplassen. Nå ja. Jeg sier bare 1998 og 2003. Reprise av '98 er vel kanskje det vi bør håpe på - helt urealistisk er det jo heller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Er det noen som IKKE skal på kampen på søndag (spytt, spytt, spytt) og har lyst til å LÅNE BORT SESONGKORTET SITT? Jeg har nemlig en kamerat som er ivrig etter å få være med på feltet for en gangs skyld. Han synger høyt og holder lenge. Om noen skulle være så fryktelig greie at de låner bort kortet sitt blir vi kjempeglade. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Er det noen som IKKE skal på kampen på søndag (spytt, spytt, spytt) og har lyst til å LÅNE BORT SESONGKORTET SITT? Jeg har nemlig en kamerat som er ivrig etter å få være med på feltet for en gangs skyld. Han synger høyt og holder lenge. Om noen skulle være så fryktelig greie at de låner bort kortet sitt blir vi kjempeglade. Han har vell ikke lov til å låne av andre... Han kan jo melde seg inn på $$-standen utenfor Blaa og betale 160 kr. i porten for billett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Er det noen som IKKE skal på kampen på søndag (spytt, spytt, spytt) og har lyst til å LÅNE BORT SESONGKORTET SITT? Jeg har nemlig en kamerat som er ivrig etter å få være med på feltet for en gangs skyld. Han synger høyt og holder lenge. Om noen skulle være så fryktelig greie at de låner bort kortet sitt blir vi kjempeglade. Han har vell ikke lov til å låne av andre... Han kan jo melde seg inn på $$-standen utenfor Blaa og betale 160 kr. i porten for billett Godt forslag. Jeg skal ikke på kampen, men jeg synes ikke noe om å snylte på Stabæk Fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. September 2007 (endret) Del Skrevet 21. September 2007 (endret) Selvsagt skal man låne bort kortet sitt hvis man ikke selv skal på kamp!! Det verste jeg veit er sesongkortholdere som ikke låner bort kortet sitt i slike tilfeller, enten på hovis, fornebulandet eller $$-feltet.. Da blir det jo en tom plass på stadion! Det blir for dumt.. De få gangene jeg ikke er på stadion låner jeg selvfølgelig ut kortet mitt til en bekjent. (Jeg har aldri hørt noen regel som strider mot dette, selvom jeg er klar over at det står mitt navn på kortet) På den måten taper vi verken en tilskuer eller sangstemme på tribunen. Forza!! EDIT: og man snylter jo heller ikke på Stabæk Fotball for man har jo betalt for ett sete (eller en ståplass) hver eneste hjemmekamp i hele sesongen, uansett om den plassen fylles av min eller en annens rumpe/fotsåler.. Endret 21. September 2007 av Robinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå