magnuss 0 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 tror Stabæk klarer seg uten de 160 kronene.. synes egentlig det er bedre å låne det bort når man borte, spesielt på hovis, verste er i feriene når det er toppkamper og meldt utsolgt så er det mange tomme plasser der.. da er det bedre å låne det bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 21. September 2007 Del Skrevet 21. September 2007 Håper gutta klarer å mobilisere til en god kamp. Får vi til vårt spill og har en Veigar "on fire" tror jeg vi fort kan ta LSK. Får vi 3 poeng her kan alt skje. KOM IGJEN GUTTA!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Etter SMSen jeg fikk nå er ikke Jon Inge Høiland i troppen denne gangen heller... Troppen: 1. Jon Knudsen 4. Mike Kjølø 5. Pontus Segerstrøm 6. Tom Stenvoll 7. Henning Hauger 9. Christian Keller 10. Veigar Pall Gunnarsson 11. Daniel Nannskog 13. Somen Tchoyi 15. Morten M. Skjønsberg 17. Espen Olsen 18. Thomas Rogne 19. Branimir Poljac 21. Tommy Stenersen 24. Espen Nystuen 25. Alanzinho 26. Bjørnar Holmvik 28. Jens Waltorp Sørensen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Er det noen som IKKE skal på kampen på søndag (spytt, spytt, spytt) og har lyst til å LÅNE BORT SESONGKORTET SITT? Jeg har nemlig en kamerat som er ivrig etter å få være med på feltet for en gangs skyld. Han synger høyt og holder lenge. Om noen skulle være så fryktelig greie at de låner bort kortet sitt blir vi kjempeglade. Greia er at sesongkortet kun slipper deg inn på stadion, og meldemskortet slipper deg inn på feltet (ja, jeg vet man må være medlem i $$ for å kunne kjøpe sesongkort til ståtribunen...). Hvis vennen din er så ivrig på å være med blant $$ er det ikke noe problem å melde seg inn? Og betale inngang i porten? Medlemsskapet synes jeg burde være personlig. Når det gjelder sete-sesongkortene blir det noe helt annet, ingen kan ta den plassen om den er tom, som på ståfeltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Er det noen som IKKE skal på kampen på søndag (spytt, spytt, spytt) og har lyst til å LÅNE BORT SESONGKORTET SITT? Jeg har nemlig en kamerat som er ivrig etter å få være med på feltet for en gangs skyld. Han synger høyt og holder lenge. Om noen skulle være så fryktelig greie at de låner bort kortet sitt blir vi kjempeglade. Greia er at sesongkortet kun slipper deg inn på stadion, og meldemskortet slipper deg inn på feltet (ja, jeg vet man må være medlem i $$ for å kunne kjøpe sesongkort til ståtribunen...). Hvis vennen din er så ivrig på å være med blant $$ er det ikke noe problem å melde seg inn? Og betale inngang i porten? Medlemsskapet synes jeg burde være personlig. Når det gjelder sete-sesongkortene blir det noe helt annet, ingen kan ta den plassen om den er tom, som på ståfeltet. HØR HØR Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 MMS og Alan var på gommerud banen i dag, Morten var enig i at kampen i morgen og på onsdag kom til å bli tøff, men sa samtidig at det hadde vært jævlig fett med cupfinale. Jeg selv, sitter med følelsen av at vis vi vinner hjemme taper vi den borte, og taper vi hjemme vinner vi den borte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Er det noen som IKKE skal på kampen på søndag (spytt, spytt, spytt) og har lyst til å LÅNE BORT SESONGKORTET SITT? Jeg har nemlig en kamerat som er ivrig etter å få være med på feltet for en gangs skyld. Han synger høyt og holder lenge. Om noen skulle være så fryktelig greie at de låner bort kortet sitt blir vi kjempeglade. Greia er at sesongkortet kun slipper deg inn på stadion, og meldemskortet slipper deg inn på feltet (ja, jeg vet man må være medlem i $$ for å kunne kjøpe sesongkort til ståtribunen...). Hvis vennen din er så ivrig på å være med blant $$ er det ikke noe problem å melde seg inn? Og betale inngang i porten? Medlemsskapet synes jeg burde være personlig. Når det gjelder sete-sesongkortene blir det noe helt annet, ingen kan ta den plassen om den er tom, som på ståfeltet. HØR HØR Eventuelt; LES LES Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 MMS og Alan var på gommerud banen i dag, Morten var enig i at kampen i morgen og på onsdag kom til å bli tøff, men sa samtidig at det hadde vært jævlig fett med cupfinale.Jeg selv, sitter med følelsen av at vis vi vinner hjemme taper vi den borte, og taper vi hjemme vinner vi den borte.. Off topic, men synes det er veldig positivt at gutta blir sendt ut på turer som dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Tilbake til kampen... Nøkklen i morgen blir vel hode styrke, Albert har du en oversikt over hvor mange dødballer Lsk har scora på i år? Hauger ut og Stenersen inn p.g.a. hodestyrke, IA kan vi vel se bort fra Bohinen (klarte ikke å dy meg). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Tilbake til kampen...Nøkklen i morgen blir vel hode styrke, Albert har du en oversikt over hvor mange dødballer Lsk har scora på i år? Hauger ut og Stenersen inn p.g.a. hodestyrke, IA kan vi vel se bort fra Bohinen (klarte ikke å dy meg). Ja, Henning har vært skikkelig ræva i høst. Han starter helt sikkert ikke. Synes også det er på tide å vrake Alan og Veigar også, de er ganske dårlige på hodet begge to. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. September 2007 (endret) Del Skrevet 22. September 2007 (endret) Tilbake til kampen...Nøkklen i morgen blir vel hode styrke, Albert har du en oversikt over hvor mange dødballer Lsk har scora på i år? Hauger ut og Stenersen inn p.g.a. hodestyrke, IA kan vi vel se bort fra Bohinen (klarte ikke å dy meg). Ja, Henning har vært skikkelig ræva i høst. Han starter helt sikkert ikke. Synes også det er på tide å vrake Alan og Veigar også, de er ganske dårlige på hodet begge to. Hvis du følger litt med er det en grunn til å bytte og det er kun hodestyrke! Hauger er den nye Becham og det har jeg ment hele tiden, har du drikki? Har du sett JJ bruke Veigard og Alan på corner i mot i så fall har det vært velykka? Endret 22. September 2007 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Tilbake til kampen...Nøkklen i morgen blir vel hode styrke, Albert har du en oversikt over hvor mange dødballer Lsk har scora på i år? Hauger ut og Stenersen inn p.g.a. hodestyrke, IA kan vi vel se bort fra Bohinen (klarte ikke å dy meg). Ja, Henning har vært skikkelig ræva i høst. Han starter helt sikkert ikke. Synes også det er på tide å vrake Alan og Veigar også, de er ganske dårlige på hodet begge to. Hvis du følger litt med er det en grunn til å bytte og det er kun hodestyrke! Hauger er den nye Becham og det har jeg ment hele tiden, har du drikki? Har du sett JJ bruke Veigard og Alan på corner i mot i så fall har det vært velykka? Det er du som vil benke spilleren som har vært Stabæks KLART beste i høst, så hvem som har drukket (eller drikki om du vil) her tror jeg ikke vi trenger å diskutere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Tilbake til kampen...Nøkklen i morgen blir vel hode styrke, Albert har du en oversikt over hvor mange dødballer Lsk har scora på i år? Hauger ut og Stenersen inn p.g.a. hodestyrke, IA kan vi vel se bort fra Bohinen (klarte ikke å dy meg). Ja, Henning har vært skikkelig ræva i høst. Han starter helt sikkert ikke. Synes også det er på tide å vrake Alan og Veigar også, de er ganske dårlige på hodet begge to. Hvis du følger litt med er det en grunn til å bytte og det er kun hodestyrke! Hauger er den nye Becham og det har jeg ment hele tiden, har du drikki? Har du sett JJ bruke Veigard og Alan på corner i mot i så fall har det vært velykka? Det er du som vil benke spilleren som har vært Stabæks KLART beste i høst, så hvem som har drukket (eller drikki om du vil) her tror jeg ikke vi trenger å diskutere... Så du mener hodestyrke er bortkasta mot Lsk? Beste spilleren på Stabæk kan diskuteres men det er flere foran Hauger selv om han har spilt bra Veigard,Nannskog,Somen Keller f.eks.! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 I motsetning til deg så mener jeg at man ikke kan basere laguttaket utelukkende på hodestyrke. Henning holder et nivå Steners ikke er i nærheten av. Dessuten mener jeg Henning er en bedre duellspiller enn Steners, og skulle det vært noen som helst logikk i det du sier burde selvsagt Nystuen vært foretrukket. At Somen og Keller har vært bedre enn Henning i høst håper jeg for din del var ment som en spøk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 22. September 2007 (endret) Del Skrevet 22. September 2007 (endret) I motsetning til deg så mener jeg at man ikke kan basere laguttaket utelukkende på hodestyrke. Henning holder et nivå Steners ikke er i nærheten av. Dessuten mener jeg Henning er en bedre duellspiller enn Steners, og skulle det vært noen som helst logikk i det du sier burde selvsagt Nystuen vært foretrukket. At Somen og Keller har vært bedre enn Henning i høst håper jeg for din del var ment som en spøk. Nå mener jeg at de fleste Stabæk spillerne har vært kjempe gode i år så det blir vannsklig å sette dem opp mot verandre. Alle har en oppgave og det blir opp til video analytikere å bedømme dette Men hodestyrke er vel et nøkkelord i kampene mot Lsk. Nystuen er vel ikke i nærheten av det Stenersen innhar. jeg skal være helt enig med deeg at Haguer er en av de bedre på laget, svakheten hans ligger vel akkurat i hodestyrken. Endret 22. September 2007 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Det beste ville vel være om stabæk kunne kjøre sitt spill, da unngår vi i størst mulig grad defansive dødballer. Dette bør vel være førsteprioritet og dermed blir det latterlig å benke Henning. Jeg har drukket forresten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 I motsetning til deg så mener jeg at man ikke kan basere laguttaket utelukkende på hodestyrke. Henning holder et nivå Steners ikke er i nærheten av. Dessuten mener jeg Henning er en bedre duellspiller enn Steners, og skulle det vært noen som helst logikk i det du sier burde selvsagt Nystuen vært foretrukket. At Somen og Keller har vært bedre enn Henning i høst håper jeg for din del var ment som en spøk. Nå mener jeg at de fleste Stabæk spillerne har vært kjempe gode i år så det blir vannsklig å sette dem opp mot verandre. Alle har en oppgave og det blir opp til video analytikere å bedømme dette Men hodestyrke er vel et nøkkelord i kampene mot Lsk. Nystuen er vel ikke i nærheten av det Stenersen innhar. jeg skal være helt enig med deeg at Haguer er en av de bedre på laget, svakheten hans ligger vel akkurat i hodestyrken. For en fantastisk teit diskusjon dere har begynt nå. Steners har jo vært en levende tragedie i år sammenliknet med i fjor, og å ta han med pga duellstyrke virker jo bare latterlig. Som denne Blaa sier, hvorfor kjører vi ikke da med Nystuen istedet? Og Markegård istedetfor Veigar slik at vi kan trekke han ned på dødball. (Forstår egentlig ikke hva Veigar og Alan ble dratt inn her for, De ligger vel uansett igjen på topp eller i mellomrom på defensiv dødball..) Når det gjelder duellstyrke mener jeg at Henning uansett er bedre enn Tommy. Dueller handler ikke bare om å hoppe opp å stange ballen. Skjer dueller langs bakken også, og LSK er tross alt mer spillende enn før. Og i kampsituasjoner handler det like mye om å stoppe innleggene som å vinne dem. Men det mest latterlige er likevel at vi skal måtte kaste inn på en annen start-11er fordi vi møter et lag med store midtstoppere. Henning eller Tommy. Ingen av dem banker vel Kippe i luften uansett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Forza Stabæk! Nervøs innenfor morgendagen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaa 1 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 For en fantastisk teit diskusjon dere har begynt nå. Steners har jo vært en levende tragedie i år sammenliknet med i fjor, og å ta han med pga duellstyrke virker jo bare latterlig. Som denne Blaa sier, hvorfor kjører vi ikke da med Nystuen istedet? Og Markegård istedetfor Veigar slik at vi kan trekke han ned på dødball. (Forstår egentlig ikke hva Veigar og Alan ble dratt inn her for, De ligger vel uansett igjen på topp eller i mellomrom på defensiv dødball..) Når det gjelder duellstyrke mener jeg at Henning uansett er bedre enn Tommy. Dueller handler ikke bare om å hoppe opp å stange ballen. Skjer dueller langs bakken også, og LSK er tross alt mer spillende enn før. Og i kampsituasjoner handler det like mye om å stoppe innleggene som å vinne dem. Men det mest latterlige er likevel at vi skal måtte kaste inn på en annen start-11er fordi vi møter et lag med store midtstoppere. Henning eller Tommy. Ingen av dem banker vel Kippe i luften uansett... Kanskje en teit diskusjon, men tydeligvis ikke teitere enn at du måtte hive deg med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaase 8 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Jeg synes vi skal spille med Henning,... og Veigar,... og Alan,... tilogmed Daniel og Somen synes jeg skal spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Jeg synes vi skal spille med Henning,... og Veigar,... og Alan,... tilogmed Daniel og Somen synes jeg skal spille. er du gal mann????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBlaa 0 Del Skrevet 22. September 2007 Del Skrevet 22. September 2007 Jeg synes vi skal spille med Henning,... og Veigar,... og Alan,... tilogmed Daniel og Somen synes jeg skal spille. er du gal mann????? Selv om Alan ikke kan heade?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 Jeg synes vi skal spille med Henning,... og Veigar,... og Alan,... tilogmed Daniel og Somen synes jeg skal spille. er du gal mann????? Selv om Alan ikke kan heade?? Alanzinho har da vunnet noen hodeduller i år og ja jeg slang meg på denne og.. On topic: Tror faktisk vi vinner kampen mot lsk i dag, føler at gutta er skjerpet og har funnet flyten enda mere, slik at vi kan se frem mot en god avslutning i serien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 latterlige inlegg! god natt underholdning!! hva skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 I motsetning til deg så mener jeg at man ikke kan basere laguttaket utelukkende på hodestyrke. Henning holder et nivå Steners ikke er i nærheten av. Dessuten mener jeg Henning er en bedre duellspiller enn Steners, og skulle det vært noen som helst logikk i det du sier burde selvsagt Nystuen vært foretrukket. At Somen og Keller har vært bedre enn Henning i høst håper jeg for din del var ment som en spøk. Nå mener jeg at de fleste Stabæk spillerne har vært kjempe gode i år så det blir vannsklig å sette dem opp mot verandre. Alle har en oppgave og det blir opp til video analytikere å bedømme dette Men hodestyrke er vel et nøkkelord i kampene mot Lsk. Nystuen er vel ikke i nærheten av det Stenersen innhar. jeg skal være helt enig med deeg at Haguer er en av de bedre på laget, svakheten hans ligger vel akkurat i hodestyrken. Ninja-Alan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Del Skrevet 23. September 2007 (endret) I kveld gjelder det, folkens! Dette blir tøff motstand både på banen og på tribunen. Alle skal synge ballene av seg i kveld! Trenger ikke kunne snakke før på onsdag! Forza Stabæk! Endret 23. September 2007 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 I kveld gjelder det, folkens! Dette blir tøff motstand både på banen og på tribunen. Alle skal synge ballene av seg i kveld! Trenger ikke kunne snakke før på onsdag! Forza Stabæk! synes vi kan bruke denne.. klanen synes sikkert ikke det er noe stort problem eller?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 23. September 2007 (endret) Del Skrevet 23. September 2007 (endret) I kveld gjelder det, folkens! Dette blir tøff motstand både på banen og på tribunen. Alle skal synge ballene av seg i kveld! Trenger ikke kunne snakke før på onsdag! Forza Stabæk! synes vi kan bruke denne.. klanen synes sikkert ikke det er noe stort problem eller?? Bare å dra igang. Sikkert ikke vanskelig å få med folk. Personlig driter jeg i hva klanen synes. Endret 23. September 2007 av enda en jævla islending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 foretrekker da den lengre versjonen: tramp tramp tramp på en gul tramp tramp tramp på en kanarifugl fuglen løper ikke fort tramp den ned og tørk den bort tramp tramp tramp en gul har jo blitt foreslått tidligere her på forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tommy_Bob 0 Del Skrevet 23. September 2007 Del Skrevet 23. September 2007 I motsetning til deg så mener jeg at man ikke kan basere laguttaket utelukkende på hodestyrke. Henning holder et nivå Steners ikke er i nærheten av. Dessuten mener jeg Henning er en bedre duellspiller enn Steners, og skulle det vært noen som helst logikk i det du sier burde selvsagt Nystuen vært foretrukket. At Somen og Keller har vært bedre enn Henning i høst håper jeg for din del var ment som en spøk. Nå mener jeg at de fleste Stabæk spillerne har vært kjempe gode i år så det blir vannsklig å sette dem opp mot verandre. Alle har en oppgave og det blir opp til video analytikere å bedømme dette Men hodestyrke er vel et nøkkelord i kampene mot Lsk. Nystuen er vel ikke i nærheten av det Stenersen innhar. jeg skal være helt enig med deeg at Haguer er en av de bedre på laget, svakheten hans ligger vel akkurat i hodestyrken. Ninja-Alan? Merkelig, tenkte akkurat det samme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå